עבור לתוכן

קניתי את preformance MX של לוגיטק, משהו לא בסדר

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

חח אני יכול מקסימום להזיז אותו פיזית מצד אחד לצד שני חח...

יש מדריך לזה?

  • תגובות 39
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מדריך להזזת ראוטר ממקום למקום:

1. הרם את הראוטר בזהירות והנח אותו במקום שאתה רוצה (בכפוף לאורך הכבלים).

2. זהו.

פורסם

חח אני יכול מקסימום להזיז אותו פיזית מצד אחד לצד שני חח...

יש מדריך לזה?

מה הקשר בין מה ש Splashy אמרה לך לבין מה שענית? :nixweiss:

פורסם
  • מחבר

יש מדריך לשינוי הערוץ האלחוטי... חחח

אני לא ממש מבין מה זה אומר אז... אז מדריך יעזור לי

פורסם

תתחיל בדגם הראוטר שלך.

פורסם

לפותח הת'רד - בהנחה והמוצר שלך לא פגום, אז מה אתה בעצם אומר ? שהמוצר הזה פשוט נחות ?

מוזר לשמוע את זה על מוצרים של Logitech שבד"כ מספקים את הסחורה, ובטח כשמדובר בעכבר לא זול כמו שאתה קנית.

יש עוד מישהו בפורום שיש לו את העכבר ויכול לתת את ה-Input שלו ?

פורסם

יש לי את העכבר ואין לי שום בעיות. מרוצה עד הגג - גדול, נוח ומדויק.

אתה באמת חושב שאלה הביצועים הרגילים של העכבר? O_O

דיי ברור שמדובר במוצר תקול...

ואם יש חשד בראוטר למה לא לצאת מהבית ולבדוק את העכבר במקום אחר?

פורסם
  • מחבר

לא יודע נחות או לא... היו לי 3 עכברים לפני זה וכולם של לוגיטק... כולם היו טופ טופ.

ניסיתי במקום אחר.

תגובה של לוגיטק:

Dear Nikolay Sorokin,

Thank you for contacting Logitech's Customer Care.

We are really sorry to hear that you are experiencing issues with your Logitech Performance Mouse MX and please let us apologize for the difficulties and inconvenience you experienced in respect to this. We will be more than happy to help you with this concern.

We do understand that you have been through some troubleshooting in order to resolve your issue and you have been unable to resolve it so far.

However, would you mind if we ask some more questions that could help us identify your issue? We do apologize if you have already been through some of the following troubleshooting steps.

- Could you try to plug your device in an other USB port?

- Would you be able to try your device on an other PC? Does the issue persists with other PCs too?

- Would you be able to try your device on an other applications?

- When you connected the device to the PC have you seen any Yellow Question or Exclamation Mark on the screen beside the entry in the Device Manager?

- Could you please try it in a different surface?

- Could you please install the latest Setpoint from the link below and use the cursor features of the application?

http://www.logitech.com/en-gb/428/5845?softwareid=671&osid=14§ion=downloads

- Could you please disable all RF devices to avoid any interferences? Please check the link below for additional details:

http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/13078

We are looking forward to helping you with this issue and waiting for your response.

פורסם

לפותח הת'רד - בהנחה והמוצר שלך לא פגום, אז מה אתה בעצם אומר ? שהמוצר הזה פשוט נחות ?

מוזר לשמוע את זה על מוצרים של Logitech שבד"כ מספקים את הסחורה, ובטח כשמדובר בעכבר לא זול כמו שאתה קנית.

יש עוד מישהו בפורום שיש לו את העכבר ויכול לתת את ה-Input שלו ?

כמו ש-DanteRev אמר, כנראה העכבר של פותח הדיון תקול. יש לי את ה-MX והוא מצויין וכיף לעבוד איתו.

אני משתמשת בו בתור עכבר ללפטופ שלי ואין איתו שום בעיות.

פורסם
  • מחבר

הוא כן עובד טוב במחשב של חבר שלי =/

אוף

טוב אז אני מוכר אותו ב450... מפרסם עכשיו ביד2 של האתר... מי שרוצה היה בשימוש אצלי 3 ימים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים