שאלה לגבי DUAL BOOT - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי DUAL BOOT


ofir2000

Recommended Posts

עד היום עבדתי עם XP ואני מעוניין להתחיל לעבוד עם WINDOWS 7 - מכיוון שהמעבר הזה קשה לי החלטתי להתקין מערכת הפעלה נוספת ולהתחיל לעבוד על WINDOWS 7 במקביל לעבודה עם XP . אני יודע שיש שני אופציות לעשות זאת. האופציה הראשונה היא ע"י יצירת כונן נוסף והתקנת מערכת הפעלה שניה במחיצה הזו והאופציה השניה היא ע"י התקנת מערכת ההפעלה השניה במערכת וירטואלית ע"י שימוש בתוכנה VirtualBox.

אני מעוניין לעשות זאת ע"י האופציה הראשונה. השאלה שלי היא כזו: כאשר מדליקים את המחשב אמור להופיע לי חלון DOS שבו אני אמור לנתב או ל-XP או ל-WINDOWS 7 כמו בתמונה הזו.

http://www.up2me.co.il/v.php?file=89707093.jpg

השאלה שלי היא כזו - מאיפה מגיעה התמונה הזו? מי גורם לכך שתוצג התמונה הזו? האם זו תוכנה נוספת שאני אמור להתקין והיא מציגה את ההודעה הזו? או שמעצם התקנת שתי מערכות הפעלה המחשב מזהה שיש שני מערכות הפעלה והוא יודע לבד להציג את התמונה הזו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיל - משהו לא מובן לי. נניח שבביוס מוגדר לו לפנות קודם לכונן הדיסקים ולאחר מכן לכונן C. איתחלתי את המחשב ובכונן הדיסקים אין שום דיסק ואז הוא פונה לכונן C ושם יש לי את מערכת ההפעלה של . איך המחשב יודע בכלל שהתקנתי נוספת בכונן D הרי הוא בכלל לא הגיע לשם. הוא הגיע קודם לכונן C ומן הסתם היה אמור להריץ את מערכת ההפעלה שנמצאת שם (XP) - איך הוא ידע שיש נוספת בכונן D ושהוא אמור להציג לי הודעה לבקשת ניתוב בין שני מערכות ההפעלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכונן C, בנוסף למערכת ההפעלה עצמה, יושב ה-boot manager שיודע איזה מערכות הפעלה מותקנות לך על המחשב. כשאתה מפעיל את המחשב קודם כל עולה ה-boot manager והוא דואג לבחור איזו להעלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...