פורסם 2012 במאי 2513 שנים אין לי אפשרות לעבור בין תוכניות (עסק קטן בתוך VPN גדול יותר).כל עוד אתה הבעלים של הקו, אין סיבה שלא תוכל לעבור בין תוכניות. אני עובד במרכז שירות של אורנג', ומתמצא מאוד בנושא. אשמח אם תכתוב לי בפרטי את הפרטים של התכנית שאתה נמצא בה אולי אני אוכל לעזור.
פורסם 2012 במאי 2513 שנים אני עסקי אז זה לא רלוונטי אלי.זה כבר סיפור אחרפה יכול להיות שבאמת יש קנסות אחרים לגמרי
פורסם 2012 במאי 2513 שנים התקנות החדשות לא חלות על לקוחות עסקיים. להם יש קנסות לפי מה שסוכם בחתימת החוזה.
פורסם 2012 במאי 2513 שנים התניידתי מעורנג' למובייל. איזו תחושת עליונות, אפילו יותר טוב מס*ס.כבר ניידו אותך? אני כבר שלושה ימים אחרי ועדיין עם מספר חדש
פורסם 2012 במאי 2613 שנים כפי שמופרסם באיזה שהיא קבוצה באינטרנט שקיבלתי:"טיפ צרכנות חשוב בעקבות "האביב הסלולרי"-כיצד להימנע מתשלום קנס במידה ואתם בתוכניות עם התחייבות בחברות הותיקות:ראשית מדובר רק על תוכניות תעריפים. על המכשיר אתם צריכים להמשיך לשלם בכל מקרה(אם אתם מתניידים אפשר להמשיך ולשלם ב36 תשלומים ו/או מס' החודשים שנשארו לכם לשלם על המכשיר).אנשים שחתמו על תוכניות לפני 1.11, ואז כשהם מתכוונים להתניידלחברה חדשה, החברה הותיקה טוענת שיש התחייבות ולפי תקנות משרד התקשורת כדי לעבור יש צורך לשלם את הקנס. מה שעושים זה דבר מאוד פשוט. מתקשרים לנציגים של החברות הותיקות ומבקשים תוכנית חדשה(למשל התוכניות ללא הגבלה של החברות החדשות. עוברים לתוכנית אחרת לא משנה איזה תוכנית.מהרגע שעברתם לתוכנית חדשה אין לכם התחייבות יותר(מאחר שמה- 1.11.11 התבטלו קנסות היציאה באופן סופי בתחום התקשורת כולל בתחום הסלולר,טלוויזיה,אינטרנט וכו')מהרגע הזה אתם יכולים להתנייד לחברות החדשות מבלי לשלם שקל קנס. לכן לבקש תוכנית חדשה ואחרי שהצטרפתם לתוכנית חדשה ניתן "להתגבר" על המכשול ולהתנייד לחברות החדשות מבלי לשלם קנס."האם אתם יכולים לאמת את המידע? Yossarian2, אתה יכול להגיב על זה בבקשה?
פורסם 2012 במאי 2713 שנים זה נכון כבר מה1.4.2012, אז ביטלו את כל ההתחייבויות גם בשוק העסקי וגם בפרטי.בנוגע למה שכתבו פה מקודם - התקנות החדשות נוגעות ועוד איך ללקוחות עסקיים! הן נוגעות כמעט בעיקר להם! הן לא נוגעות רק ללקוחות עסקיים עם מעל 100 מנויים.הרבה מאוד לקוחות עסקיים באים מדי יום ועוברים לאחת מהתוכניות העסקיות החדשות, אשר על פי חוק הן לא בהתחייבות, ומבטלים לעצמם את ההתחייבות בשנייה..אתם קצת מתבלבלים בהגדרה שלכם ללקוח עסקי אני חושב. כשאתם חושבים לקוח עסקי עולה לכם לראש חברות גדולות כמו טבע, אל על, תדיראן וכו' - במקרים כאלה יש לרוב שני מקרים. יש את הקו של העובד עצמו שהינו בבעלות החברה בה הוא עובד ולרוב הוא מקבל עליו גם השתתפות עצמית, ובמקרה הזה אין לו סיבה לנייד שכן הקו לא שייך לו אלא לחברה והוא לפעמים משלם עליו מעט. ויש את בני המשפחות של העובדים שזה סיכום עסקה נפרד לגמרי שעד אפריל היה בהתחייבות ועכשיו כבר לא.חוץ מזה יש עוד אלפי עסקים קטנים - מה שנקרא SME - SMALL MEDUIM ENTERPRISE. זה יכול להיות כל עסק שאתם רואים החל מהירקניה למכולת וכו'. כל אלה גם היו בהתחייבות, עד שהם עוברים לאחת מהתכניות החדשות שאינן בהתחייבות.
פורסם 2012 במאי 2813 שנים יום דידי החלפנו 3 מספרים שהוי במסלול עסקים מפלאפון להוט מובייל אחד הכל כלול והשתיים האחרים 10 אג'הכתבה של החבילות שהיתה לכם שם לא הייתה נכונה
פורסם 2012 במאי 2813 שנים ה-SIM החדש (לא ניוד) שקניתי אוקטב תוך דקה. יופי. אני מחכה שיפתרו הבעיות של הניודים כדי להעביר את שאר הקווים.
פורסם 2012 במאי 2813 שנים אז לקוח פרטי שהתחבר לפני 1/11/11 אכן צריך לעבור תוכנית כדי להמנע מהקנס?לא.ללקוחות פרטיים רגילים ההתחייבות בוטלה בפברואר 2011.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.