עבור לתוכן

מקרה שקרה לי בRSM

Featured Replies

פורסם

שלום

רציתי לספר על מקרה שקרה לי בRSM גם בשביל אולי לזרז קצת את העניין.

לפני חודשיים רכשתי מקלדת Razer Keyboard Arctosa Black באתר של RSM ביקשתי משלוח וחילקתי את התשלום לשני תשלומים.

לאחר שקיבלתי את המקלדת ברגע שהוצאתי אותה מהאריזה החיצונית מיד ראיתי כי צבע הכיתוב על המקלדת שחור וכי המקלדת עצמה שחורה גם היא לא ידעתי את זה ולא היה שום אזכור לזה באתר.

פניתי אליהם במייל ונאמר לי שאין שום בעיה לזכות אותי על המקלדת.

לאחר כמה ימים אכן הלכתי לחנות שלהם בתל אביב החזרתי את המקלדת קיבלתי חשבונית זיכוי הובטח לי שכרטיס האשראי שלי יזוכה והלכתי.

כעבור שבועיים בדקתי באתר כרטיס האשראי ולא ראיתי את הזיכוי אלה שירד התשלום הראשון התקשרתי RSM נאמר לי כי זוכיתי ואני אראה את זה בעתיד הקרוב לא היתה לי סיבה שלא להאמין לזה ושכחתי מזה.

חודש אחרי זה בתשלום השני אני רואה כי גם התשלום השני ירד.

טלפנתי לחברת האשראי בבקשה שיבדקו אם הם קיבלו פקס זיכוי הם הבטיחו לשלוח לי מייל עם תשובה במהירות ואכן קיבלתי תשובה שלא נתקבלה בקשת זיכוי מהחנות.

טלפנתי לחנות שם נזרקתי מעובד לעובד וכל הזמן הובטח לחזור אליי וזה לא קרה רק אם הבטחה שזה יטופל היום אני מחכה מיום שלישי הדבר לא נעשה.

זה שאני לא אקנה בחנות הזו אפילו סיכה יותר זה דבר אחד אין לי אמון בהם אפילו הקל ביותר.

אני לא אמשיך לשחק איתם במשחקים האלה של זיכיתי לא זיכיתי, הוא לא יזכה אני אפנה לבית משפט לתביעות קטנות נראה כמה זמן יקח להם אז לזכות אותי.

פורסם

שבוע טוב אסף, אני מכיר את המקרה שלך, אני במקרה בסניף תל אביב, הנושא בטיפול, הסר דאגה מליבך, כבר מחר אחזור אליך באופן אישי עם תאריך זיכוי.

שיהיה שבוע מצוין.

פורסם
  • מחבר

אתה מדבר כאילו אין פסול בזה שזיכוי נעשה חודשיים אחרי ביטול העסקה.

הזיכוי היה צריך להעשות מיד באותו רגע ולא לקבוע לי יום זיכוי חודשיים אחרי ואם לא היתי עוקב אחרי בחיים לא היתי רואה את הכסף הזה .

אם אתם חנות רצינית תנהגו ככזו לא קניתי בשוק למרות שההתנהלות דומה לזו בשוק הרי התקשרתי לפני חודש ואמרתם לי שזוכיתי הרי ששיקרתם,פניתי שוב לפני שבוע למה זה לא נעשה באותו יום כמו שנאמר לי?

איזה מין צורה יש לזה ?

זו ממש שיטת מצליח הפעם זה לא הצליח

פורסם

שלום

רציתי לספר על מקרה שקרה לי בRSM גם בשביל אולי לזרז קצת את העניין.

לפני חודשיים רכשתי מקלדת Razer Keyboard Arctosa Black באתר של RSM ביקשתי משלוח וחילקתי את התשלום לשני תשלומים.

לאחר שקיבלתי את המקלדת ברגע שהוצאתי אותה מהאריזה החיצונית מיד ראיתי כי צבע הכיתוב על המקלדת שחור וכי המקלדת עצמה שחורה גם היא לא ידעתי את זה ולא היה שום אזכור לזה באתר.

http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=1772

במפורש מצוין שהמקלדת היא שחורה וגם ניתן לראות תמונה באתר.

