פורסם 2012 באפריל 213 שנים אני מתכוון לקנות DELL U2711 . האים ישנם חנויות, שמאפשרות בדיקת המסך לפני הרכישה?
פורסם 2012 באפריל 213 שנים קשה לי להאמין שחנות שתקנה ממנה את המסך יתנו לך לבדוק את המסך ואם זה יצא פגום יחליפו לך.כי יש להם מלאי והם לא מתכוונים לפתוח מסך אחד אחרי השני עד שאתה תיהיה מרוצה.
פורסם 2012 באפריל 213 שנים מחבר קשה לי להאמין שחנות שתקנה ממנה את המסך יתנו לך לבדוק את המסך ואם זה יצא פגום יחליפו לך.כי יש להם מלאי והם לא מתכוונים לפתוח מסך אחד אחרי השני עד שאתה תיהיה מרוצה.לא מדובר בלהיות מרוצה, אלא לא למכור מוצר פגום (פיקסלים שרופים מעבר לרשום בתעודת אחריות).מצד שני, אם יש פיקסלים שרופים תוכל לממש אחריות.יש לי ניסיון גרוע עם אחריות של DELL.
פורסם 2012 באפריל 213 שנים לא מדובר בלהיות מרוצה, אלא לא למכור מוצר פגום (פיקסלים שרופים מעבר לרשום בתעודת אחריות).מה רשום בתעודת האחריות על פיקסלים שרופים?יש לי ניסיון גרוע עם אחריות של DELL. אז אל תקנה מוצר של DELL.
פורסם 2012 באפריל 213 שנים מחבר דווקא איתם?! כנראה מדובר בסתם מזל נאחס. השירות שלהם נחשב לממש טוב.ניסו לתת לי מסך מחודש תמורת מסך פגום, שנקנה כמה יומים לפני. כתבתי על זה כאן לפני שנתיים. בסוף החליפו לחדש, אחרי כסח של כמה שבועות ופניה ליבואן.מה רשום בתעודת האחריות על פיקסלים שרופיםאדע, כאשר אראה את התעודת האחריות. נדמה לי פיקסל אחד בהיר או 5 כהים.אז אל תקנה מוצר של DELLתן לי אלטרנטיבה למסך 27" 2560X1440. לא יכול להרשות לעצמי NEC ו-EIZO.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים רכשתי אחד היום ולצערי על רקע לבן ניתן להבחין בפיקסל אדום בודד, המסך באחריות CMS כך שזו הזדמנות לבדוק את האחריות שלהם מאחר והם טוענים שיש אחריות על פיקסל בודד אחד.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים מחבר האם קיבלתה תעודת האחריות ביד? אם כן, מה כתוב שם לגבי הפיקסלים? אם לא, זאת עבירה על החוק. ממה שראיתי באינטרנט, מדובר בפיקסל בהיר אחד. תהיה גם מוכן, שינסו להשחיל לך מסך מחודש (שגם זה עבירה על החוק).
פורסם 2012 באפריל 313 שנים החוק הישראלי מחייב לספק תעודות אחריות. החוק גם מחייב להחליף בשנת האחריות הראשונה חלקים בחלקים חדשים בלבד. לא נצמדים לחוק ברוב המקרים כשמדובר באלקטרוניקה.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים קיבלתי חשבונית קניה ובתוך הקופסא היה רק דו"ח כיול של דל, לא מצוין שום דבר על פיקסלים אבל באתר של דל כתוב בפירוש שיש אחריות אפילו על פיקסל בודד אחד:http://www.dell.com/ae/business/p/dell-u2711/pdכששאלתי את המוכר בחנות למי אני פונה במקרה של תקלה הוא רשם לי את מספר הטלפון של CMS ואמר שאני יכול להתנהל גם מול היבואן.מה ההבדל בין פיקסל בהיר לפיקסל לא בהיר? אני רואה נקודה אדומה שזה לא כהה ולא בהיר, מה זה אומר? חסר להם שלא יחליפו לי זה לא מסך זול!
פורסם 2012 באפריל 313 שנים פיקסל בהיר זה פיקסל שרואים על רקע כהה. פיקסל כהה זה פיקסל שרואים על רקע בהיר.על-פי התיאור שלך הפיקסל שלך הוא כהה. על כן, לא חייבים להחליף לך. האם יחליפו או לא, אני לא יודע. סביר להניח שכן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.