פורסם 2012 באפריל 813 שנים בליל הסדר שלוש שעות של זיוני מוח לא הפריעו לך, והודעה אחת קטנה באינטרנט העבירה אותך על דעתך. +1
פורסם 2012 באפריל 813 שנים סליחה. לא ידעתי שזה מכאיב לך לראות בעיניים.חשבי לתומי ששעשועי לשון ברוח החג יתקבלו בברכה ולא בקללה.אם הייתי יודע שביטוי החופש שלי כל כך מכאיב לך הייתי רץ לשים עלי אזיקים ולאכול מצות.בליל הסדר שלוש שעות של זיוני מוח לא הפריעו לך, והודעה אחת קטנה באינטרנט העבירה אותך על דעתך.לדעתי חבל שאתה מגיב בצורה כזו.הדיון כאן הוא בסך הכל דיון קליל בנושא מה אנשים מעדיפים למרוח על מצה.כדרכו של דיון הוא יכול להתפתח לכיוונים אחרים, אבל לא צריך להפוך אותו לדיון בעד/נגד אכילת מצות.אין פה קשר לחופש הביטוי או ביטוי החופש, אמרת את דעתך והיא לגיטימית, אבל הענין מוצה.אם בנפשך הדבר אתה יכול לפתוח דיון חדש, אני לא חושב שמישהו ימנע ממך לעשות זאת.
פורסם 2012 באפריל 813 שנים בכללי נוטלה הרבה יותר טעים ! אבל על מצה הטעם שלו לא שונה בהרבה מהשחר ולכן אבחר ב"השחר" שנותן תמורה טובה למחיר ! בניגוד לנוטלה שעולה הרבה יותר לגבי ליל הסדר, לקח לנו 20 דקות לסיים את האגדה למה 3 שעות ?
פורסם 2012 באפריל 813 שנים לגבי ליל הסדר, לקח לנו 20 דקות לסיים את האגדה למה 3 שעות ? אנחנו אמרנו אותה ב fast forward x10 וזה עדיין נדמה כנצח...
פורסם 2012 באפריל 813 שנים הדתיים המשקיענים עוברים על כל ההגדה בגרסה המלאה, שרים את כל השירים בגרסה הארוכה, מספרים את כל הסיפורים האגדות והפירושים מהספר העמוס למתקדמים. לוקח איזה שעה שעתיים עד שמגיעים לאוכל, ואז יש עוד איזה שעה הזויה שכולם כבר שיכורים לגמרי וגוררים את הסיפור חצי שפוכים חצי עייפים חצי חסרי סבלנות. ואלו שאוהבים להאריך תמיד מגיעים לקטע הזה: מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר וְרַבִּי יְהוֹשֻעַ וְרַבִּי אֶלְעָזָר בֶּן עֲזַרְיָה, וְרַבְּי עֲקִיבָא וְרַבִּי טַרְפוֹן, שֶהָיוּ מְסֻבִּין בִּבְנֵי בְרַק, וְהָיוּ מְסַפְּרִים בִּיצִיאַת מִצְרַיִם כָּל אוֹתוֹ הַלַּיְלָה, עַד שֶׁבָּאוּ תַלְמִידֵיהֶם וְאָמְרוּ לָהֶם: "רַבּוֹתֵינוּ, הִגִּיעַ זְמַן קְרִיאַת שְׁמַע שֶׁל שַׁחֲרִית!" ואתה קולט בדרך שהם אומרים את זה עם עיניים נוצצות כאילו שמדובר בקומזיץ, שאם לא היו יושבים עליהם כל העייפים וחסרי הסבלנות, הם היו מושכים את זה עד הבוקר.
פורסם 2012 באפריל 813 שנים עד שמגיעים לאוכל כבר חיסלתי בקבוק 2 ליטר וכמה כוסות יין. כבר לא נשאר תאבון... :
פורסם 2012 באפריל 813 שנים זה לא נכון בעליל ששעתיים שלוש שרים וקוראים לפני האוכל ... אם כבר זה נמשך אחר האוכל למאריכים.. מעבר להגדה. אכן אותם חז"ל ש 'ארט' ציטט הנם צדיקים שהארכו כמו כל דרך של צדיק להקפיד ולשבח מעבר לאדם הרגיל וזה שציטט הגיבור שלנו שגם לא לאכול חמץ שבוע או שעה אינו מסוגל-הוא זה שצוחק עליהם . ומשום מה הקטע הזה הוא די בתחילת ההגדה- אתה כנראה שיכור אך לא מיין
פורסם 2012 באפריל 813 שנים שוקי והפיצפונים ורד הגליל - שוקי והפיצפונים 1993אני חושב שניצחתי את הדיון הזהאוי אחי לגמרי!(ולא בציניות!)
פורסם 2012 באפריל 813 שנים וזה שציטט הגיבור שלנו שגם לא לאכול חמץ שבוע או שעה אינו מסוגל-הוא זה שצוחק עליהם כל כך ילדותי. להיות גיבור זה לא לאכול קמח שנאפה היטב למשך שבוע. ומה כל כך רע בלצחוק. אפילו לא היתה שם נימת ביקורת, סתם תיאור המציאות בחיוך. בחיי שאתה כל כך מתאמץ לצייר אותי רע. מה כל כך מפריע לך שיש אדם חופשי בישוב הדעת בכוונה מלאה ורצון טוב שרואה את המציאות בדרכים אחרות ממך?
פורסם 2012 באפריל 813 שנים ההפך ממש אין בעיה אלא אתה עושה צחוק על אנשים גדולים ממך מכל מידה. ומשנה את המציאות ואת המשמעות. זה כבר לא נראה רק הומור... ממש לעג.אני לא עצור אותך חבר.אבל זכותי להגיב.
פורסם 2012 באפריל 813 שנים נוטלה מתעלה על השחר בכל מובן, אלה אם כן לבנאדם הספציפי יש בעיה עם אגוזים.השוואה הוגנת יותר תהיה השחר VS הממרח של שופרסל
פורסם 2012 באפריל 813 שנים ההפך ממש אין בעיה אלא אתה עושה צחוק על אנשים גדולים ממך מכל מידה. ומשנה את המציאות ואת המשמעות. זה כבר לא נראה רק הומור... ממש לעג.אני לא עצור אותך חבר.אבל זכותי להגיב.קביעת המציאות אינה בלעדית שלך, וכך גם המשמעות.על זה נאמר, הרצחת וגם ירשת?
פורסם 2012 באפריל 813 שנים המציאות של ציטוטים/ענייני דת שאתה מפרסם על ידי הוספת לצנות ולעג. אתה עושה את זה רק בשביל לשעשע ? או זלזול? באמת שאני רוצה להבין מה הולך לך בראש.השוואה הוגנת יותר תהיה השחר VS הממרח של שופרסלשלא נגלה בסוף שהשחר מייצר להם .השחר נגד הפרה זה שתי מותגי ישראל שהכי הולכים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.