פורסם 2012 במאי 1713 שנים היי,ניסיתי לפעול לפי המדריך הבא:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472941 אך משום מה זה עובד. (מסך DELL U2312HM עם חיבור DVI וכ.מסך HD4870)פעלתי בדיוק לפי המדריך, אך משום מה האופציה לרזו' החדשה לא מופיעה, למישהו יש רעיון למה וכיצד ניתן לפתור את זה?בתודה מראש.
פורסם 2012 במאי 1813 שנים מחבר ניסיתי להסיר את הדרייבר לחלוטין ולהתקין מחדש (12.4 למרות שבתוכנה עצמה זה מראה לי משום מה שזו גרסה 12.3) ומליון קומבינציות אבל שום דבר לא מצליח.למישהו יש רעיון?אולי זה קשור לאיפה שמיקמתי את התיקייה\קובץ JAR? |שולחן העבודה|
פורסם 2012 במאי 1913 שנים לדעתי ,אין לך מה לחפש עם Downsampling ,עושים את זה בעיקר אם יש לך כרטיס מסך מאוד חזק ורזולוציה לא גבוהה וככה אתה יכול לנצל את החומרה טוב יותר .אבל אצלך זה לא המצב ,הכ.מסך שלך בקושי מתמודד עם המשחקים החדשים ,ככה שלדעתי תוותר על זה .
פורסם 2012 במאי 1913 שנים מחבר אני מעוניין להשתמש בזה לדיאבלו 3 שה-AA המובנה שלו מחורבן. כרטיס המסך סוחב את המשחק יופי ואני בטוח שיעשה זאת גם ברזו' של 2880*1620, אני רק לא יודע איך לעשות את זה כרגע...
פורסם 2012 במאי 1913 שנים קודם כל זה חדשות טובות לבעלי כרטיס AMD שסוף סוף יכולים לעשות Downsampling, משמע OGSSAA בכל משחק ללא תלות בתמיכה\תאימות. Sphere, קראת את כל התגובות שם? למשל: Try going into Advanced Settings in the screen resolution box and uncheck "Hide modes that this monitor cannot display".
פורסם 2012 במאי 1913 שנים מחבר אכן קראתי את כל התגובות ווידאתי שהכול כמו שצריך, לכן אני לא מבין מה הבעיה.איפה אני אמור בכלל למקם את הקבצים? אני חילצתי את התיקייה לשולחן העבודה והשארתי אותם בתיקייה בלי לשנות שם או כל דבר אחר, יכול להיות שזו הבעיה?
פורסם 2012 במאי 2413 שנים אתה מגדיר רזולוציה custom יותר גבוהה ממה שהמסך תומך. כשאתה בוחר אותה במשחק למשל, הוא מרנדר לרזולוציה הגבוהה, ואז מתבצע scaling לרזולוציה native בזמן אמת. התוצאה היא כביכול AA על כל התמונה, או OGSSAA. בנוסף לטקסטורות חדות יותר ורמת פירוט גבוהה יותר.מבחינת ביצועים, זה משתנה, יש משחקים ש-AA מסורתי מכביד יותר משימוש ברזולוציה גבוהה, ויש שלהפך... תלוי גם איזו רזולוציה custom בחרת (כמה שיותר גבוהה - תוצאה יותר איכותית \ פגיעת ביצועים יותר קשה)החסרון העיקרי הוא טקסט ו-HUD שעלולים להיות קטנים מהרגיל. שוב תלוי במשחק, למשל ב-diablo אין תופעה כזאת כי הם משאירים את הטקסט וה-HUD באותו גודל יחסי על המסך, ללא תלות ברזולוציה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.