תעזרו לפצוע מלחמה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תעזרו לפצוע מלחמה


zip master

Recommended Posts

לפני 4 ימים שברתי את יד שמאל ( ויש לי גבס אם לוגואים של ואינטל ) בתאונת רולרבלייד מצערת אך לא הכל אבוד בגלל שאני ימני ולא שמאלי אז עדיין יש לי קצת ניידות ואני לא זקוק לאוברלוק ( ניתוח) ועכשיו השאלה: אני זקוק לפרוייקט למחשב לחופש שיתן לי מה לעשות אם עצמי בחופש כי אסור לי לצאת מהבית אז אני זקוק לפרוייקט ( אוברלוק עדיף ולא צביעת מארז כי כבר עשיתי בצבע סגול יפה שזוהר באולטרה) תודה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רוצה פרוייקט לטווח ארוך (ומשום מה נראה לי שלא תחזור לרוץ בשדות כ"כ מהר) הייתי ממליץ לך דווקא ללמוד לתכנת (אני אישית ממליץ על C , שפה כיפית. אני יכול לתת לך את הויז'ואל סטודיו אם אתה רוצה). גם אם תעשה מטורף, יש גבול לכמה שתוכל לעבוד על זה.

תוכנה תמיד יש מה להוסיף.

:hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על היחס מכולם ( מצטער שאני עונה לאט יש אצלי איזה 4 חברים שמציירים לי את המונה ליזה על היד) ואני מוכן ללמוד לתכנת ולהשקיע אז בבקשה תישלחו לי כאן לינקים לאתרים ותוכנות איך ללמוד לתכנת כי אני מזה מתלהב מזה עכשיו ואני היפראקטיבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתחיל עם C#, אם כבר אז עם C, וגם זה לא טוב כי זאת שפה דיי קשה, אני ממליץ לך ללמוד VB למרות שזאת שפה דפו*ה לאללה, אבל זה טוב למי שמתחיל ללמוד בפעם הראשונה, ואם זה ימצא חן בעינך אז תקנה ספר בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי c# היא C++ מסורסת, אבל היא שפה הרבה הרבה יותר קלה להתחלה, והיא לא כ"כ מסורסת כמו שהיא לא צריכה הרבה מהדברים שאי אפשר לחיות בלעדיהם בC++.

C# הי שפה שהניהול שלה נעשה בצורה יותר חכמה ככה שלא צריך לשחרר , אפשר להקצות ולשכוח.

מכאן כל העיסוק בפוינטרים נהיה מיותר. כמעט כל משתנה שתשתמש בו מועבר כ REFERENCE.

ד"א - יש גם VB.NET, אבל כל השפות הפכו בדוט נט לאותו דבר בדיוק, אז אם לומדים שפה חדשה עדיף C# שתפורה בדיוק כדי להתאים לFRAMEWORK

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...