עבור לתוכן

האם יש חוק לגבי זמן תיקון למוצר תחת אחריות ?

Featured Replies

פורסם

המחשב שלי התקלקל והתיקון מתארך ורציתי לדעת אם קיים חוק שמגדיר מה הזמן המקסימאלי שבו צריך לתקן את המחשב ?

פורסם
  • מחבר

הניסוח שם מאוד משפטי ואני לא עו"ד.

מה שהתקלקל במחשב שלי זה לוח אם אני הבאתי את כל המחשב לחנות אז מה זה אומר ? שתוך עשרה ימי עסקים הם צריכים לתקן את המחשב (להחליף לוח) ?

במידה ועוברים העשרה ימי עסקים והם לא מתקנים את המחשב מה אפשר לעשות ?

פורסם

לתבוע...

פורסם
  • מחבר

לתבוע זה אחלה תשובה אבל השאלה הייתה אם הבנתי נכון והזמן שבו צריך לתקן את המחשב במקרה שלי הוא עשרה ימי עסקים ?

פורסם

מסרת את המחשב ישירות למעבדה (שלא יתרצו אותך בזה שיש מעבדה מרכזית במקום אחר כלשהו)?

אם כן, לאחר 10 ימי עבודה הם צריכים לתקן לך את המחשב. האופציות שלך הן לתבוע / לאיים בתביעה.

פורסם
  • מחבר

אני צריך להתייחס לסעיף 10 א או 10 ב ?

במקרה של 10ב שם מדובר בשולשה שבועות הכוונה היא ל21 ימי עסקים או 15 ימי עסקים ?

פורסם

אין לך על מה לתבוע אף אחד. ועדיף שכולכם פה בדיון תרגעו עם התוקפנות.

סביר יותר להניח שאין לחברה את לוח האם במלאי והוא הוזמן לצורך התיקון ולכן יכול לקחת יותר זמן מ-10 ימי עסקים.

מצב כזה לא מופיע בחוקי הגנת הצרכן, אבל אפשרי מאוד כשמדובר במחשוב.

תפנה לחברה ותברר כמה זמן צפוי התיקון והסיבה לכך, לפני שאתה רץ לערכאות משפטיות.

פורסם

הוא יכול גם לחכות מחוץ לחנות חודש שלם. מבחינה חוקית הוא יכול לתבוע, וזו הייתה כוונה.

פורסם
  • מחבר

אין לך על מה לתבוע אף אחד. ועדיף שכולכם פה בדיון תרגעו עם התוקפנות.

סביר יותר להניח שאין לחברה את לוח האם במלאי והוא הוזמן לצורך התיקון ולכן יכול לקחת יותר זמן מ-10 ימי עסקים.

מצב כזה לא מופיע בחוקי הגנת הצרכן, אבל אפשרי מאוד כשמדובר במחשוב.

תפנה לחברה ותברר כמה זמן צפוי התיקון והסיבה לכך, לפני שאתה רץ לערכאות משפטיות.

אף אחד לא רץ לתבוע אני בסך הכל רוצה לדעת מה המחוייבות של החנות במקרה שלי.

זה נכון שסביר שאין לחנות את לוח האם במלאי אבל השאלה הנשאלת היא מהו פרק זמן סביר לספק את הלוח ומה האפשרויות במקרה שהלוח לא מסופק.

ועדיין לא הבנתי אם פרק הזמן הוא שבוע/עשרה ימים לפי סעיף 10א או שלושה שבועות לפי סעיף 10ב ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים