פורסם 2012 ביוני 914 שנים אני מחפש המלצה לאוזניות עד כ400שקל.חשוב שיתאימו גם לנגן וגם מיקרופון לגלקסי 2.אוזניות סגורות, חצי סגורות,כפתור.תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.