עבור לתוכן

עזרה בהתנהלות מול פלאפון

Featured Replies

פורסם

דיברתי על שרות, ושרות לקוחות טוב אומר - עשה את כל מה שאתה יכול לעשות כדי שהלקוח יצא מרוצה. וכל מה שאתה יכול לעשות =\ עשה הכל.

אין שום בעיה שיהיו לך כללים שאתה עובד לפיהם, כל עוד ברור שלכל כלל יש את היוצא מן הכלל, הכל לפי הנסיבות.

וספציפית, הוא קנה S2, והעביר את ה S1 הקודם לבנו. - לאחר ההסבר שלו לפלאפון, הם היו אמורים להבין שמקרה זה ספציפית הוא לא הניצול שהם מנסים למנוע. כי המכשיר הישן נשאר במשפחה, ורק הוחלף במכשיר חדש יותר.

חברה נורמלית שרוצה לשמור לקוחות מרוצים ולהרויח כסף, אמורה להתייחס לכל מקרה לגופו של עניין. שזה אומר, להתייחס ללקוחות כמו אל בני אדם, ולתת שרות מתבקש, במסגרת ההגיון. בזה הם נכשלים יותר מדי פעמים.

זה כמובן לא אומר שבכל מקרה הלקוח תמיד צודק. אבל במקרה זה ורבים אחרים - הוא כן. (אפילו אם לא על פי החוק היבש)

  • תגובות 65
  • צפיות 8.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ביקשו פה לדעת מה לשון החוק קובעת.

להבנתי התיקון כולל שני רבדים. האחד תיקון בחוק התקשורת (בזק ושידורים) והוא נוגע בעיקר לביטול התקשרות.

השני - תיקונים פרטניים ברשיונות של חברות התקשורת.

לענייננו הרישיון הרלוונטי הוא של חברת פלאפון. ראו סעיף 63א.

http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/4/624.pdf

חוץ מזה בדקתי קצת באינטרנט וגיליתי שכמה אנשים טובים כבר עשו את העבודה וריכזו במקום אחד את החקיקה וההתייחסות של משרד התקשורת ל"ניתוק זיקה". שימו לב שלא מדובר באתר רשמי ויכול להיות שלא הכל מעודכן בו.

http://p4l.co.il/ArticlePage.aspx?id=227

להתחכמויות של פלאפון כפי שתוארו הדברים במקרה של פותח הדיון - אין שום יסוד מבחינה משפטית - אלא אם מישהו יראה לי שפלאפון באמת מחייבת את מי שקונה מכשיר *אצלה* להשתמש במכשיר כל הזמן אחרת הוא יפסיק לקבל עליו זיכוי.

עריכה - מצאתי את ההבהרות של משרד התקשורת באתר שלהם:

http://www.moc.gov.il/433-he/MOC.aspx

פורסם

שלום דור וברוך בואך לישראל 2012!

ממש לא מזמן נמצאה התרופה לנגיף הנבלות, ואינך חייב עוד לשאת את הנגיף בדמך.

נכון עדיין לא ברור אם לתרופה יש תופעות לוואי ,אבל חולים שלקחו אותה שיפרו את רמת החיים גם כלכלית וגם רוחנית.

לפי שאלתך נראה שאתה סובל רבות ברמה הרוחנית, מה שמשפיע על כל מערכות הגוף

לכן אני ממליץ לך כמה שיותר מהר ואפילו עוד היום להתנתק מהמחלה ולנסות לשכוח אותה.

:xyxthumbs:

תודה לממציא פרופסור כחלון שהביא לנו את התרופה.

פורסם

מה זה אומר לבוא לקראתו?

זאת אומרת שאם חבילה עולה לכולם 139 שקל ,אבי צריך לקבל אותה בפחות?

זה בדיוק מסוג הדברים שאני שנאתי כל כך בהתנהלות הקודמת של כל החברות.

היום אם אתה בא לחברת פלאפון לצורך העניין ויש לך קו אחד או 20 קווים זה לא משנה -תקבל אותו מוצר.

מצחיק שאתה אומר את זה, כי אכן זה היה המצב הקרוב והרגיל לחלוטין בכל חברות התקשורת בארץ - טלפוניה, טלוויזיה, אינטרנט.. אני מניח שזה מה שקורה כשכל החברות האלה מוחזקת בסופו של דבר ע"י אותו טייקון רודף בצע.

יש מחיר "מחירון" ויש מחיר אמיתי. המחיר האמיתי יכול להיות במקרים קיצוניים אפילו עשירית (!) ממחיר המחירון, והמחיר הסופי שלקוח X יקבל תלוי ברמת ההתעקשות שלו.

עכשיו סוף סוף נכנס רובין הוד צרפתי שריסק את השוק וגרם לכל החברות הנוכלות האלה סוף סוף להציג מחיר מחירון ריאלי ולהציע אותו לכולם בלי קונצים ובלי משחקים.

רק מה? מסתבר שאי אפשר באמת ללמד כלב זקן טריקים חדשים, והוא תמיד יחזור להרגלים הישנים שלו. בגלל זה כל הנוכלים האלה ממשיכים עם טריקים בסגנון "דקות ללא הגבלה גם בטלפון קווי!!" (עם "כוכבית קטנה": בתשלום קבוע למשך מיליון שנה שמסתכם באיזה 800 שקל) או כל מיני טריקים מלוכלכים של הגבלת השימוש החופשי בחבילת האינטרנט הקטנה יותר משאר החברות במילא...

וגם אחרי שהם כביכול מציגים מחיר מחירון "אמיתי" - הוא עדיין יקר יותר מאשר החברות.

אז צריך להיות פראייר אמיתי בשביל לשלם יותר, לקבל פחות, ולהמשיך לתמוך בחברות שדפקו אותך פעם אחר פעם במהלך השנים האחרונות.

פורסם

יש לי רק דבר אחד להגיד לך, תתנתק מפלאפון.

המלוכלכים האלה עשו לי קטע מאוד מגעיל ודפקו אותי עם עוד מכשיר שאני בכלל לא רציתי, בכל מקרה היום אני משלם אולי טיפה יותר לאורנג' אבל אני יודע שיש לי שיחות ללא הגבלה ואני לא משלם לחברה שמנסה לגנוב אותי.

פורסם

מצחיק שאתה אומר את זה, כי אכן זה היה המצב הקרוב והרגיל לחלוטין בכל חברות התקשורת בארץ - טלפוניה, טלוויזיה, אינטרנט.. אני מניח שזה מה שקורה כשכל החברות האלה מוחזקת בסופו של דבר ע"י אותו טייקון רודף בצע.

יש מחיר "מחירון" ויש מחיר אמיתי. המחיר האמיתי יכול להיות במקרים קיצוניים אפילו עשירית (!) ממחיר המחירון, והמחיר הסופי שלקוח X יקבל תלוי ברמת ההתעקשות שלו.

עכשיו סוף סוף נכנס רובין הוד צרפתי שריסק את השוק וגרם לכל החברות הנוכלות האלה סוף סוף להציג מחיר מחירון ריאלי ולהציע אותו לכולם בלי קונצים ובלי משחקים.

רק מה? מסתבר שאי אפשר באמת ללמד כלב זקן טריקים חדשים, והוא תמיד יחזור להרגלים הישנים שלו. בגלל זה כל הנוכלים האלה ממשיכים עם טריקים בסגנון "דקות ללא הגבלה גם בטלפון קווי!!" (עם "כוכבית קטנה": בתשלום קבוע למשך מיליון שנה שמסתכם באיזה 800 שקל) או כל מיני טריקים מלוכלכים של הגבלת השימוש החופשי בחבילת האינטרנט הקטנה יותר משאר החברות במילא...

וגם אחרי שהם כביכול מציגים מחיר מחירון "אמיתי" - הוא עדיין יקר יותר מאשר החברות.

אז צריך להיות פראייר אמיתי בשביל לשלם יותר, לקבל פחות, ולהמשיך לתמוך בחברות שדפקו אותך פעם אחר פעם במהלך השנים האחרונות.

אני אומר את האמת. כל אחד מאיתנו לא משנה איפה הוא עובד הוא תמיד יהיה לקוח במקום אחר.

המקרה הוא בדיוק מה שקרה כשHOTNET נכנסו לשוק וריסקו אותו.

אז למה רוב האנשים עדיין משלמים 39 שקל לבזק בנלאומי לכל מהירות ולא 20 שח בהוט?(הבדל של 50% יותר במחיר).

זה כמו שגולן מוכר ב100 שקל וסלקום\אורנג\פלאפון ימכרו ב150 שקל.

פורסם
אז למה רוב האנשים עדיין משלמים 39 שקל לבזק בנלאומי לכל מהירות ולא 20 שח בהוט?(הבדל של 50% יותר במחיר).

זה כמו שגולן מוכר ב100 שקל וסלקום\אורנג\פלאפון ימכרו ב150 שקל.

אתה משווה פה 20 שקל אבדל מול 50 שקל

תבין אחוזים זה נחמד ויפה ,אבל על 240 שקל בשנה הרבה מאוד לקוחות לא יטרחו לעבור

700 בשנה זה כבר סיפור אחר

ככל שתגדיל את האפרש לשנה יותר ירצו לעבור לחברה הזולה (חוץ מגורמים אחרים כמובן )

פורסם

אתה צודק שמבחינת הערך זה יותר, מן הסתם בכלל זה דיברתי באחוזים.

שוב ופה נכנס גורם הרצון והיכולת שלך.

לי זה לא מפריע למשל ולעוד אנשים ומצד שני כמובן יש כאלו ש50 שקל זה יותר מדי עבורם ואני יכול להבין אותם מן הסתם.

פורסם

אז למה רוב האנשים עדיין משלמים 39 שקל לבזק בנלאומי לכל מהירות ולא 20 שח בהוט?(הבדל של 50% יותר במחיר).

קודם כל אני משלם 29 ולא 39.

מעבר לזה, בין בזק בינלאומי להוטנט יש הבדל גדול מאוד, ואני בטוח שאתה רואה פרסומות בטלוויזיה בשביל להיות מודע אליו. לשם שינוי מדובר על הבדל אמיתי ולא סתם גימיק שיווקי מטופש. זה הבדל ששווה לי תוספת של 10 ש"ח בחודש. אני מקבל יותר בתמורה ל-10 הש"ח האלה.

לעומת זאת, אורנג' רוצים ממני 125 ש"ח עבור מנוי עם 500 מגה אינטרנט (בשיחות והודעות אין הבדל), בזמן שגולן רוצים ממני רק 99 ש"ח עבור 3 ג'יגה אינטרנט (!!!) ונותנים אפילו שיחות לחו"ל (!!), ובזמן שהוט-מובייל אומנם מוותרים על השיחות לחו"ל אבל גם מקצצים עוד קצת את המחיר ומבקשים רק 89 ש"ח, גם הם עבור 3 ג'יגה (!!) אינטרנט - לעומת 500 מגה באורנג' כזכור.

אז פה, לא רק שאני משלם הרבה יותר מאשר תוספת של 10 ש"ח בחודש כמו במקרה של ספק האינטרנט - אני גם מקבל משמעותית (!!) פחות עבור המחיר היקר (!) יותר שאני משלם! משלם יותר ומקבל לא רק אותו דבר אלא אפילו פחות!

איך בדיוק זה דומה?

פורסם

קודם כל טעות שלי התכוונתי לרשום 30 שקל לעומת 20 בHOTNET שזה ה50% האפקטיבי.

כזכור לי אפילו פה באתר פורסמה ביקורת והשוואה בין שתי החברות ובכל הדברים פרט לפינגים HOTNET היו עדיפים? או שזכרוני מטעה אותי?

פלאפון מוכרת עכשיו חבילה ללא הגבלה ב139 שקל שזה 39 שקל יקר יותר משלם גולן.

מה אתה מקבל "על התוספת הזו" שירות לקוחות+שירותי מתקדמים+חברה עם נסיון.

אם זה שווה לך? כל אחד שיעשה את ההחלטה שלו. אני אישית כמו רוב האנשים לא משתמש בשיחות לחול אז זה נשמע סבבה אבל לא פרקטי לי לפחות, למרות שאני יודע שיש אנשים שכן פשוט מבחינת אחוז מכלל המשתמשים הם מיעוט.

פורסם

....

פלאפון מוכרת עכשיו חבילה ללא הגבלה ב139 שקל שזה 39 שקל יקר יותר משלם גולן.

מה אתה מקבל "על התוספת הזו" שירות לקוחות+שירותי מתקדמים+חברה עם נסיון.

....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

שירות לקוחות שמערבב אותך ומנסה למכור לך מוצרים שאתה לא צריך, שורות מצליח בחשבון חופשי חודשי, ונסיון רב בלדפוק את הלקוחות.

פורסם

זה מעניין כי אני במשך שנים רבות בחיים לא הייתה לי בעיה עם אף חברת סלולר(עברתי בין 3 הוותיקות) עוד הרבה לפני שהתחלתי לעבוד בפלאפון.

מה גם שהסביבה שלי הקרובה לא בת הזוג שלי, לא השני חברים הכי טובים שלא לא היו גם בסיפור איתם.

אז רק יכול להיות שבישראל כמו בישראל פשוט מנפחים הכל?

הרי מן הסתם בן אדם שמרוצה לא יתקשר לחברת סלולר להגיד שהוא מרוצה אלא מי שיש לו בעיות באשמתו או שלא יעשה את הכל הרעש.

פורסם

זה מעניין כי אני במשך שנים רבות בחיים לא הייתה לי בעיה עם אף חברת סלולר(עברתי בין 3 הוותיקות) עוד הרבה לפני שהתחלתי לעבוד בפלאפון.

מה גם שהסביבה שלי הקרובה לא בת הזוג שלי, לא השני חברים הכי טובים שלא לא היו גם בסיפור איתם.

....

אני לא מכיר אף אחד שלא הייתה לו בעייה עם חברת סלולר.

אולי מספיק עם הפרופגנדה?

תם עידן עושק חברות הסלולר.

פורסם

מה אתה מקבל "על התוספת הזו" שירות לקוחות+שירותי מתקדמים+חברה עם נסיון.

חחח... אתה מתבלבל, שירות הלוקחות של החברות הותיקות הוא *חיסרון* לעומת השירות העצמי באתר של גולן.

פורסם

יש ויש, חוץ ממעבר תוכנית יתן לעשות כמעט כל פעולה באתר של פלאפון לפחות(לא יודע לגבי חברות אחרות).

למשל כשהיו המון בעיות טכניות כולם ראו מה קרה לגולן וללקוחות שלו.

שוב כל אחד שיבחר מה שטוב לו לבריאות ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים