פורסם 2012 במאי 913 שנים היי, הזמנתי מחשב מRSM והיום הם התקשרו להודיע לי שאין להם את ההארד דיסק שהזמנתי (Hitachi 1TB SATA3 7200RPM 32MB ) במלאי. (לינק להארד דיסק המקורי שהזמנתי: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3350) הם הציעו להחליף לי אותו בהארד דיסק הזה: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3307 במקום. זה בסדר? בעיקרון אני יודע שההארד דיסק המקורי שלי היה צריך לעלות 515, וזה עולה פחות... וחוץ מזה אין לו את ה 7200RPM, שאני לא בדיוק יודע מזה אומר... אשמח לתשובה מהירה כדי שאוכל לתקן אותם במידה וזה לא בסדר. תודה רבה
פורסם 2012 במאי 913 שנים שלום לך אל תסכים. הדיסק החלופי שהוצע לך איטי יותר, והיות והוא הדיסק שעליו גם מערכת ההפעלה, אתה תקבל ביצועים איטיים יותר מאלו של הדיסק שהזמנת.
פורסם 2012 במאי 913 שנים מחבר חצופים........ תודה רבה אחי!עכשיו התקשרתי אליהם כדי לבדוק את העניין.. התחיל לבלבל לי את המוח שאני טועה וזה לא יותר איטי... הסברתי לו שאני יודע שבהארד דיסק המקורי שלי יש 7200 RPM (מחזורים לדקה) לעומת ההארד דיסק שהוא מציע לי עם 5400 מחזורים לדקה.. וביקשתי שיתן לי הארד דיסק עם אותם נתונים של seagate... ההארד דיסק הבא: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=725אני חושב שזה הוגן.. לא?
פורסם 2012 במאי 913 שנים או את זהhttp://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=3691העיקר שיהיה עם 7200 סיבובים לדקה.
פורסם 2012 במאי 913 שנים חצופים........ תודה רבה אחי!עכשיו התקשרתי אליהם כדי לבדוק את העניין.. התחיל לבלבל לי את המוח שאני טועה וזה לא יותר איטי... הסברתי לו שאני יודע שבהארד דיסק המקורי שלי יש 7200 RPM (מחזורים לדקה) לעומת ההארד דיסק שהוא מציע לי עם 5400 מחזורים לדקה.. וביקשתי שיתן לי הארד דיסק עם אותם נתונים של seagate... ההארד דיסק הבא: http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=725אני חושב שזה הוגן.. לא?אחריות לשנה בלבד. לדעתי לא כדאי.ככל הידוע לי הסדרה הירוקה לא עובדת ב-5400 סל"ד, אלא משנה את מהירות הסיבוב לפי הצורך כדי לחסוך בחשמל.עדיין יש פגיעה בביצועים.
פורסם 2012 במאי 913 שנים מחבר כן, באמת האחריות היא רק לשנה ב SEAGATE... (במקום 3 שנים ב HITACHI) אתם חושבים שאני צריך לדרוש משהו אחר? זה ממש הרגיז אותי העניין הזה.. זה סוג של רמאות.. מזל שבדקתי איזה דגם ספציפי.. כי הם לא אמרו לי בהתחלה..
פורסם 2012 במאי 913 שנים נדמה לי שלאחר השיטפון האחריות קוצצה לשנה ורק בדגמים תעשייתיים (24/7 לסרברים) היא ארוכה יותר.אם תמצא אצלהם דיסק בתקציב הזה עם אחריות ל3 שנים אז תיקח.
פורסם 2012 במאי 913 שנים מחבר שילמתי להם מקדמה. במידה והם לא יכולים לספק לי את המוצר שביקשתי (אפילו אם זה רכיב אחד מן המפרט), זכותי לבטל את העסקה ללא דמי טיפול וכו' וכו' ולקבל את מלוא כספי חזרה. אני ממש לא חושב שזה הוגן כל העניין הזה, בטח ובטח ההארד דיסק הראשון שהציעו לי. מוצר שווה ערך זה מוצר בעל אותם ביצועים ועם אחריות זהה. אחריות זהה של 3 שנים אי אפשר למצוא באף הארד דיסק אחר ולכן דרשתי מהם את הדגם הבא (עם שנתיים אחריות):http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2936הנציג הציע לי גם איזה הארד דיסק של WD מסוג BLUE... מה שאני ביקשתי זה BLACK.. יש לכם מושג מה ההבדל ?
פורסם 2012 במאי 913 שנים כן BLACK הוא הדגם היוקרתי והיקר יותר.בד"כ הוא לא מומלץ כאן הגלל מחירו הגבוהה ,אך אם תצליח להוציא אותו במחיר של ההיטאצי מה טוב.
פורסם 2012 במאי 913 שנים מחבר בסופו של דבר דיברתי עם הבעלים, אחלה בחור. קיבלתי את הכונן Seagate, אבל הוא סידר לי עליו 3 שנים אחריות (במקום אחת).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.