המלצה לרב מודד חדש - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לרב מודד חדש


SHAKED286

Recommended Posts

שלום לכולם

בשנה שעברה קניתי את הרב מודד הזה

http://www.aristock.co.il/products/96419/%D7%A8%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%93-UNI-T--UT-50B

ולפני משהו כמו חודשיים הוא התקלקל לי והאו מסמן קבוע שצריך להחליף בטריה ושלא ניתן מדוד.

עכשיו אני מחפש רב מודד חדש התקציב שלי הוא משהו כמו 250 שקל אפשר טיפה יותר.

אני די מאוכזב מהמכשיר כך שאני מחפש חברה אחרת השמח להמלצות.

תודה רבה

שקד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלא אם כן יש צורך בדיוק ברמה מטורפת, אני לא רואה מה הבעיה לקנות רב-מודד סיני. יש העתקים ממש מוצלחים של פלוקים למניהם שמציגים דיוק טוב מאוד עם הרבה פונקציות ומחיר מזערי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיוויתי לחכות עם זה קצת ולפרסם את זה כשאני אקבל מכשיר שכזה לעצמי ואבדוק אותו יותר לעומק, אבל אם כבר יש שאלה בדיוק בנושא הזה אני לא רואה סיבה לא לכתוב על זה עכשיו.

לא מזמן חבר שלי שחיפש מכשיר ברמה דומה התייעץ איתי והמלצתי לו שיבדוק את ה-UT61E של Uni-T. הוא מקבל המון תגובות חיוביות ברשת, הוא True-RMS, והוא זול מאוד (60$ עם משלוח באיביי וב-DX).

לפני כמה ימים חבר שלי קיבל את המכשיר שלו, אז החלטתי לקחת אותו לבדיקה קצרה כיוון שגם אני מחפש כרגע מכשיר בסיסי שישמש בתור מכשיר מישני למקרים שאני אצטרך למדוד שני דברים במקביל. הרפרנס לבדיקה היה ה-U1253A שנמצא אצלי כבר זמן מה ואני מרוצה ממנו מאוד (מדובר גם על מכשיר מדויק מאוד ושל חברה אמינה כך שאני מרגיש בנוח לסמוך עליו).

אני לא אפרט יותר מדיי, אני רק אציין שמדדתי איתו מספר נגדים ומספר קבלים, מדדתי איתו את מתח הרשת, ומדדתי איתו לא מעט מתחים שונים. בין היתר מדדתי סינוסים בתדרים שונים בכדי לדעת עד איזה תדר הוא מסוגל למדוד בצורה אמינה, וגל ריבועי עם Duty Cycle של 20% (זה המינימום שאפשר להוציא מהמחולל שהשתמשתי בו) בכדי למדוד אות עם crest מספיק גבוה למדידות שאני עושה.

התוצאות היו דיי טובות. מדידות DC זה מאוד קל לעשות וכל מכשיר סיני ב-100 שקל יעשה כמו שצריך. אבל הפתיע אותי לטובה שבמחיר הזה המכשיר מצליח לעשות גם מדידות AC בצורה טובה. במדידת קבלים הוא חרג מה-spec באחת המדידות, אבל בכל השאר השאיר מרווח לא קטן ביחס ל-spec. גם מדידות גל ריבועי הראו שגיאה קטנה יחסית. מבחינת תדר, הוא מתחיל לזייף מעבר ל-spec באיזור ה-60KHz. כל זה כמובן נכון אך ורק ליחידה שאני בדקתי ואך ורק לאותו הרגע. אין לי שמץ עד כמה המכשיר יישאר "מכויל" עם הזמן או איך שאר המכשירים מאותו הדגם. מבחינתי מדובר על תוצאות טובות מספיק בכדי לקנות מכשיר כזה לעצמי ואני כנראה אזמין אחד בקרוב גם כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שזאת לא בטריה (משהו במכיש עצמו נידפק) .

יש למישהו המלצות ברורות ?

אני צריך את זה ללימודים (לומד חשמלאי מוסמך וכנראה גם ממשיך להנדסאי חשמל).

תודה רבה

שקד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. הבאתי לך המלצה ספציפית כולל חוות דעת שלי מניסיון קצר עם המכשיר.

ב. אם אתה צריך את זה לחשמל ולא לאלקטרוניקה עדיף שתיקח מוצר של חברה שאפשר לסמוך עליה במתחים גבוהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...