עבור לתוכן

Spec Ops: The Line

Featured Replies

פורסם

מאוד מזכיר את גוסט ריקון החדש בכל הנוגע בשיטת ההתקדמות שהיא בעיקרון לירות באויבים ממסתור כל הזמן ואפילו אשפר להתגנב ולעשות את העבודה בשקט. חוץ מיזה יש אלמנטים אפוקליפטיים סטייל RAGE. גרפיקה חמודה ומלוטשת שדומה ל- COW.

בגדול אני משחק במשחק ומפרק מחסניות ועורמת גופות רק כי אני מת להבין מה קורה שם בעלילה...לפעמים מרגיש לי כאילו אני מת לסיים כבר תקטע הזה ושימותו כולם, רק כדי לשמוע מה הם מדברים ולאן הולכת העלילה :lol: נראה משחק מסקרן מהבחינה הזו..מקווה שיהיו תשובות בסוף מה הולך שם ולא סתם יריות בלי להבין למה ומה. אה ובלי ספוילרים בבקשה

  • תגובות 36
  • צפיות 5.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

סיימתי אותו עכשיו. משחק חובה לחובבי חוויית הסינגל פלייר. מתחיל כמו תואם MW, מהר מאוד מקבל תפנית לכיוון "אפוקליפסה עכשיו", ובהדרגה פונה לכיוונים מזוויעים הרבה יותר...

פורסם

אני בפרק 12. המשחק בהחלט נותן דגש על האווירה, לא תמיד בהצלחה יתרה.

פורסם

רק אצלי הAA מזעזע? ;/

פורסם

לא.

פורסם

סיימתי. נחמד אבל מורגש שדוחפים בכוח דילמות מוסריות. חבל שהבחירות שלך במהלך המשחק לא משנות כלום בסוף.

פורסם

לא הרגשתי שיש כל כך בחירות במשחק, לפחות לא משהו שיכול באמת לשנות את הסוף.

ה AA במשחק עצמו לא קיים בכלל, אם אתם רוצים תפעילו מהדרייבר. MLAA/FXAA לא פוגעים כל כך בביצועים ועובדים דיי טוב במשחק הזה.

ה FRIENDLY AI במשחק הזה נוראי! הם פשוט לא עושים שום דבר ואפילו מפריעים. גם כשמסמנים להם מטרה שעה עד שהם הורגים אותה :screwy: אני יחסית בסוף ואחד מהדפוקים האלה פשוט נותן לאויבים לרוץ ליידו (הם גם לא יורים עליו רק עליו :screwy:) ולהגיע למקלעים הכבדים :pissed:

הייתי לעדיף להיות לבד, ככה לפחות אני לא הייתי חושב שיש מישהו שעוזר לי.

פורסם

דוגמא לבחירות ששמתי אליהן לב:

את מי מהתלויים להרוג. אני לא הרגתי אף אחד.

האם להרוג את ריגס או להשאיר אותו.

יש המון בחירות בין אזרחים לחיילים.

וזה רק מה שאני זוכר. חבל רק שזה לא משפיע.אני הכרחתי AA מהדרייבר בלי בעיה. הFRIENDLY AI רע, אבל ראיתי גרועים ממנו.

פורסם

Solid game

משחק טוב הדבר שהכי בולט מבחינתי זה העולם שאתה משחק בו זתומרת סוג של דובאי אפוקליפטי

הסביבה ממש יפה גם מבחוץ שאתה רואה את כל הבניינים הגבוהים באופק וגם בתוך הבניינים עצמם

מעבר לזה כמובן השילוב של החול וגם התאורה והאור במשחק עשויים יפה

ומעל לדברים האלו השליטה בדמות הירי והכל מרגיש כמו שצריך משחק מהנה

אולי לא משהו ספקטקל אבל משחק טוב

יש כמה קטעים שאתה מפציץ עם הזרחן והופך אזור שלם לאפר יש שם גרפיקה נחמדה

פורסם

העלילה בנויה בצורה טובה , כתיבה מעולה.

הבעיה היא : הנסיון העלוב לדמוניזציה של האמריקאים והנסיון להציג אותם בתור חיות מלחמה חסרות מצפון.

תשימו לב שכל הצדדים בקונפליקט הם אמריקאים , פרט למורדים התמימים שרק מקבלים הוראות ומולכים שולל.

המשחק בכוח מנסה להפוך אותכם לרוצחים חסרי רחמים בשם "השלום והצדק" וזה מתבטא בשני מקרים בולטים:

1) הפצצת הזרחן - לא יודע מה איתכם אבל אני הייתי בטוח ב110% שאלו אזרחים ובכל זאת המשכתי להפציץ - כי זה משחק ורציתי לראות מה קורה הלאה. (סביר להניח שאם אני שמתי לב לדבר כזה גם 3 לוחמי דלטא מובחרים היו מבחינים בזה לפני ההפצצה).

2) ה"בחירה" בין המורד שגנב מים והחייל שהרג לו את המשפחה. בשני המקרים מדובר באדם לא חמוש שאין שום ראייה למעשה ואתם נדרשים לבצע חיסול זריז ללא מחשבה מעמיקה. (ברור שפתחתי באש על הצלפים).

וחורים נוספים בעלילה כמו העובדה ששני לוחמי דלטא מובחרים עוקבים אחרי הוראות של מפקד שבדיוק ביצע פשע מלחמה ו"שומע" את הגנרל הדימיוני בקשר (כל זאת כשהם צמודים אליו כל הזמן).

הגיימפלי היה די בינוני ומטה

סה"כ משחק חביב.

פורסם

אני דווקא ניסיתי למצוא דרך לעקוף את הפצצת הזרחן, כמובן שבלתי אפשרי. הייתי בטוח שאני היחיד שירה בצלפים. :)המשחק מנסה להציג כל מלחמה וכל חייל כמפלצת, דבר חמור יותר ממה שאתה מתאר.

פורסם

כן, גם אני ניסיתי לכוון כמה שיותר שמאלה מההאמר אך ללא הועיל

פורסם

הדילמה עם שני האנשים התלויים היא פיקטיבית, שכן בסוף מתברר שמדובר בהזיה ושניהם מתים מזמן.

הדילמה עם ריגס היא לא האם להרוג אותו או להשאירו בחיים, אלא האם להרוג אותו מהר או לתת לו להשרף כשהאש תגיע אליו.

הדילמות "האמיתיות" שנתקלתי בהן היו:

- קרוב להתחלה, כאשר הצוות משחרר את איש הCIA החטוף והוא בתגובה תופס נשק ומכוון אותו עליכם, אפשר לתת לו להמשיך בדרכו למטה ואפשר לירות בו. אין לבחירה השפעה על העלילה, בשני המקרים החיילים למטה חושבים אותכם למשת"פים שלו ופותחים באש.

- מייד אחרי הלינץ' שמבצע המון זועם בלוגו, האזרחים חוסמים את דרככם ולא נותנים לכם לעבור. כאן יש שתי אופציות - לירות באוויר או לירות בהם. בשני המקרים אדאמס יבצע את מה שאתם ביצעתם, כך שירי באוויר מצדכם ישאיר את האזרחים בחיים. קחו בחשבון שגם אם כוונתכם היתה לירות כדור אקדח אחד ברגל של מישהו בשביל לפזר את ההמון, אדאמס עדיין יפתח באש ללא אבחנה מהM249 שלו, מה שישאיר הרבה גופות בשטח. אם בחרתם שלא לירות באזרחים, תראו אותם רצים ומתחבאים בחורים שלהם ברחבי המחנה, תוך שהם ממשיכים לקלל אתכם.

- למעשה, בכל אזרח המופיע במשחק (שלא בCut Scene) ניתן לירות והמשחק לא ייעצר ויכריח אותכם לא לירות באזרחים.

- למשחק יש ארבעה סופים אפשריים:

1. אחרי השיחה עם "הקולונל" בראש המגדל, כשאתם מסתכלים במראה והוא מכוון אקדח לראשכם וסופר עד חמש אתם יכולים לירות בבואתו במראה, ואתם יכולים לתת לו לסיים את הספירה או להסתכל על עצמכם במראה במקום עליו וללחוץ על ההדק (ואז תראו את דמותכם במראה מכוונת את האקדח לראשה של עצמה ויורה). בשני המקרים האחרונים אתם מבצעים למעשה התאבדות בראש המגדל לצד קונראד.

2. אם לא התאבדתם, יש למשחק אפילוג, אחרי שמגיע צוות החילוץ שקראתם לו. נראה כי לצוות לקח זמן להגיע, ובינתיים גידלתם זקן והתחרפנתם עוד יותר. אתם יוצאים לפגוש אותם עם הנשק ביד, ואחד החיילים מתקרב אליכם ומבקש שתניחו את הנשק. אם אכן תניחו אותו (או פשוט תמתינו), לוקחים אתכם בחזרה הביתה, אם כי לא ברור לאיזה גורל בהתחשב במעשיכם.

3. האלטרנטיבה היא לפתוח באש. אתם יכולים לירות בחייל שמולכם, או סתם באוויר, ולתת לשאר לחסל אתכם - גם זה יסיים את המשחק, כשהסיום רומז על כך שרציתם למות, אבל לא לפני שהכל באמת נגמר וצוות הסיוע מגיע.

4. לחילופין, אתם יכולים לירות בכל הצוות שבא למרגלות המגדל לעצור אתכם - יש שם כתריסר חיילים. אם הצלחתם, כששאר החיילים שהגיעו לדובאי עולים בקשר מול הצוות שהרגתם, אתם פשוט אומרים להם "Welcome to Dubai" - כלומר, הפכתם סופית לפסיכופת מאותו סוג בדיוק כמו שחשבתם את קונראד.

ועוד טריוויה קטנה:

- המגדל בו (ולידו) מתרחש החלק הסופי המשחק אמור להיות בורג' דובאי, אבל המגדל האמיתי כלל לא דומה במראהו.

- לוגו חמוש בתבור במהלך המשחק. המקום היחיד במשחק (שנתקלתי בו) בו אתם יכולים למצוא אחד לעצמכם הוא... מחנה הפליטים בו ביצעו את הלינץ' בלוגו, מה שמרמז על כך שמדובר באותו הרובה (לוגו אומר קודם לכן בקשר שהוא איבד את נשקו במהלך נטישת המסוק). בכל מקרה מדובר בנשק יעיל מאוד, אך ניתן למצוא תחמושת בשבילו אך ורק בארגזי תחמושת.

פורסם

הדילמה עם שני האנשים התלויים היא פיקטיבית, שכן בסוף מתברר שמדובר בהזיה ושניהם מתים מזמן.

הדילמה עם ריגס היא לא האם להרוג אותו או להשאירו בחיים, אלא האם להרוג אותו מהר או לתת לו להשרף כשהאש תגיע אליו.

זה לא קשור אם זה פיקטיבי או לא, מה שחשוב זה ההחלטה בזמן אמת. לגבי ריגס - לזה התכוונתי. המקום היחידי במשחק שבו בחרתי מרצוני באפשרות שהמפתחים התכוונו שתוגדר רעה היא כשהרגתי את האזרחים שתלו את לוגו. הגיע להם.

פורסם

האמת היא שלא כל כך... מבחינתם לוגו היה סתם עוד חייל אמריקרי ברוטאלי שבא לטבוח בהם. לכן לא עשיתי להם כלום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים