פורסם 2012 במאי 1713 שנים המחשב שלי התקלקל והתיקון מתארך ורציתי לדעת אם קיים חוק שמגדיר מה הזמן המקסימאלי שבו צריך לתקן את המחשב ?
פורסם 2012 במאי 1713 שנים בוודאי. בתקנות החוק להגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) תמצא גם הגבלות על זמנים (סעיף 10). ברוב המקרים מדובר ב14 ימי עבודה. אם מסרת ישירות לתחנת שירות מטעם היבואן (אם מדובר במחשב נייד, למשל) פרק הזמן הוא 10 יום.
פורסם 2012 במאי 2013 שנים מחבר הניסוח שם מאוד משפטי ואני לא עו"ד.מה שהתקלקל במחשב שלי זה לוח אם אני הבאתי את כל המחשב לחנות אז מה זה אומר ? שתוך עשרה ימי עסקים הם צריכים לתקן את המחשב (להחליף לוח) ?במידה ועוברים העשרה ימי עסקים והם לא מתקנים את המחשב מה אפשר לעשות ?
פורסם 2012 במאי 2213 שנים מחבר לתבוע זה אחלה תשובה אבל השאלה הייתה אם הבנתי נכון והזמן שבו צריך לתקן את המחשב במקרה שלי הוא עשרה ימי עסקים ?
פורסם 2012 במאי 2213 שנים מסרת את המחשב ישירות למעבדה (שלא יתרצו אותך בזה שיש מעבדה מרכזית במקום אחר כלשהו)?אם כן, לאחר 10 ימי עבודה הם צריכים לתקן לך את המחשב. האופציות שלך הן לתבוע / לאיים בתביעה.
פורסם 2012 במאי 2513 שנים מחבר אני צריך להתייחס לסעיף 10 א או 10 ב ?במקרה של 10ב שם מדובר בשולשה שבועות הכוונה היא ל21 ימי עסקים או 15 ימי עסקים ?
פורסם 2012 במאי 2513 שנים אין לך על מה לתבוע אף אחד. ועדיף שכולכם פה בדיון תרגעו עם התוקפנות.סביר יותר להניח שאין לחברה את לוח האם במלאי והוא הוזמן לצורך התיקון ולכן יכול לקחת יותר זמן מ-10 ימי עסקים.מצב כזה לא מופיע בחוקי הגנת הצרכן, אבל אפשרי מאוד כשמדובר במחשוב.תפנה לחברה ותברר כמה זמן צפוי התיקון והסיבה לכך, לפני שאתה רץ לערכאות משפטיות.
פורסם 2012 במאי 2513 שנים הוא יכול גם לחכות מחוץ לחנות חודש שלם. מבחינה חוקית הוא יכול לתבוע, וזו הייתה כוונה.
פורסם 2012 במאי 2513 שנים מחבר אין לך על מה לתבוע אף אחד. ועדיף שכולכם פה בדיון תרגעו עם התוקפנות.סביר יותר להניח שאין לחברה את לוח האם במלאי והוא הוזמן לצורך התיקון ולכן יכול לקחת יותר זמן מ-10 ימי עסקים.מצב כזה לא מופיע בחוקי הגנת הצרכן, אבל אפשרי מאוד כשמדובר במחשוב.תפנה לחברה ותברר כמה זמן צפוי התיקון והסיבה לכך, לפני שאתה רץ לערכאות משפטיות.אף אחד לא רץ לתבוע אני בסך הכל רוצה לדעת מה המחוייבות של החנות במקרה שלי.זה נכון שסביר שאין לחנות את לוח האם במלאי אבל השאלה הנשאלת היא מהו פרק זמן סביר לספק את הלוח ומה האפשרויות במקרה שהלוח לא מסופק.ועדיין לא הבנתי אם פרק הזמן הוא שבוע/עשרה ימים לפי סעיף 10א או שלושה שבועות לפי סעיף 10ב ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.