מה זאת אומרת שצבע הכיתוב הוא שחור? כיתוב שחור על גבי מקלדת שחורה? נשמע לא הגיוני.

פורסם
  • מחבר

http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=1772

במפורש מצוין שהמקלדת היא שחורה וגם ניתן לראות תמונה באתר.

מה זאת אומרת שצבע הכיתוב הוא שחור? כיתוב שחור על גבי מקלדת שחורה? נשמע לא הגיוני.

לא בעיה שהמקלדת שחורה זה בסדר אבל כמו שזה נשמע הכיתוב הוא שחור על גבי מקלדת שחורה לא רואים את הכיתוב בכלל זה הבעיה זה לא מופיע בתיאור דבר כזה לא שגרתי חייב להיות מצויין מפורשות לכן החזרתי אותה.

אגב אני מחכה לשמוע מה עם הזיכוי שלי

פורסם

אני בעל אותה מקלדת ואני חייב לציין שהמקלדת ממש עזרה לי בהקלדה עיוורת ;)

במקרה הכי גרוע אפשר לקחת מדבקות ב20 שקל...

פורסם
  • מחבר

בסדר לך אולי זה התאים לי לא.

אני בכל אופן אסע לחנות שלהם נעשה שם קצת בלגן לא יוצא משם עד שאני מקבל את הכסף שלי אם זה מה שהם רוצים זה מה שיהיה

פורסם

שוב שלום אסף, זיכינו אותך היום לקראת סגירת הסניף, תראה את הזיכוי בתאריך החיוב הקרוב, תוכל לבדוק זאת מול חברת האשראי כדי לוודא,

הוצאנו אלייך מייל מסודר.

נעשה את כל המאמצים שמקרים כאלה לא יחזרו בשנית.

המשך שבוע מצוין .

פורסם

:yelclap: בראבו!

רק עצוב שללא הפרסום בפורום לא נהגתם כשורה.

חבל! חשבתי שR.S.M נחשבת חנות אמינה.

פורסם

נהגנו כפי שהיינו צריכים, הייתה אי הבנה מול החברה שמזכה, בכל אופן, נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובעיה בעתיד.

פורסם

:yelclap: בראבו!

רק עצוב שללא הפרסום בפורום לא נהגתם כשורה.

חבל! חשבתי שR.S.M נחשבת חנות אמינה.

מנסיון שלי - החנות אמינה ואנשיה בעלי תודעה שירותית טובה. קונה בסניף כפר סבא ותיד קיבלתי שירות נאות ועצה טובה ומקצכוית בעת הצורך.

בעיות תמיד יכולות לקרות, במיוחד כאשר גוף שלישי ורביעי מעורב בענין. אם אכן היתה בעיה מול חברת האשראי או חברת שירות שמבצעת בעבורם השירות הזה, אז יתכן שעובד בחנות יאמר שזיכו כי הוא רואה אצלו במחשב בקשת זיכוי, אבל לא יבדוק את החברה האחרת אם שם הכל נסגר עד הסוף. רק לאחר תלונה נוספת יבדקו הלאה.

לענין המקלדת - תמיד צריך לראות בעין דבר כזה לפני הקניה. חנות אינה אמורה להיות מגרש נסיונות.

פורסם

מחקר שלקח 3 שניות (לי) היה פותר את הבעיה הזו מראש.

תמיד כשמוציאים על משהו יותר מ200 שקל רצוי להריץ בדיקה קלה באינטרנט - לצורך המחשה:

מחקר

אפשר לראות שהמקלדת אכן בעלת כיתוב שחור על גבי שחור, וכנראה שזה "הקטע" שלה, סטייל מטוס חמקן, ובמידה ויש לה גם גרסה עם מקשים "לבנים" פשוט הייתי מבקש ספציפית את הגרסה הזו ספציפית במקרה של הזמנה באינטרנט, או שואל את הנציג במקרה של הזמנה בחנות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים