עבור לתוכן

נמאס מהוט!

Featured Replies

פורסם

סתם שאלה,

1. האם יש לך מתאם שיחות של חברה כלשהי?

2. האם המודם מחובר בכבל רשת ישירות למחשב?

3. האם בזמן בדיקת מהירות המחשב היה ב Safe mode with networking?

4. האם בדקו איתך חיבור ללא חייגן וחיבור עם חייגן?

5. האם יש לך מספר מחשבים בבית שאפשר לבדוק איתם?

6. איזה מודם יש לך? זה הוטבוקס משולב רשת אלחוטית? או מודם בלבד?

7. באיזה איזור בגיאוגרפי אתה ממוקם בארץ? (ירושלים, תל אביב, חיפה?)

פורסם
  • מחבר

סתם שאלה,

1. האם יש לך מתאם שיחות של חברה כלשהי?

2. האם המודם מחובר בכבל רשת ישירות למחשב?

3. האם בזמן בדיקת מהירות המחשב היה ב Safe mode with networking?

4. האם בדקו איתך חיבור ללא חייגן וחיבור עם חייגן?

5. האם יש לך מספר מחשבים בבית שאפשר לבדוק איתם?

6. איזה מודם יש לך? זה הוטבוקס משולב רשת אלחוטית? או מודם בלבד?

7. באיזה איזור בגיאוגרפי אתה ממוקם בארץ? (ירושלים, תל אביב, חיפה?)

1. לא יודע מה זה.

2. לא.

3. לא יודע מה זה.

4. לא.

5. בדקתי בכולם. אצל כולם הבעיה.

6. עכשיו החליף לי למודם של אריס, וראוטר של TP LINK.

7. רמת גן.

ממליץ לכולם לא לעבור להוט בחיים.

פורסם

ציינת שהמודם לא מחובר בכבל למחשב.

יכול להיות שהניתוקים לא נובעים מהוט.

אם אתה מחובר אלחוטית ו/או דרך נתב, יכול להיות שהוא הגורם.

פורסם

יש טכנאים שבאים ועושים דבר נורא פשוט, מחברים את הלפטופ שלהם ישירות למודם שלך, ואם הם מקבלים את המהירות כמו שצריך, אז הבעיה נפתרה.עשו לך כבר דבר כזה?

פורסם

בו נאמר שיש לי "ניסיון" באיך לתת תמיכה טכנית בנוגע לתשתית של הוט.

אני מבקש שלמטרת הבדיקה כדי שאני אוכל לעזור לך תתחבר עם כבל רשת ישירות למחשב (מודם > מחשב) ותראה שזה מתחבר לך. ברגע שאתה מחובר תפעיל מחדש את המחשב ואיך שהמסך נדלק ומתחיל להריץ טקסט לבן (מה שנקרא POST) תתקתק על F8 כאילו אין מחר.

יעלה לך תפריט ותבחר בו את האופציה השנייה:

Safe Mode with networking.

99% שאתה בחיבור ללא חייגן אז תפתח דפדפן אחרי שהמחשב יעלה ותיכנס לאתר speed.hot.net.il ותעשה לך המחשת מהירות. תגיד לי איזה מהירות אתה מקבל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים