עבור לתוכן

לקוחות חוזרים(לחברת פלאפון)- חבילות חדשות

Featured Replies

פורסם

כל החברות מבחינת שירות וכו בפועל אותו דבר

תגיד למה אתה מלכלך את השם של כל החברות החדשות בשוק?

אם רמי לוי יתנהג עם הלקוחות כמו פלאפון אז אין לו שום זכות קיום.

בוא ניתן לו הזדמנות, ואם יתברר שהוא נבלה צמא דם כמו פלאפון אז הציבור יקיא אותו מהר מאוד משום שאין לו כח כמו לחברות הגדולות.

  • תגובות 37
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

זה מצחיק, המדינה על הפנים -ידוע.

אבל מה מה לריב עם 50-100 שקל בחודש זה בסדר, אבל מכשנתא,גנים ילדים,מחירי מזון,מיסים זה בסדר....ושמה כל הכסף.

תאמין לי שאם לכל בן אדם הייתה הכנסה שפוייה וההוצאות היו גם שפויות אנשים יכלו להרשות לעצמם לבחור ע"פ שירות ולא כי בX זול יותר ב5 שח.

רמי לוי לא המציא את הגלגל הוא כמו כולם עסק שבא להרוויח וזהו. מי שחושב אחרת -טועה.

מי שמטעים לו המסלול של רמי לוי שיהיה לו בהצלחה זה לא לקוחות היעד של חברות הסלולר האחרות, לפחות לא קהל היעד המרכזי.

תמיד יהיו אלו שרוצים לטעון כרטיסים וא מדברים 30 דק בחודש.

אף אחד לא צמא דם, כל החברות כאן להרוויח אנחנו לא ביטוח לאומי. יש לך בעיות אתה מוזמן לפנות אליהם.

אם כואב לך כל כך מרווחים של אחרים אתה יכול ללכת ולנסות לפתוח חברת תקשרות משלך -בהצלחה!

אם יש טעויות ויש זה לא כי מישהו רוצה לקחת ממך עוד 100 שקל זה או טעות של נציגה כי היא לא הבינה נכון או התבלבלה או שיש טעות במחשב.

בכל מקרה כל עוד יש הוחכות שזה באמת המקרה הלקוח תמיד מקבל עד האגורה שמגיעה לו יחד עם ריבית והצמדה.

ובכל ארגון גדול יש טעויות זה משהו שהוא בלתי נמנע.

פורסם

אולד נבי אתה תמים. הטעויות הן לרוב לא טעויות. ואני מדבר ממקור ראשון, של בנאדם שעבד בסניף חברת סלולר גדולה (כאן באזור השרון), ולו ולכל הנציגים אמרו להם אתם מגיעים ליעד הזה ולא מעניין אותי איך.

אתה יודע מה עשו? היות שהיעדים הם גבוהים, אנשים היו נכנסים לרשימה במחשב וברנדומליות אנשים היו שמים חיובים שנעים בין שקלים בודיים לעשרות שקלים בחודש לכל חשבון.

אפילו אני באתי פעם אחת לנציג לסדר משהו במכשיר, וחבר שלי שמבקרה היה במשמרת ראה שככה בלי קשר הוא הוסיף לי משהו של 15 שח לחודש בלי שאמרתי כלום ובלי לידע אותי בכלל.

זא תהייתה קבלת הפנים של הנציג אלי - שהם אומרים לך שניה ומתעסקים במחשב אחרי שהם מבקשים מספר טלפון תחשוב פעמיים מה הם עושים.

חבר שלי איך שראה את זה הוריד לי את זה, אבל מעדות שלו, רוב האנשים לא מודעים לזה ולא מבטלים.

אתה מבין בכלל כמה כסף זה מכניס למנכלים שבונים אחוזות בכפר שמריהו לכיף?

אגב אותו נציג שעשה לי את זה היום מנהל משמרת שם בסניף, כך שאני לא רוצה לדעת מה אותם לקוחות מסכנים שבאים לשם מקבלים.

וזה קורה לך בכל החברות הגדולות בכל מקום.

פורסם

^^

בישבלך, תזהר עם מה שאתה כותב, גם אם זה נכון תוודא שיש לך הוכחה, אחרת אתה מציג כאן טיעונים קשים שיכולים לסבך אותך.

אפילו שגם חבר שלי סיפר על מקרים דומים שעשו לו, עדיף להיות זהיר.

בכל מקרה, "לקוחות חוזרים לפלאפון"? צריך להיות ממש אידיוט כדי לעשות צעד כזה, כמות הפעמים שהם שיקרו בלי בושה בכלל... החבילה שלי בקרוב נגמרת ואני עף משם ולא חוזר לעולם, גם יקבל מחיר יותר טוב באחת הרשתות החדשות וגם הכאב ראש של נציגים שקרנים יגמר.

ואולד ניבי אכן תמים ומעצבן, הבנו שאתה חושב שפלאפון אחלה חברה אבל בחייאט שחרר מאיתנו, מי שלא אוהב את פלאפון זכותו וכנראה יש לו סיבה טובה למה, תפסיק לנסות כל הזמן להצדיק את החברה שבה אתה עובד, כל פעם שמציינים משהוא רע על פלאפון אתה חוזר על "זה אותו דבר בכל החברות"... מה יש לך שאתה מנסה לשכנע פה אנשים שפלאפון זו חברה טובה? אתה פאקינג עובד זוטר, לא המנכל לעזאזל.

בישבילי 50-100 שקל זה כן כסף, ואם תדע לחסוך 50-100 שקל בעוד כמה מקומות (וזה אפשרי) פתאום זה יגיע ל1000 שקל וזה בכלל לא כסף קטן, אל תעשה חשבון פיננסי פה לאנשים שאין לך מושג מה מצבם... השקפת העולם הכספית שלך לא מעניינת אפאחד.

ומילא נציג עושה טעות אני יכול להבין, אבל 4 נציגים עושים טעויות קריטיות אחד אחרי השני? ואז שמבקשים תיקון של הטעויות האלו אז הם מחרטטים שהם יקשיבו להקלטה ואם אכן הייתה טעות אז יפצו אותי.

אבל נחש מה!? הם הקשיבו ולפי ההקלטה הנציגים בכלל לא עשו שום טעות... למרות שהם אמרו לי דברים שסותרים לגמרי אחד את השני.

פורסם

אין לי מה לזהר כי לא אמרתי איזו חברה, ולא טרחנו יותר מידי לקחת "הוכחות" שהם מעבר לעדות של החבר וצילומי מסך של חיובים סתמיים כיוון שחבר שלי מפחד וחושב שחבל על הזמן בכלל להתעסק עם זה עם סוללת עורכי הדין שיש לחברות האלה.

בכל מקרה, מעניין שאתה אומר שאני צריך להזהר כשאני מתאר התנהלות רמאית ולא מוסרית ואף פלילית בכל רמה שהיא בעוד בכל העולם מופצים שקרים הסטות פוליטיקה ואג'נדות ולהם אף אחד לא אומר להזהר.

ודבר אחרון, תפסיקו לפחד להתמודד עם האמת! כן אני יודע שקל יותר לחיות בשקט עם מסמר בתחת מאשר לנסות להוציא אותו אבל הגישה הזאת מדרדרת את החברה מרגע לרגע.

פורסם

היו כבר מקרים באינטרנט של אנשים שהשמיצו חברות והחברות תבעו אותם, לא אמרתי שאתה לא בסדר, רק תזהר קצת לפי איך שנראה לך נכון.

בכל מקרה מה שאתה אומר טוב ויפה אבל תאמת אני לא רואה איך תרבות הרמאות והקומבינות משתנה פה בארץ... זו כבר דרך חיים אצל אנשים.

לנושא הדיון (כי קצת סטינו ממנו): האמת חבילות לא רעות כלכך, ותודה לאולד ניבי על המידע, אבל תנו לאנשים לעשות את השיקולים שלהם.

פורסם
  • מחבר

אולד נבי אתה תמים. הטעויות הן לרוב לא טעויות. ואני מדבר ממקור ראשון, של בנאדם שעבד בסניף חברת סלולר גדולה (כאן באזור השרון), ולו ולכל הנציגים אמרו להם אתם מגיעים ליעד הזה ולא מעניין אותי איך.

אתה יודע מה עשו? היות שהיעדים הם גבוהים, אנשים היו נכנסים לרשימה במחשב וברנדומליות אנשים היו שמים חיובים שנעים בין שקלים בודיים לעשרות שקלים בחודש לכל חשבון.

אפילו אני באתי פעם אחת לנציג לסדר משהו במכשיר, וחבר שלי שמבקרה היה במשמרת ראה שככה בלי קשר הוא הוסיף לי משהו של 15 שח לחודש בלי שאמרתי כלום ובלי לידע אותי בכלל.

זא תהייתה קבלת הפנים של הנציג אלי - שהם אומרים לך שניה ומתעסקים במחשב אחרי שהם מבקשים מספר טלפון תחשוב פעמיים מה הם עושים.

חבר שלי איך שראה את זה הוריד לי את זה, אבל מעדות שלו, רוב האנשים לא מודעים לזה ולא מבטלים.

אתה מבין בכלל כמה כסף זה מכניס למנכלים שבונים אחוזות בכפר שמריהו לכיף?

אגב אותו נציג שעשה לי את זה היום מנהל משמרת שם בסניף, כך שאני לא רוצה לדעת מה אותם לקוחות מסכנים שבאים לשם מקבלים.

וזה קורה לך בכל החברות הגדולות בכל מקום.

תראה, נאיבי אולי כן אולי לא. אני מדבר מנסיון אישי שלי.

נכון, נתקלתי במקרים בהם היו הונאות וחיובים לא נכונים -צודק.

מה שכן, מקרים כאלו מטופלים ונכון שזה כאב ראש לא קטן לפעמים.

לגבי יעדים וכו זה קיים בכל תחום השייוק והמכירה השאלה מה עושים איתם. זה כמו חוק שאסור לעבור באדום ואנשים עוברים ...

היו כבר מקרים באינטרנט של אנשים שהשמיצו חברות והחברות תבעו אותם, לא אמרתי שאתה לא בסדר, רק תזהר קצת לפי איך שנראה לך נכון.

בכל מקרה מה שאתה אומר טוב ויפה אבל תאמת אני לא רואה איך תרבות הרמאות והקומבינות משתנה פה בארץ... זו כבר דרך חיים אצל אנשים.

לנושא הדיון (כי קצת סטינו ממנו): האמת חבילות לא רעות כלכך, ותודה לאולד ניבי על המידע, אבל תנו לאנשים לעשות את השיקולים שלהם.

זה מה שרציתי לספק לאנשים ,מידע.

לי, אישית אין שום אינטרס שבן אדם יהיה בחברה X\Y\Z

פורסם

תקשיב, לא מעניין אותי שמקרים כאלה מטופלים כי אמרתי לך, כאשר רק 5% מהאנשים יודעים שעושים להם את זה מצידי שיזכו גם את כל האנשים שמטפלים להם ויתנו להם גם 1000 דקות חינם או לא יודע מה, בסופו של דבר זאת עדיין נשארת שיטת מצליח שהרוב נופלים בה ורק בישראל הלקוחות טיפשים כל כך, שנותנים לחברות להמשיך כך.

כמו שבאותה מידה אתה תלך למוסך מסויים, והוא רימה אותך, אתה לא תחזור. אז למה חברה סלולרית זה בסדר?

אם זה היה פעם אחת, פעמיים, עשר, ניחא.. טעויות קורות ועובדים לא טובים יש, אבל ברגע שהמנהלים יודעים, לא עושים כלום, רוב הלקוחות לא מודעים והשיטה ממשיכה, אני לא אדרוך בחברה הזאת יותר וישכילו אותם אנשים שמודעים לעניין לא לעשות גם כן.

כל עוד אנשים אומרים טוב טעות, טוב לא נורא, טוב שקל, הם נותנים לגיטימציה לרמות אותם, להמשיך לתת ללקוחות מחירים מופרזים חבילות מצחיקות ובעצם כל דרך שרק אפשר לעשוק את הלקוח - לגיטימי.

שיהיה לבריאות.

אגב לגבי הדוגמא שנתת, על הרמזור האדום היא לא נכונה כי הנורמה היא לעבור בירוק.

במקרה הנ"ל יש נורמה של להעלים עין מצד מנהלים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים