עבור לתוכן

עזרה בהתנהלות מול פלאפון

Featured Replies

פורסם

זו לא שיטתי, זה הנוהל בחברת פלאפון.

אם תקרא את החוזה אתה תראה גם סעיף שמדבר על זה.

אז נכון, שלפעמים עוברים כמה חודשים שהמערכת מאתרת שאתה לא משתמש במכשיר ואז מבטלת את הזיכוי ויכולים להיות לך כמה חודשי חסד.

אבל באופן עקרוני ברגע שאתה עושה את זה הזיכוי מתבטל.

  • תגובות 65
  • צפיות 8.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לפי מה oldnavy אמר ולפי מה שראיתי בפלאפון בחוזים שלהם הם בכלל יורדים מניתוק זיקה. כשתקנה מהם מכשיר אתה תצא פראיר גם ככה. אם בעבר הם נתנו זיכוי כלשהו על המכשיר היום זה כמעט ולא קיים ויש הרבה חבילות שלא כוללות זיכוי כלשהו.

בגלל שצריך היום לגלם גם את מחיר המכשיר שלך לתוך החבילה מחירי הבסיס לא בהכרח ירדו אבל עדיין אפשר לקבל יותר הרבה דקות בשביל אותו הכסף.

חוק ניתוק הזיקה מוריד את הכדאיות הכלכלית של מכירת מכשירים מהחברה סליולרית. הם צריכים פשוט להוריד מחירים בכדי להיות קצת יותר תחרותיים. זה פותח את השוק לתחרות.

חברות הסליולר מוכרות כמה שירותים שפעם היום מאוגדים לחבילות (כמו הטריפל של הוט) השירותים שהם מוכרים היא: טלפוניה סליולרית, אינטרנט סליורי, תוכן , שירות תיקונים, חברת ביטוח, ו מכירת ציוד סליולרי. היום השוק כנראה הולך לכיוון של הפרדה של חלק מהשירותים האילו. בקרוב גם הולך להיות מהלך של דהרגולציה של שוק המכשירים הסליולרים שיאפשר מבחר גדול יותר. המבחר יעורר תחרות בריאה יותר וסביר שהמחירים ירדו ואנשים יוכלו לבחור מכשירים זולים יותר שמתאימים לצרכים שלהם ולא יבלעו איזה באנדל של חברות הסליולר שסביר להניח עובדת עם כ10 דגמים ספציפיים של טלפונים סליולרים.

פורסם

בכל מקרה, פלאפון לא רוצים אותך בחברה :hi: אני מניח שלא הודעת להם שאתה מחליף בין הטלפונים אלא הם בדקו שיחות יוצאות לפי imei. ממש לרדת לקטנות לדעתי.

בדיוק.

אפשר לחשוב שאתה עבריין ובאת לעשות עליהם קומבינה.

לדעתי, זרוק אותם לכל הרוחות. עכשיו זה כבר לא בעיה, כשיש אלטרנטיבות עדיפות.

הקטע המצחיק זה, שאם וכאשר תעזוב אותם, ולאחר שהם יקבלו את פקודת הניוד אל חברה אחרת. אני בטוח שבחוצפתם הם יתקשרו אליך, ועוד יגידו לך שלא כדאי לך לעבור, כי אצל פלאפון יש שרות מעעולה ובחברה האחרת לא. :lol: :lol:

פורסם

זו לא שיטתי, זה הנוהל בחברת פלאפון.

אם תקרא את החוזה אתה תראה גם סעיף שמדבר על זה.

מה שמגדיר "שרות לקוחות" שבו הם לכאורה כל כך מתגאים, זה לתת שרות כשהלקוח מתקשר אליהם בנושא. להבין שמדובר בלקוח משלם שמעוניין להישאר אצלם ולא בקומבינטור, (והם בהחלט יודעים את זה במקרה שלו) ולהיות גמישים למען שביעות רצון הלקוח.

אבל זה בדיוק הבעיה, ולא רק אצלם אלא אצל כל 3 החברות הותיקות. - הם נותנים נהלים שירירותיים, ולא שרות לקוחות.

פורסם

בדיוק.

אפשר לחשוב שאתה עבריין ובאת לעשות עליהם קומבינה.

לדעתי, זרוק אותם לכל הרוחות. עכשיו זה כבר לא בעיה, כשיש אלטרנטיבות עדיפות.

הקטע המצחיק זה, שאם וכאשר תעזוב אותם, ולאחר שהם יקבלו את פקודת הניוד אל חברה אחרת. אני בטוח שבחוצפתם הם יתקשרו אליך, ועוד יגידו לך שלא כדאי לך לעבור, כי אצל פלאפון יש שרות מעעולה ובחברה האחרת לא. :lol: :lol:

לא יודע מה יגידו לו

מניסיון שלי לא ראיתי משהו אטרקטיבי מבחינתי בפאלפון גם בשימור לקוחות

אולי יום אחד הם יעשו את זה אבל כרגע יש להם אנלימיטד באיזה 149 שקל לאומת המיתחרות גולן וHOT ב99-89

או ניכתוב את זה בלי הבלופים של שיטת השיווק

90-100 שקל מול 150 שקל

בין 50 ל60 שקל יותר גבוה מהמיתחרות

יש גם מסלולים הרבה יותר זולים למי שמישתמש ממש קצת בסלולרי

יאלה שיגיע כבר הסיים שלי מHOT

פורסם

אני ברשת פלאפון, עם תוכנית חיילים יותר משנה.

כחלק מהתוכנית חייבו אותי לקחת מכשיר של 20 ש'ח לחודש ואני מקבל עליו זיכוי, אפילו שהוא זרוק בארון מהרגע הראשון שקיבלתי אותו.

ברגע שאני מקיים את תנאי ההסכם של הזיכוי (כלומר מדבר בסכום של X ש'ח בחודש), למה אני צריך לתת דין לחברה מה אני עושה עם המכשיר?! אני הרי משלם עליו.

חוק ניתוק זיקה לא רלוונטי לעניין הזה.

דור, תבדוק בחוזה שלך עם פלאפון אם כתוב משהו על זה שאתה חייב להשתמש במכשיר כדי לקבל עליו זיכוי.

אם כן - כנראה שאין מה לעשות, אם לא - בית משפט לתביעות קטנות על הפרת חוזה.

כולי תקווה שעם כניסת הרשתות הסלולריות החדשות, שלושת החברות המונופוליסטיות ירדו מהעץ.

עדכון:

מצאתי בתנאי אחת התוכניות של פלאפון:

21553197.jpg

פורסם

מה שמגדיר "שרות לקוחות" שבו הם לכאורה כל כך מתגאים, זה לתת שרות כשהלקוח מתקשר אליהם בנושא. להבין שמדובר בלקוח משלם שמעוניין להישאר אצלם ולא בקומבינטור, (והם בהחלט יודעים את זה במקרה שלו) ולהיות גמישים למען שביעות רצון הלקוח.

אבל זה בדיוק הבעיה, ולא רק אצלם אלא אצל כל 3 החברות הותיקות. - הם נותנים נהלים שירירותיים, ולא שרות לקוחות.

בירוקרטיה קיימת בכל מקום.

שירות לקוחות =\ עשה כל מה שהלקוח רוצה.

HOOK ,הסעיף שמצאת נמצא בכל התוכניות של החברה.

פורסם

איזה חברה מגעילה.

למיטב ידיעתי פלאפון היא החברה היחידה שלא מזכה אם אתה לא משתמש יותר במכשיר שרכשת.

ממש מדיניות של "שנא את לקוחותיך".

פורסם

HOOK ,הסעיף שמצאת נמצא בכל התוכניות של החברה.

בתנאי התוכניות מהשנה האחרונה כנראה.

כמו שכתבתי, אני ברשת פלאפון מזוכה על מכשיר לא בשימוש.

עוד אחד מהסעיפים החשובים שנציגי המכירות "שוכחים" ליידע אותנו עליהם.

אין ברירה - לקרוא את החוזה מתחילתו ועד סופו לפני שחותמים.

התוכנית הזאת די זולה.

עכשיו אפשר להבין מה הקאץ' - להיות תקוע עם אותו מכשיר ואותה תוכנית למשך 3 שנים (שאחוז קטן מהישראלים יעמדו בזה).

העיקר "אין יותר התחייבויות".. :silly:

פורסם

אנשים כבר לא זוכרים מה זה כשהיו מחליפים תוכנית או עוברים חברה והיו צריכים לשלם 4000 שח

פורסם

וזה היה הוגן?

אז לפחות לא היו מסתירים את זה..

פורסם

הכל זה עניין סוביקטיבי מן הסתם כצרכן אני מעדיף שהמצב יהיה מכו שעכשיו.

מצד שני גם בארה"ב יש התחייבות עדיין למסלול זה חוזה לכל דבר.

כמו שאתה עכשיו מגיע לאיזו שהיא חברה עושה איתה חוזה לשנה למשל בתחום התעסוקה.

הרי אם תתפטר לפני זה יכול להיות מאוד שיהיו השלכות וגם להפך ,אז זה היה אותו הדבר.

פורסם

בירוקרטיה קיימת בכל מקום.

שירות לקוחות =\ עשה כל מה שהלקוח רוצה.

אמרתי כל? אמרתי על מקרה זה ספציפית, שרק טימטום שלהם מונע מהם לתת שרות ללקוח. ובירוקרטיה זה לא תירוץ.

פורסם

מה אני יכול לעשות נגד הנבלות האלה???

שלום דור וברוך בואך לישראל 2012!

ממש לא מזמן נמצאה התרופה לנגיף הנבלות, ואינך חייב עוד לשאת את הנגיף בדמך.

נכון עדיין לא ברור אם לתרופה יש תופעות לוואי ,אבל חולים שלקחו אותה שיפרו את רמת החיים גם כלכלית וגם רוחנית.

לפי שאלתך נראה שאתה סובל רבות ברמה הרוחנית, מה שמשפיע על כל מערכות הגוף

לכן אני ממליץ לך כמה שיותר מהר ואפילו עוד היום להתנתק מהמחלה ולנסות לשכוח אותה.

לאחר שתעשה זאת ברצוני להזהירך שהמחלה פורצת בעדרים הישראלים ומדביקה בעיקר מקריאה של מילים כמו: "דקות חינם"

"הכל כלול"

"החזר מלא"

"אייפון חינם"

"SMS ללא הגבלה"

" 0 שקלים לתשלום"

"ללא התחייבות"

על החתום" ד"ר ברוס לי מומחה

לסרטנופון

פורסם

אמרתי כל? אמרתי על מקרה זה ספציפית, שרק טימטום שלהם מונע מהם לתת שרות ללקוח. ובירוקרטיה זה לא תירוץ.

תראה, אמרת לקוח שמתקשר שרוצה להשיאר בחברה ותיקה ולבוא לקראתו נכון?

מה זה אומר לבוא לקראתו?

זאת אומרת שאם חבילה עולה לכולם 139 שקל ,אבי צריך לקבל אותה בפחות?

זה בדיוק מסוג הדברים שאני שנאתי כל כך בהתנהלות הקודמת של כל החברות.

היום אם אתה בא לחברת פלאפון לצורך העניין ויש לך קו אחד או 20 קווים זה לא משנה -תקבל אותו מוצר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים