עבור לתוכן

p-see לא עונים במיילים וטלפון, לא מצליח לבטל עסקה

Featured Replies

פורסם

אהלן,

הזמנתי מהחנות p-see ספק Seasonic M512 c בתאריך ה9/6. ואישרתי את העסקה דרך הפיי-פאל.

מאז החנות לא יצרה איתי קשר. ניסיתי להתקשר אליהם אבל המספק מנותק, שלחתי להם מייל ואף אחד לא חזר אליי עדיין.

בדקתי בפיי-פל והעסקה נמצאת במצב Pending.

ואי אפשר לבטל את העסקה ואי תפוג רק בעוד חודש. יש משהו שאני יכול לעשות?

לא בא לי להזמין ספק מחנות אחרת ואז לגלות שפתאום החברה האלה התעוררו ואני ימצא את עצמי תקוע עם 2 ספקים.

תודה.

פורסם

תלונה בפייפל

פורסם
  • מחבר

ניסיתי, אבל הוא לא נותן לי בגלל שצריך לחכות 45 יום מתחילת העסקה. מה אם אני ישלח להם מייל שאני מעוניין לבטל את העסקה?

וקצת תמוהה שאין אופציה לביטול עסקה באתר שלהם.

פורסם

הייתי ממליצה לך לחכות ולראות איך יתפתח, חבל באמת להיות מחויב על שניים.

אבל זה ממש לא מקצועי ולא אמין שאי אפשר ליצור איתם קשר. זה מה שאני שונאת בחנויות on-line האלה. לקחת פרטי כרטיס אשראי הם יודעים טוב מאוד אבל אחר כך?... אני לא אומרת שלא תקבל את הספק, אבל למה זה צריך להיות מלווה בחששות ובחוסר זמינות כל כך צורמת של נותן שירות כלשהו? מה הבעיה לשלוח אימייל (למרותש אם כבר מדברים, המיילים האלה בדרך כלל לקוניים ומעצבנים)

פורסם

רגע, אתה מדבר על P-SEE הישראלית, או שאני מפספס פה משהו? אם כן, כדאי שתדע שהאתר שלהם ירד בינתיים ("לשירותי תחזוקה").

פורסם

זה לא ההפך? פותחים תלונה עד 45 יום, לא אחרי 45 יום.

פורסם

אכן, זה הפוך. יש לך עד 45 יום לפתוח תלונה

פורסם
  • מחבר

אתמול נכנסתי לפייפאל, וראיתי שהמוכר ביטל את הרכישה. כל אופן ממש לא מקצוע מבחינת החנות

ונכון, טעיתי את התלונה צריך לפתוח תוך 45 יום.

פורסם

אם המוכר ביטל את הרכישה אז הכל בסדר, כנראה יש להם בעיות (לא חשוב כרגע אילו).

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

איך אני שונאת את כל השירות לקוחות האלה זה מחרפן אותי! אני גם ניסיתי אתמול להשיג את המוקד של פלאפון והתחרפנתי עד שענו לי.

תאמינו לי צריך לסגור חשבון עם כולם (לא רק עם הבנקים כמו שיש עכשיו בפרסומת), צריך לסגור עם האינטרנט, עם הסלולר, עם הטלוויזיה.

אולי אנחנו נתחרפן אבל זה יהיה שינוי אמיתי... ואולי יביא למהפך סוף כל סוף של נותני שירות נורמליים

פורסם

יש יותר סיכוי שתעברי למערה בקמבודיה ואז לא תצטרכי בכלל נותני שירות.

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

למי שמגיע לת'רד ותוהה מה עלה בגורלה של החנות - היא נסגרה דיי בתחילת 2012. חבל, המחירים הכי שווים לכרטיסי מסך....

פורסם

... וגם איום בתביעות דיבה על כל מי שרמז לשירות לקוי מצידם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים