שתי בעיות שקשורות לכרטיס מסך - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שתי בעיות שקשורות לכרטיס מסך


Tzach_n

Recommended Posts

אהלן לכולם, אז ככה:

1. יש לי בעיה קטנה עם Smart Doctor, יש לי Radeon 6950 שצרוב עם ביוס של 6950 שעבר פתיחת שיידרים. במחשב הקודם השתמשתי בתוכנה הזו כדי לפתוח את המגבלה של האוברקלוק ב-CCC וזה עבד בלי בעיות, עכשיו אחרי החלפת לוח, מעבד וזכרון התקנתי וינדואס מחדש ובאתי להתקין את התוכנה וקיבלתי הודעה שאומרת שהמחשב לא מצא חומרה מתאימה - כרטיס מסך של .

ניסיתי כמה גרסאות שונות ובכולן הבעיה חזרה, למישהו יש מושג למה? אם אתם מכירים תוכנה אחרת שפותחת את המגבלה ב-CCC אני אשמח לקבל המלצה כי אני מעדיף לעשות את האוברקלוק ישירות ב-CCC ולא בתוכנה צד שלישי.

2. הבעיה השניה היא בניגון קבצי MKV, וזה משהו שמלווה אותי עוד מהמחשב הקודם, עכשיו החלפתי ל-i5 2500K עם לוח Z77A-GD65 ונשארתי עם אותו כרטיס מסך, למרות שהמחשב חזק מכל הבחינות, כשאני מנגן קבצי MKV, לפעמים התמונה נהיית איטית, כמו נפילת FPS במשחקים, קורה בעיקר כשיש הרבה אקשן על המסך, אף פעם לא נתקע אמנם, אבל לדעתי לא צריכה להיות למחשב שום בעיה לנגן חלק לגמרי את הפורמט הזה.

וה-CPU עובד גם די קשה, באיזור 30-40% כשאני מנגן סרט באיכות 1080p, נשמע לי קצת גבוה.

ניסיתי להתקין CCCP עם MPCHC ו LAV Filters 0.5 והגדרתי לו EVR ב-Playback אבל הבעיה עדיין חוזרת, אני משתמש בדרייבר קטליסט הכי מעודכן, ניסיתי גם עם KMPlayer ועדיין זה חוזר, נראה לי שזו הגדרה בכרטיס מסך או ב-CCC שפספסתי.

אשמח לעזרה, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...