בעייה עם קריסות חוזרות ונשנות בדרייבר של נווידיה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה עם קריסות חוזרות ונשנות בדרייבר של נווידיה


huber

Recommended Posts

היום התחילה לי בעייה מאוד מוזרה. הדרייבר של כרטיס המסך קורס שוב ושוב ברמה שפשוט אי אפשר לעבוד עם המערכת. הכרטיס הוא GTX 560 Ti והדרייבר המדובר הוא הדרייבר העדכני ביותר מהאתר של נווידיה (301.42 WHQL). אני לא יודע אם זה קשור אך היום התקנתי SERVER 2008 R2 במחיצה אחרת במחשב, כמובן שלמערכת הזו אין דרייבר רישמי של נווידיה אז השתמש בדרייבר שמיועד לווינדוס 7 והכל עבר בהצלחה. שוב אינני יודע אם יש קשר, אני לא חושב שיש אבל אני בכ"ז מציין זאת.

כמובן שניסיתי הסרה מוחלטת של הדרייבר (הסרה ממנהל ההתקנים, הרצה של DRIVER SWEAPER ואח"כ CCLEAN) והתקנה מחודשת שלו, מה שלא פתר את הבעייה. ניסיתי שוב הסרה מוחלטת וחזרה לדרייבר ישן יותר (דרייבר הבטא האחרון שקיים באתר של נווידיה, 301.24) והבעייה עדיין קורית. אני בטוח ב 99.9 אחוז שהכרטיס תקין מהסיבה הפשוטה שבווינדוס 2008 הכרטיס עובד תקין לחלוטין. דבר נוסך שניסיתי הוא להסיר את הדרייבר שהתקנתי בווינדוס 2008 - חשבתי לרגע בייאושי שאולי יש התנגשות בין ההתקנות (לא הגיוני מכיוון שהמערכות יושבות על מחיצות נפרדות, אבל הייתי חייב לוודא).

זהו, נגמרו לי הרעיונות, אני כותב את הפוסט הזה ב SAFE MODE מכיוון שאין אפשרות לעבוד בכלל כשהמערכת עולה רגיל - למישהו יש רעיון איך לסדר את הבעייה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון - היום בבוקר באורך פלא הבעיות נעלמו. כרגע אני עם דרייבר הבטא ומתכוון להישאר איתו עד עידכון הדרייבר הבא בתקווה שהבעיות לא יחזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...