פורסם 2012 באפריל 213 שנים מה הבעיה? המחשב עצמו הוא 15.6", המסך הוא 14". ככה אתה יכול לדעת את העובי של מסגרת המסך...
פורסם 2012 באפריל 213 שנים מה הבעיה? המחשב עצמו הוא 15.6", המסך הוא 14". ככה אתה יכול לדעת את העובי של מסגרת המסך...בבקשה תגיד לי שאתה צוחק. בבקשה...
פורסם 2012 באפריל 213 שנים האתר לא מאובטח!XSSים בשפע, SQL Injectionים שמסכנים את המאגרים ואת כל כרטיסי האשראי שבהם.90% מהואלדציה מבוססת ג'וואה סקריפט (שהיא נמצאת אצל הלקוח שיכול לשנות אותה!)
פורסם 2012 באפריל 213 שנים האתר לא מאובטח!XSSים בשפע, SQL Injectionים שמסכנים את המאגרים ואת כל כרטיסי האשראי שבהם.90% מהואלדציה מבוססת ג'וואה סקריפט (שהיא נמצאת אצל הלקוח שיכול לשנות אותה!)שאלה של חוסר ידע, יש גישה מהSQLים לכרטיסי אשראי? מי אמר שהמאגרי נתונים האלה מאוכסנים ככה שהם נגישים מהאתר?
פורסם 2012 באפריל 213 שנים בוא ניתן הנחה פשוטה שכדי להכניס למסד נתונים מידע אתה צריך גישה מהאתר אליו.הכל תלוי אם המסד אליו נגשים בשליפה שאליה מזריקים הוא אותו מסד שהם רושמים אליו את החיובים שלהם. (ועקרונית איפשהוא באתר הם חייבים לקבל קלט ממך שנכנס לאותו מאגר)
פורסם 2012 באפריל 213 שנים האתר לא מאובטח!XSSים בשפע, SQL Injectionים שמסכנים את המאגרים ואת כל כרטיסי האשראי שבהם.90% מהואלדציה מבוססת ג'וואה סקריפט (שהיא נמצאת אצל הלקוח שיכול לשנות אותה!)עכשיו בדקתי ואתה צודק, החיפוש שלהם נתון להזרקות וזה עוד מבלי לחפש עוד.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים זה לא משנה - העניין הוא שאם נבקש מפרט במחיר X עם דרישות Y בדיוק מחמישה חנויות מחשבים, ביניהם אייבורי וארבעה מהחנויות המומלצותכאן בפורום, אני מבטיח לך שהמפרט מאייבורי יהיה הכי פחות מתאים והמפרטים משאר החנויות יהיו קרובות בהרבה לאופטימליות.אני לא אומר שהם עוברים על החוק, אני אומר שהם פחות מקצועיים ודואגים לרווחים שלהם גרידא. לכן, לא אשלח לשם אנשים לקנות מחשבאלא אם כן הם יודעים בדיוק אילו חלקים הם הולכים לקנות.תראה, אני לא עובד בסניפים ולא איש מכירות, אבל אני אשמח אם תעשה את הבדיקה הזו- בקש מפרט ואני אברר ואחזור אליך עם הצעת מחיר, אפילו בלי כוונת קניה. בכנות אהיה מאוד מופתע לגלות שבין חמש חנויות אקראיות איכות המפרט ומחירו יהיו פחות טובים אצלנו. יותר מזה, אני יכול להבטיח לך שלפחות עם ספקי כח המצב הפוך משאתה מתאר- אייבורי לא מוכרת ספקים גנריים במפרטים מורכבים בכלל, ובטח שלא במערכות ביצועים. אל תשכח שאנחנו מציעים גם תיקונים במעבדות שלנו, להציע רכיבים שישלחו את הלקוחות שלנו חזרה למעבדה להחלפה (על חשבוננו בתקופת האחריות) לא ישרת אותנו בכלל ולהפך, יפסיד הרבה יותר כסף משמכירת ספק ברווח תעניק. אותו הדבר נכון לגבי רוב הרכיבים, האינטרס הכלכלי של אייבורי הוא להציע את המערכות הכי יציבות, אמינות וחסרות תקלות שאפשר.וכמובן תודה לכולם על המשך התגובות, ההצעות וההארות, כל הנקודות יבדקו וישקלו. שי, אייבורי מחשבים
פורסם 2012 באפריל 313 שנים למקרה שזה לא היה ברור - זה שקוראים לספק "IN-WIN" (או שקר אחר כלשהו) לא הופך אותו למותג.
פורסם 2012 באפריל 313 שנים KSP VS IVORY כמו כל דבר באייבורי, ksp מעדכנים תוך כמה ימים, זה מאוד מוזר....! אם מסתכלים בזאפ ksp תמיד צמודה לאייבורי למרות שיש חנויות אחרות עם מחירים זולים יותר בתחום המקלדות בהמון מקרים לksp אין עברית אבל המחיר זהה בסוגי חומרה שונים לksp יש פחות שנות אחריות והמחיר זהה ב ksp אי אפשן להזמין מהאתר, בksp לא מקבלים הודעות sms בksp שירות המעבדה גרוע יותר מאייבורי ולמרות כל החסרונות הנ"ל למה אני מוצא את עצמי ב ksp ??? סיבה אחת - מלאי!! היתרון היחיד!(וגם מבחר רחב יותר) היחיד! שיש לksp הוא סימון מלאי באתר על פי סניף. כשאתה צריך\רוצה משהו מייד אפשא לראות באתר שהוא נמצא במלאי בסניף שלך ולאסוף אותו, וגם אם ממש תעדיף ותתאמץ לבדוק קודם באייבורי תגלה שאין כרגע אבל אפשר להזמין, כשזה חוזר על עצמו זה גורם לסוג של הרגל לקנות רק בksp כל מה שאתה צריך באופן מיידי. האתר החדש הוא תענוג, מצויין נח ומהיר יותר, וכשגיליתי באג קטן באתר כתבתי משוב והוא תוקן תוך יום
פורסם 2012 באפריל 313 שנים האם יש מקום באתר שבו רואים מוצרים חדשים ?אם לא תוסיפו את זה, זה חשוב למי שרוצה לקנות את המעבדים החדשים שיוצאים בסוף החודש לדוגמא...
פורסם 2012 באפריל 313 שנים alon תודה על ההארה, נרשם ונלקח בחשבון.ריקרדו נקודה טובה לגבי מידע על מלאי זמין בסניפים, בנתיים אנחנו מציעים שירות בדיקה מהיר תגובה בעמוד הפייסבוק שלנו ודרך שירות הלקוחות, אך אתה צודק שהיה קל ומהיר יותר אם באתר החדש היתה דרך לבדוק ישירות. נבדוק מה אפשר לעשות.ag23, מבחינתנו הנתונים והביצועים הטכניים של מוצר, וספק במקרה הפרטי, חשובים יותר מהמותג אליו הוא שייך. אנחנו לא מוכרים ספקים שלא עונים לתקן Active PFC, ורובם המוחלט במערכות מורכבות וגם בסניפים הם ספקים חסכוניים בתקן 80+. ברור שספק מסדרת הביצועים לגיימרים של Seasonic יהיה עדיף על ספק מהסדרה הבסיסית של in-win, אבל לא נמכור לעולם ספק או אף רכיב שלא ישרת נאמנה את הלקוחות- כמו שכבר אמרנו, אין טעם או הגיון כלכלי בלמכור רכיבים שיחזרו אלינו להחלפה במעבדה אחרי חודש או שנה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.