עבור לתוכן

Divinity: The Original Sin - דיון מקדים, יוצא ב - 28.2.14

Featured Replies

פורסם

http://www.pcgamer.com/2012/05/28/divinity-original-sin-announced-top-down-rpg-to-address-frustrations-with-divine-divinity/

http://www.gamebanshee.com/news/108288-divinity-original-sin-revealed-artwork-and-preview.html

http://www.games.co.il/article7236.html

כתבה בנושא - http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=192&ref=0&id=499

טריילר הדגמה ראשון:

http://www.games.co.il/article7246.html

http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/30/divinity-original-sin-casts-first-trailer/

מדובר על PREQUEL ל - DIVINE DIVINITY המצוין שהתחיל את הסדרה (BEYOND DIVINITY ו - DIVINITY II המשיכו אותה אבל למרות שהיו טובים למדי בזכות עצמם הם לא שחזרו את האיכות של המשחק המקורי) שמחזיר אותה למקורות ולמבט האיזומטרי ואפילו משנה את מערכת הקרבות מזמן אמת ל - TURN BASED.

כרגיל בסדרה ואפילו יותר במשחק הזה, יהיה דגש על העלילה ועל בחירות השחקן.

המשחק נשמע מעניין מאד ויפנה כנראה במיוחד לטעם של חובבי OLD SCHOOL RPG'S.

  • תגובות 47
  • צפיות 33.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מהסקרינשוטים זה נראה לא כ"כ מבטיח, הגרפיקה מצויירת ו"ילדותית". נראה באמת כמו משחק מלפני עשור. לא מזכיר בכלל את המשחקים הקודמים בסידרה. לי זה נראה שפשוט אין להם תקציב מספק בשביל להרים משחק ברמה של המשחקים מהשנים האחרונות ולכן הם החליטו לחסוך בצד הוויזואלי של המשחק (מנוע פשוט יותר, השקעה פחותה יותר במעצבים גרפיים וכו).

כנראה שניאלץ להמתין לסירטוני גיימפלי בשביל חוו"ד.

פורסם
  • מחבר

אני לא חושב שזה עניין של תקציב (למרות שהם סטודיו עצמאי קטן יחסית) אלא יותר עניין של חזון ושל לקחת את המשחק בחזרה לסגנון המשחק של הראשון בסדרה ושל RPG קלאסיים.

המשחק האחרון בסדרה (במיוחד בגרסה המשופרת עם ההרחבה THE DRAGON KNIGHT SAGA) דווקא מכר לא רע.

אהבתי את המשחק האחרון אבל גם הכיוון החדש/ישן הזה לסדרה נראה לי מבטיח למדי.

הכתבה ב - RPGWATCH מצויינת ואני מציע לקרוא אותה כדי להבין איזה משחק זה הולך להיות, הנה כמה ציטוטים שעניינו אותי:

As far as quests go, there will not be any fetch quests in Original Sin. All quests - even the side quests - will have a certain level of complexity. Quests will be as complex, or more complex, as we know them from the previous Divinity games with different branches you have to select from and with several choices and consequences where you have to take into account that people might be lying.

Choices in conversation can also make factions hostile or friendly towards you, making some parts of the game easier or more difficult.

The terrain can be used in combat as well. A skill that makes it rain can be used and depending on the terrain this could form a puddle of water. If your opponent stands in that puddle, using the electricity skill will do more damage than without the water. But if one of the two characters is on fire, making it rain will put the fire out.
פורסם

זה המשך ל Divinity 2 Ego Draconis??

כי זה נראה אחרת לגמריי..

פורסם
  • מחבר

זה משחק שמקדים את עלילת DIVINE DIVINITY, ה - PREQUEL שלו.

פורסם

זה נראה כמו heroes of might and magic 6 :(

פורסם
  • מחבר

הקרבות אכן בתורות, כמו ב - FALLOUT 1,2 למשל אבל זה משחק תפקידים ולא אסטרטגיה כמו HEROES.

פורסם

turn based rpg! :jump:

סוף סוף

ניראה מעולה, נקווה לטוב.

פורסם

dennis14 - "חזרה למקורות" זו מילת קוד שאומרת "אין לנו מספיק תקציב להחזיק צוות גדול מספיק ליצירת משחק ברמה הגרפית הרצויה כיום". תסתכל על המשחק, הכל מצוייר, המשחק מזכיר לי את WOW/דיאבלו 3. אז אולי יש כאלו שיאהבו את זה, אני אישית כבר עברתי את הגיל הזה. אני אישית כבר הורגלתי לראות משחקי RPG בדור האחרון בהם הגרפיקה הולכת ומתקרבת למציאות ולא נסוגה בחזרה לציורים שנראים כמו משהו שיצא מספר ילדים. כל הצבעוניות והציוריות הזו אולי מתאימים לדיאבלו 3 ולקהל היעד שלו, אך לא לקהל היעד של המשחק ההזה - שחקני TPG HARDCORE.

ד"א, גם אני שיחקתי ב AGO DRACONIS והוא שונה מאוד מהמשחק הזה (בעיקר במנוע ובגרפיקה). לטעמי AGO DRACONIS היה די מוצלח, אם הם היו משתמשים באותו המנוע ורק משפרים אותו על מנת להתאים לסטנדרטים כיום הם בהחלט יכלו להוציא עוד משחק מוצלח. המשחק הזה נראה בכלל לא קשור לסידרה מכל בחינה, לי יש פשוט תחושה שהם "רוכבים" על ההצלחה של השם של הסידרה בשביל לקדם משחק אחר לחלוטין. הרעיון לחזור לקרב מבוסס תורות נראה מעניין ויש שם כמה רעיונות טובים ככה שלא הכל נראה קודר.

אני מאוד מקווה שאני טועה (לפחות בקשר לשימוש בשם, את הגרפיקה המצויירת אני לא אוהב ושום דבר לא ישנה את זה) מכיוון שיש מעט מאוד משחקי RPG "אמיתיים" לאחרונה ובהחלט אשמח לראות עוד משחק איכותי.

פורסם

dennis14 - "חזרה למקורות" זו מילת קוד שאומרת "אין לנו מספיק תקציב להחזיק צוות גדול מספיק ליצירת משחק ברמה הגרפית הרצויה כיום". תסתכל על המשחק, הכל מצוייר, המשחק מזכיר לי את WOW/דיאבלו 3. אז אולי יש כאלו שיאהבו את זה, אני אישית כבר עברתי את הגיל הזה. אני אישית כבר הורגלתי לראות משחקי RPG בדור האחרון בהם הגרפיקה הולכת ומתקרבת למציאות ולא נסוגה בחזרה לציורים שנראים כמו משהו שיצא מספר ילדים. כל הצבעוניות והציוריות הזו אולי מתאימים לדיאבלו 3 ולקהל היעד שלו, אך לא לקהל היעד של המשחק ההזה - שחקני TPG HARDCORE.

ד"א, גם אני שיחקתי ב AGO DRACONIS והוא שונה מאוד מהמשחק הזה (בעיקר במנוע ובגרפיקה). לטעמי AGO DRACONIS היה די מוצלח, אם הם היו משתמשים באותו המנוע ורק משפרים אותו על מנת להתאים לסטנדרטים כיום הם בהחלט יכלו להוציא עוד משחק מוצלח. המשחק הזה נראה בכלל לא קשור לסידרה מכל בחינה, לי יש פשוט תחושה שהם "רוכבים" על ההצלחה של השם של הסידרה בשביל לקדם משחק אחר לחלוטין. הרעיון לחזור לקרב מבוסס תורות נראה מעניין ויש שם כמה רעיונות טובים ככה שלא הכל נראה קודר.

אני מאוד מקווה שאני טועה (לפחות בקשר לשימוש בשם, את הגרפיקה המצויירת אני לא אוהב ושום דבר לא ישנה את זה) מכיוון שיש מעט מאוד משחקי RPG "אמיתיים" לאחרונה ובהחלט אשמח לראות עוד משחק איכותי.

זה בכלל לא קשור לגראפיקה ולתקציב הם רוצים לשנות את סגנון המשחק מ RPG ל ARPG HACK N SLASH

עוד לא ראיתי משחק בסגנון דיאבלו3 וטורצלייט שהוא עם גראפיקה גבוהה כי הסגנון משחק שונה.

תראה לי משחק אחד שהוא סגנון דיאבלו3 טורצלייט 2 שהוא עם גראפיקה גבוהה ואו מנקודת מבט דומה למשחק DIVINITY2.

לא קיים כזה דבר למרות שזה יכול להיות נחמד.

פורסם
  • מחבר

זה גם לא נכון, זה מיועד אמנם לתת דגש גם על קרבות על יותר על עלילה ובחירות ויותר RPG מ - ACTION.

מישהו קרא את זה:

As far as quests go, there will not be any fetch quests in Original Sin. All quests - even the side quests - will have a certain level of complexity. Quests will be as complex, or more complex, as we know them from the previous Divinity games with different branches you have to select from and with several choices and consequences where you have to take into account that people might be lying.

Choices in conversation can also make factions hostile or friendly towards you, making some parts of the game easier or more difficult.

לדעתי יהיה יותר נכון להשוות אותו ל - BALDUR'S GATE/PLANESCAPE:TORMENT ו - FALLOUT 1,2 מאשר לדיאבלו/טורצ'לייט.

HUBER, דווקא DIVINITY 2 היה המשחק השונה בסדרה הזאת והמשחק הזה חוזר לרעיונות/סגנון המשחק המוכרים של DIVINE DIVINITY/BEYOND DIVINITY ומשנה את את מערכת הקרבות לקרבות לפי תור (משהו שרצו לעשות כבר ב - BEYOND DIVINITY אך לבסוף ירד מהפרק).

פורסם

Galit17 - אין לי שמץ של מושג איך הגעת למסקנה שהם עוברים מ RPG ל ARPG, להיפך, בכתבה נאמר בפירוש שזה יהיה משחק isometric RPG מבוסס תורות:

http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=192&ref=0&id=499

The presentation I was given was a big positive surprise to me. A turn-based, isometric RPG that takes us back to everything that made the first Divinity good is something that I certainly did not expect.

להיפך, לפי כל מה שנאמר זה יהיה משחק RPG סופר קלאסי כדוגמאת Baldurs Gate, Fallout וכדומה. בגלל זה אני מופתע מהבחירה בסיגנון המצוייר וה"ילדותי" הנ"ל שלי מזכיר את WOW ודיאבלו 3 ולא משחקי RPG קלאסיים.

פורסם
  • מחבר

http://www.ign.com/articles/2012/06/01/revealing-divinity-original-sin

http://www.lar.net/2012/06/05/larian-home-movie-e3-the-thomas-files/

http://www.destructoid.com/e3-first-look-at-divinity-original-sin-228906.phtml

Those players simply glancing could easily mistake Original Sin for a Diablo-style hack n' slasher, but the differences are made abundant within seconds

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים