פורסם 2013 במרץ 412 שנים מחבר דווקא מי שאהב את המשחקים הקודמים פחות יתחבר למשחק הזה, מכיוון שהקודמים התמקדו יותר באימה מאשר באקשן וכאן זה הפוך.זה אולי משחק פעולה טוב, אבל בתור המשך לקודמים הוא פשוט אכזבה גדולה. מה שבטוח שהרבה אנשים ולא רק הביקורות אהבו את המשחק, ככה שכנראה ea עשתה החלטה טובה כאן. זה אולי פגע בהרבה מעריצים, אבל יותר אנשים פחות מפחדים לשחק בו, וזאת הייתה גם המטרה של ea.
פורסם 2013 במרץ 412 שנים רק דבר אחר אני לא מבין.יש NORMAL וELITE בFRAME לנשקים.ההבדל היחידי שאני יכול לראות בתיאור הוא 2 סלוטים לשדרוג מול 4.אם בNORMAL אפשר לפתוח את הסלוטים ל4(כמו שעשיתי).למה הוא עדיין נקרא NORMAL אחרי פתיחת כל הסלוטים ולא ELITE?האם הוא לא בדיוק אותו הדבר?
פורסם 2013 במרץ 512 שנים http://www.dsogaming.com/news/dead-space-franchise-is-going-down-due-to-low-sales/ב - EA לא מרוצים מהמכירות של המשחק החדש ולא מתכננים להמשיך את הסדרה (לפחות כרגע).הכרזה מפתיעה למדי (ומוקדמת מאד) לדעתי, מה שכן מגיע להם על הרעיון המטומטם של שילוב מיותר של מיקרו-תשלומים במשחק.למרות שאחרי 3 משחקים אולי הסדרה באמת מיצתה את עצמה...
פורסם 2013 במרץ 512 שנים סיימתי את המשחק והתחלתי שוב בIMPOSSIBLE. בנתיים קלי קלות. אחד הנשקים החביבים עלי הוא דווקא נשק פשוט יחסית המבוסס על COMPACT FRAME. UPPER TOOL = TELEMTRY SPIKE LOWER TOOL = EXPLOSIVE MODULE. יריה משנית מפוצצת את הSPIKE האחרון שנורה. ללא TIPS(כי לא קיים להם). בצירוף אפקט ELECTRIC/ACID/FLAME. והאפקט שמגדיל את רדיוס הפיצוץ(או שמקטין את הנזק העצמי מהפיצוץ, למקרה שאתם רוצים להשתמש בו הרבה מטווח אפס). נשק מאוד אפקטיבי ברוב המצבים. עם טווח סביר ודיוק גבוה, קצב יריה מהיר, טעינה מהירה. יתרון גדול נגד נקרומורפים(פיצוץ איברים). יתרון גדול נגד יחידות שתופסות מחסה, רק צריך לצלוף בהם כשהם מציצים, ואז לפוצץ בזמנכם החופשי. את כל החלקים(חוץ מהאפקט המשודרג לEXPLOSIVE) משיגים מוקדם במשחק(chapter 4 אאל"ט). ועד סוף המשחק זה היה אחד הנשקים המועדפים עלי ברוב הסיטואציות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.