פורסם 2012 ביוני 1614 שנים 4* זה מהירות מקסימלית שהוא יכול להגיע בשלב כלשהו בצריבה.תנסה על דיסק אחר (חברה אחרת עם מדיה קוד שונה) שתומך במהירות *8 כדי לדעת אם הוא תקין.למשל VERBATIM.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.