עבור לתוכן

בזק בינלאומי - ראו הוזהרתם!

Featured Replies

פורסם

אין לי כוח יותר מידי לדוש בזה עוד רק בקצרה אצרף מייל שקיבלתי מהם אחרי בערך חודש כמה טלפונים מעצבנים ומטופשים וזמן חשוב כמובן שהלך לגנבים הנוכלים

מר נער, שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

ראשית, הרשה לי להתנצל על כך שההמתנה למענה התארכה מעבר למקובל.

במענה לפנייתך, ערכתי בדיקה במנוי שברשותך והריני להשיבך כדלהלן:

1. בתאריך 29/01/12 התקבלה בקשתך לביטול שירותי האינטרנט, המנוי בוטל בפועל בתאריך 11/03/12 והופסק החיוב בגינו.

2. בהתאם לכך, חשבונך חיוב בסך 13.9 ₪ כולל מע"מ בעבור תקופת חיוב 02/12 ובסך 20.21 ₪ כולל מע"מ בעבור תקופת חיוב 03/12.

3. ולאור האמור לעיל, יועבר זיכוי על סך 34.11 ₪ כולל מע"מ לכרטיס האשראי שברשותך, עד 14 ימי עסקים.

אני תקווה כי יש באמור בכדי לענות על פנייתך.

לשירותך בכל עת,

ויקטוריה בילאי

אחראית פניות הציבור

בזק בינלאומי

לקח להם חודש וחצי לנתק אותי.... ומה שהיה בזמן הזה אין לי כוח לפרט....היו עם היד על הדופק והיזהרו מהנוכלים והגנבים למינהם

פורסם

נזק בינלאומי?

פורסם
  • מחבר

לשים לב נוכלים גנבים

פורסם

זה עוד כלום, תראה מה קרה לי (יותר נכון לאמא שלי) עם פלאפון:

בהמשך לפנייתך אל שירות הצ'אט של פלאפון ובקשתך לקבלת זיכוי על חיוב בגין חבילת דקות, הרינו להשיבך כדלקמן:

1. נערכה בדיקה מקיפה של פנייתך, במסגרתה נמצא כי אכן חוייבת עבור חבילת דקות כלולות ללא סיבה מוצדקת.

2. הוחלט לבצע החזר לחשבונך בסך 499.99 ₪ לפני מע"ם, שהם 579.98 ₪ כולל מע"ם.

3. סכום הזיכוי יועבר לאמצעי התשלום שלך המעודכן בחברת פלאפון בהתאם למועדי הזיכויים של חברת האשראי.

4. ראי הודעה זו כאישור לביצוע זיכוי.

5. חבילת השיחות בגינה ניתן ההחזר, בוטלה במעמד שיחת הצ'אט.

וזה אחרי 4 (!!) פניות! 3 טלפוניות ואחת בצ'אט עם זמני המתנה הזוייים של מעל לחצי שעה בכל פעם!

פורסם
  • מחבר

חביבי אם לא הייתי מתקשר אליהם ונותן להם בראש הייתי במצב דומה פשוט אני לא פראייר של אף אחד ושאני רואה משהו מסריח אני פועל בהתאם

צריך לשים לב.... במהלך השנתיים האחרונות אם לא הייתי בודק בויזה כל מיני חיובים הייתי משלם אלפי שקלים על גנבות ורמאויות או באופן הכי עדין "טעויות חמורות" למגוון גדול של מקומות ואנשים

פורסם

גם לי קרה מקרה דומה עם 012.

פורסם

ככה זה בארץ. שיטת "מצליח" + נסיון לייבש את הלקוח. אולי הוא יוותר על הכסף. קרה לי מקרה מאוד דומה בתכליתו באורנג' . "טעות" בחיוב לקח להם חצי שנה במצטבר להחזיר.

הכי חשוב לא לוותר.

פורסם

מה בדיוק אתה רוצה? שום דבר לא חדש וזה ככה בערך עם כל חברה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים