Audio Technica A900 vs Sennheiser HD598 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Audio Technica A900 vs Sennheiser HD598


Cha0stAlker

Recommended Posts

היי. אני מחפש איכותיות למוסיקה (בעיקר רוק) ואני מתלבט בין HD598 ו A900. יש לציין שכבר יש לי AD700 ואני מאוד אוהב אותן, אבל אני מחפש משהו עוד יותר איכותי. בעקרון אני רוצה הפרדת צלילים כמה שיותר טובה וצליל איכותי ביותר. כמו כן אני רוצה במה גדולה מאוד. באס זה נחמד אבל אני לא איזה פריק של זה (הבאס ב AD700 מספיק לי). אני יודע שה A900 סגורות והסנהייזר פתוחות.

בקיצור, האם אחת מהן טובה יותר מהשנייה? או שזה יותר סובייקטיבי ואין מנצח ברור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי פשוט אני כרגע בארה"ב ולאבא שלי יש נקודות ויזה מיותרות ב best buy שהוא לא יודע מה לעשות איתן. אז זה חייב להקנות ב best buy, ומשום מה אין להם את ה AD900 (למרות שעדיין שווה לבדוק אם אפשר לעשות הזמנה מיוחדת).

ד"א אם זה משנה אז יחד עם האוזניות אני אקנה כ.קול חיצוני labs sound blaster x-fi hd.

עריכה:

בעקרון יש לי $500 מיותרים להוציא ב bestbuy וישר עלתה לי המחשבה "אוזניות". יש גם HD650 ב $500, אבל זה נראה לי סכום קצת מוגזם להוציא על , במיוחד כשאם אני קונה אחרות יישאר לי גם מרווח בתקציב לקנות כ.קול (אני מעדיף חיצוני בגלל שהוא מתאים ללפטופים, והכרטיס שציינתי הוא החיצוני היחיד הנורמלי שלהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי זאת שאלה קצת מוזרה, אבל אתה יכול לנסות לתאר איך הסאונד שלהן נשמע? קצת "laid back" או להפך? חמים ו"מלטף" או חד וחותך יותר? האם אחד מה- lows/mids/trebs יותר/פחות בולט מהאחר?

ומה לגבי ה HD598? למה אתה מעדיף את ה ATH?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אילו סוגי רוק אתה שומע?

למיטב זכרוני (הרחוק) הA900 לא מצטיינות בהפרדת צלילים ובמה יוצאי דופן. ואם להתבסס עך הHD595, גם ה598 לא יהיו שוס מהבחינות האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אילו סוגי רוק אתה שומע?

כל רוק "איכותי" פחות או יותר.. קצת רוק כמו מטאליקה וכו', קצת פרוגרסיב מטאל (dream theater) ועוד המון.. פחות או יותר כל סוג של מוסיקה שמערב גיטרות ותופים ואין בו צרחות.

טוב אז כנראה שאני אלך על ה A900, ואולי אני אקנה איזה כ.קול חיצוני כמו sound blaster x-fi (את זה אין ב best buy אבל הוא עולה כולה $50 אז לא ביג דיל...). תודה בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי מכיוון שהAD900 לא רלוונטיות עוד אופצייה מצויינת להמשיך ולשפר מהסאונד של הAD700 אלה הן הסוני MDR-SA5000, אני רואה שיש אותן שם במחיר סביר. יצא לי להשוות אותן A/B מול הAD900 ששמתי עליהן פדים מעור של הW5000, מצאתי שטכנית הן עברו את הAD900 בכל פרטמר מלבד הבמה, וזה אם לסייג רק את הרוחב שלה. בעיקרון לסוני יש יותר באס וטרבל ולAT יותר מיד, אבל אני זוכר שהשוויתי ביניהן עם Kings of Leon- Only By Night, שזה דוגמא לאלבום עם חד וגולמי עם הרבה פידבק בגיטרות, אני זוכר שהסוני העבירו את האיכויות האלה בצורה הרבה יותר משכנעת לטעמי מהAD900 אשר היו מעט יותר מנומסות בהשוואה. למרות שגם הן סה"כ מצויינות לסוג כזה של רוק. פשוט לSA5000 יש יותר הפרדה וסאונד יותר אגרסיבי מבלי להיות צורם במיוחד. ויכולת ההפרדה והאימגינג הן בין הטובות שיש ברמת הMid-fi.

.

בכל מקרה לא הייתי הולך על כרטיס קול חיצוני תקציבי למוזיקה, יותר מדי התפשרות על רכיבים. הייתי הולך על DAC משולב, Audioengine D1 למשל עושה רושם מכשיר זול לא רע ממה שקראתי בPlayback Magazine.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפרדת צלילים זה הדבר שהכי חשוב לי. אם יש משהו שאני לא סובל שקורה זה שכל הצלילים מתבלגנים. אני אוהב לשמוע כל פיפס ממה שהמתופף עושה וכל גיטרה מלווה בנפרד. בקיצור, הסוני נשמעות מעניינות...

וואו, למעשה כשאני חושב על זה, יש להם return policy של איזה שבועיים, גם אם הוצאתי מהאריזה והשתמשתי. לא צריך להסביר מה אני אעשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...