עבור לתוכן

החלפת HD במסגרת האחריות

Featured Replies

פורסם

שלום רב!

לפני כמעט 3 שנים קניתי את הקשיח

Western Digital Caviar Blue 500GB WD5000AAKS

לפני כחודש ביצעתי בדיקה עם HDDTUNE והתגלו כמה כשלים.

ניגשתי היום לחנות (אייבורי) ובלי שאלות מיותרות החליפו לי את הקשיח ל

Western Digital Caviar Green 750GB WD7500AADS

(הקשיח הגיע ללא אריזת פלסטיק אפילו וכנראה משומש),

התלוננתי למוכר שזו גרסא ירוקה של 5400RPM שפחות תתאים למערכת הפעלה

אבל הוא טען שהדיסק פועל ב7200RPM ,ובמידה ולא אהיה מרוצה יחליף לי אותו.

לאחר בדיקה ברשת ראיתי שאכן הדיסק פועל במהירות 7200 אך יורד גם למהירות 5400 .

האם כדאי להישאר עם הדיסק הנ"ל (לאחר שיעבור בדיקות כמובן) שיישמש גם למערכת הפעלה??

תודה.

פורסם
  • מחבר

אגב, רציתי לשאול עם איזה תוכנה ניתן לראות כמה זמן הדיסק עבד?

היחידה שמצאתי שמראה את הנתון הזה היא HDDlife ולא עובדת במחשב

תודה.

עריכה:

מצאתי את הנתון: Power On Count - 9392 hours

(פי 2 כמעט מדיסק אחר שקיים ברשותי כבר שנה)

האם כדאי לבקש שיחליפו לי אותו? האם יש בסיס לבקשה?

פורסם

רותם שלום, רציתי להבהיר שבדיוק כמו שנאמר לך בסניף, אם אתה לא מרוצה מהמוצר החלופי זכותך להחליף אותו- יש לנו במלאי גם כונני Caviar Blue 500GB שאפשר להזמין לסניף הקרוב אליך. אני מניח שהמוכר החליף למוצר הקרוב ביותר שהיה זמין לו מיידית במלאי כדי לא לעכב אותך.

לפתרון המהיר ביותר לבעיה אני ממליץ שתשלח לי ל-Facebook@Ivory.co.il את פרטיך האישיים, מספר טלפון, פרטי הכונן שהוחלף ומספר החשבונית או העסקה של הרכישה. אני אברר בשבילך מה נתיבי הפעולה האפשריים ואחזור אליך כבר מחר ישירות לדואר האלקטרוני עם הנחיות ומידע נוסף- ואדאג שאם אתה מעוניין בהחלפה הכונן החדש יגיע במהירות המירבית אליך.

שבת שלום לכולם וכאן לרשותכם בכל פניה או בעיה

שי, אייבורי מחשבים

פורסם
  • מחבר

תודה רבה על ההתייחסות!

דווקא אני מרוצה מהתנהלות השירות ואין לי שום תלונות,

נכנסתי לסניף ויצאתי תוך 5 דק' עם דיסק גדול יותר והבטחה שיוחלף לי אם לא אהיה מרוצה אפילו אם יעבור תאריך האחריות.

השאלה שלי היא האם אקבל דיסק חלופי חדש או אחד מחודש/מתוקן?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים