פורסם 2012 במאי 2813 שנים היי, ברשותי מסך דל 2209WA כשנתיים ו 9 חודשים, כלומר עוד 3 חודשים נגמרת לי האחריות. לפני כמה ימים הבחנתי בכתם כזה על המסך במיוחד שיש רקע אפור או שאני מוריד בהירות לא מפריע לי כל כך אבל ברור שזאת בעיה במסך וזה לא אמור להיות ככה.מה עושים האם יש טעם להפעיל אחריות למרות נשאר לי רק 3 חודשים לאחריות ?מה המדיניות שלהם בנושא מנסיונכם?
פורסם 2012 במאי 2813 שנים קשה מההסבר שלך לדעת האם מדובר במשהו שהוא פגם במסך ומחייב הפעלת אחריות. בכל מקרה, ה2209WA כבר לא זמין, אז יחליפו לך למסך אחר - כנראה הU2312HM. תחליט אם אתה רוצה או לא.
פורסם 2012 ביוני 1213 שנים היי,בדיוק אותו דבר אצלי.. יש לי בעיה במסך 2209WA אבל שאפשר להסתדר איתה.כדאי לבקש להחליף או לא? כלומר האם הU2312HM (בהנחה שזה מה שיציעו) יותר או פחות טוב מאשר 2209WA?תודה
פורסם 2012 ביוני 1313 שנים מכמה בחינות יותר טוב (גדול יותר, רזולוציה גבוהה)מכמה בחינות יותר גרוע (פנל 6 ביט)ההחלטה תלויה במה חשוב לכם יותר.
פורסם 2012 ביוני 1313 שנים תוכל לפרט אם יש עוד שיקולים מלבד אלה שציינת?(לגבי הגודל- אני יודע שיש לו חסרון שבגלל יחס 16:9 יוצא שהמסך טיפה יותר קטן בציר האנכי, אבל שווה את הגודל האופקי כנראה)תודה
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים מכמה בחינות יותר טוב (גדול יותר, רזולוציה גבוהה)מכמה בחינות יותר גרוע (פנל 6 ביט)ההחלטה תלויה במה חשוב לכם יותר.כמה ביט יש לפנל של 2209WA?
פורסם 2012 ביוני 2013 שנים 8 ביט.אני עדיין אשמח אם מישהו יוכל לפרט עוד יתרונות/חסרונות אם יש בין שני המסכים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.