עבור לתוכן

אחריות בינלאומית על מחשב DELL

Featured Replies

פורסם

שלום,

רכשתי לפני למעלה משנה מחשב נייד של דל מדגם studio 1569 עם אחריות בינלאומית.

אחרי כמה זמן הופיע פס לרוחב המסך, העברתי את האחריות לישראל אחרי שביקשו ממני לעשות ככה בתמיכה הטכנית שלהם.

הם קיבלו את המחשב לתיקון ואחרי שבוע הודיעו לי שהם לא מתקנים את המחשב בארץ והפנו אותי לתמיכה העולמית של דל.

אני טענתי שהם מחוייבים לתקן את המחשב כמו השם המחייב של האחריות הבינלאומית הם מצדם מתנערים מאחריות בטענה שאין את החלקים בארץ.

אחרי שיחה עם אחד האחראים במעבדת יעל הוא טוען שהמחשב מדגם זה לא מכוסה בארץ ומשווק רק בחו"ל (חיפוש קצר בגוגל מגלה שזה שטויות).

השאלה אם בסוף יש לי משהו לעשות מולם?

לא פניתי לדל העולמית כי אני בספק אם שם יש פתרון מהיר וגם כי אני לא חושב שזה תפקידי לעשות הדברים האלו.

תודה

פורסם

זה באמת דגם שלא שמעתי עליו עד שעשיתי חיפוש.

הם כנראה צודקים בעניין שהוא לא דגם שמשווק או שווק בעבר בארץ, אך עצם זה שאמורה להיות אחריות בינ"ל לא אמורה לפטור אותם מלטפל במחשב לדעתי.

צור קשר עם דל העולמית עם ציון המקרה, התכתבות (אם קיימת) עם יעל, ציין את המספר הסידורי והבעיה.

שדל העולמית יפתחו לך מס' קריאה איתו תוכל לגשת ליעל להמשך טיפול.

איפה ווידאת שהוא לא משווק רק בחו"ל?

זה שהוא נמכר בעבר בחנות בארץ - ייתכן והוא יובא בצורה לא רשמית לארץ ומכאן הטענות.

אם אתה מכניס את המס' הסידורי של המחשב באתר של DELL הוא עדיין מופיע לך באחריות?

פורסם
  • מחבר

חיפוש בגוגל העלה את הדגם בשתי חנויות כשהוא זמין באתר שלהן למכירה ורשום אחריות בינלאומית במעבדות דל.

ניסיתי לקנות וזה אפשרי. באחריות באתר של דל מופיע לי שהמחשב רשום בישראל ויש עוד 268 יום לאחריות.

הטענה שלהם היא שאחריות בינלאומית זה רק שירות תיקונים במקרה של נסיעות עסקים לחו"ל ומותנה בזה שתיהיה מעבדה של דל וחלקי חילוף זמינים.

זה הפירוש של אחריות בינלאומית?

תודה

פורסם

אז שיזמינו מחו"ל חלפים...

פנה לדל העולמית ותראה לאן זה מתפתח.

לכל חברה יש פירוט אחריות כך שאני לא יודע.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

* דגם Studio 1569 שווק ע"י דל העולמית אך ורק בארה"ב,

* הסביר לך מדוע כן קיבלו אותך בישראל, כי בישראל אנשים נחמדים שמשתדלים לעזור ככל שניתן, ואם היתה לך תקלה של חלק סטנדרטי כמו דיסק קשיח היו מחליפים לך באחריות.

*אתן לך דוגמא הפוכה בישראל שווק Inspiron N3010 והיתה ללקוח תקלה בארה"ב = לא ניסו לתקן וישר שלחו אותו לתיקון בישראל!! למה? כי בארה"ב הדגם לא שווק .

בברכה

שלום,

רכשתי לפני למעלה משנה מחשב נייד של דל מדגם studio 1569 עם אחריות בינלאומית.

אחרי כמה זמן הופיע פס לרוחב המסך, העברתי את האחריות לישראל אחרי שביקשו ממני לעשות ככה בתמיכה הטכנית שלהם.

הם קיבלו את המחשב לתיקון ואחרי שבוע הודיעו לי שהם לא מתקנים את המחשב בארץ והפנו אותי לתמיכה העולמית של דל.

אני טענתי שהם מחוייבים לתקן את המחשב כמו השם המחייב של האחריות הבינלאומית הם מצדם מתנערים מאחריות בטענה שאין את החלקים בארץ.

אחרי שיחה עם אחד האחראים במעבדת יעל הוא טוען שהמחשב מדגם זה לא מכוסה בארץ ומשווק רק בחו"ל (חיפוש קצר בגוגל מגלה שזה שטויות).

השאלה אם בסוף יש לי משהו לעשות מולם?

לא פניתי לדל העולמית כי אני בספק אם שם יש פתרון מהיר וגם כי אני לא חושב שזה תפקידי לעשות הדברים האלו.

תודה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים