עבור לתוכן

צל"ש-האתר החדש של אייבורי, איזה יופי! פשוט,מהיר וקלאסי!

Featured Replies

פורסם

שני דברים בולטים ששמתי לב שהוסרו מאוד לטובה (לטעמי) באתר החדש של אייבורי: הפרסומים של זכייתם בסקרי "המבחן של המדינה" וכן ב"משאלי ידיעות אחרונות": שני הגורמים הנם גורמים שקריים שאינם דוברי אמת, אשר זכייה ממושכת בהם וכן שימוש נרחב בהם לצרכי פרסום, יכול להוריד את רמת האמון בחברות שמפרסמות אותם ולדרדר את רמת השירות שלהם.

דבר כזה קרה למשל עם רשת מחסני חשמל: היא הפריזה בפרסומים שלהם בעיתונים, באתר האינטרנט שלהם, במערכות השמע בקניונים, בסניפים שלהם, ואף על משאיות התובלה שלהם, בנוגע לזכייתם בגביע השירות ובמקום הראשון במסגרת "משאלי ידיעות אחרונות" וכן בסקרים של "המבחן של המדינה", עד כדי כך שאירגון אמון הציבור שלל מהם את התו שלו (ובמקרה של המבחן של המדינה, הם ניצלו לאחרונה לרעה את הנוסח החדש שבו נכתבה השאלה שבסקר האחרון של הגורם אחרון, כך שהסלוגן של הרשת שלהם הוא כיום "מחסני חשמל: הרשת הזולה והמשתלמת בישראל", וזאת אף מבלי לציין מי הם בכלל [כלומר באיזה סוג של רשת חנויות מדובר]).

אני אישית, מרבה להתנער ממוצרים וחברות שזכו בסקרי המבחן של המדינה (לדוגמא אם אני אבקש להתקין מזגן חדש בבית אמי, הוא במפורש לא יהיה של אלקטרה (החברה זכתה הן בסקרי המבחן של המדינה והן בכל הפרסים האפשריים במשאלי ידיעות אחרונות, ומניסיון האישי שלי ושל אמי, המזגנים שלהם נהרסים תוך שנה לכל היותר, מיוצרים באיכות נמוכה, עושים המון בעיות, והשירות של אלקטרה גם הוא גרוע).

  • תגובות 81
  • צפיות 17.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שלום לכולם!

קודם כל תודה ל-ERL, כיף לראות שגם כשאנחנו עושים שינויים חיוביים הגולשים יודעים לזהות ולשבח.

לכל שאר המגיבים- הביקורות שלכם והדעות שלכם לגבי האתר החדש בהחלט נרשמו וילקחו בחשבון, אנחנו תמיד מחפשים ביקורת בונה ודרכים להשתפר, ובמיוחד באתר חדש שבאוויר פחות מחודש חשוב לנו להגיב במהירות ולתת לכם בדיוק את מה שאתם רוצים בתנאים שנוחים לכם.

נמשיך להתעדכן כאן ובקהילות נוספות כדי לשמוע מה אתם חושבים- ובניגוד לחלק ממתחרינו, לא נפר את תנאי הקהילות או נפרסם באופן לא חוקי בפורומים האלה.

יום טוב ושוב תודה

שי, Ivory מחשבים

היי שי ;D

טוב לדעת שחלק מהמודל העסקי של אייבורי מתבסס בנוסף גם על דעות הצעות ובקשות מHWZONE.

ד"ש לליאון!

פורסם

Dandy- אמסור :D

Dor- תודה על הביקורת המושקעת, נושא הפרסים \ תארים הוא אכן נושא דו צדדי ומסובך, אך דעתך נרשמה ונתחשב גם בה.

פורסם

אתר בהחלט מדהים !

KSP - רק שינו חלקית את העיצוב, האתר שלהם עדיין קטסרופה (קטסטרופה מינוס)

למרות שאני מעדיף לקנות מ KSP ברוב המקרים לאור ההיסטוריה שלי עם Ivory

פורסם

אתם בטוחים שזה האתר של IVORY? האתר מושקע מאוד. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל זאת (לפחות לפי דעתי) רשת חנויות המחשבים שהשקיע הכי הרבה באתר האינטרנט שלה. קניתי ממכם לא מעט דברים לפני השינוי, בפעם הבאה זה יהיה עוד יותר קל. :xyxthumbs:

פורסם

כי היא גם החנות מחשבים הכי גדולה בארץ לדעתי

פורסם

בהחלט שדרוג רציני ומשמעותי :xyxthumbs:

האתר נראה אפילו יותר טוב ונוח מאתר של באג (KSP לא נכנסים להשוואה לדעתי).

יש לציין שביום שהעליתם את האתר החדש, כל הקישורים למוצרים מאתר זאפ לא עבדו.

אני מניח שכעת הכל עובד.

אינני יודע אם עשיתם זאת, אך מומלץ לוודא שקישורים ישנים למוצרים באתר הקודם (שעדיין קיימים בחדש) יפנו לאתר החדש.

הקישורים הישנים שונים וחבל לאבד גולשים במידה ומשתמש ימצא קישור, נגיד כאן בקהילה ויקבל עמוד מוצר לא קיים.

בהצלחה :)

פורסם

תודה OR2000 ו-BuildHome על המחמאות, שמחים לשפר בשבילכם.

תודה על ההצעות BuildHome, נקודות טובות בהחלט שכבר שמנו אליהן לב, אבל נערוך בדיקה נוספת כדי לוודא שהבעיה לא חוזרת על עצמה.

כמו שהדגשתי כבר- האתר החדש שלנו עדיין מתחדש ומשתפר כל הזמן, אנחנו מציעים שירות יותר ויותר טוב באינטרנט ומקווים שגם גולשים שעד עכשיו לא בדקו את ההיצע שלנו בגלל האתר הישן ירצו להשוות ולגלוש קצת בחנות המקוונת.

שי זלדיס, Ivory מחשבים

פורסם

רכישה בקיי.אס.פי. ובאייבורי – עידוד המשך הרכוזיות במשק.

פורסם

^ גם נכון. בסופו של דבר מדובר ברשתות שמהוות מעין "ברירת מחדל" לאנשים שלא מכירים את החנויות הקטנות אך איכותיות או לא רוצים להזמין מחנויות מרוחקות, ועל כן מבחינת שירות הרשתות הללו מרשות לעצמן יותר מדי, כשמבחינת המקצועיות אין על מה לדבר אפילו (ראיתם פעם מפרט "מומלץ" מבית היוצר של אייבורי או KSP)?

אבל בקשר לאתר, מדובר ללא ספק בשדרוג משמעותי, מלבד כמה דברים תמוהים:

- אם כבר שדרוג מאסיבי, למה עדיין אין עמוד להרכבת מפרט עצמאית?

- מה ההגיון בלשים את התוכנות בקטגוריית החומרה?

- למה דיסקים קשיחים מופיעים בשתי קטגוריות שונות? אפשר היה לייעד את "אמצעי אכסון" ל"אמצעי אכסון חיצוניים".

- עוד כמה דברים, בעיקר אביזרים קטנים, מופיעים בכמה קטגוריות - לפעמים ללא כל הגיון. "זרועות תלייה למסכים" למשל מופיעות הן תחת "מסכי מחשב" והן תחת "טלויזיות", אך לא תחת "אביזרים".

- בהתחשב בכך שעתה ניתן לרכוש דרך האתר, הייתי מצפה שהתקנות לא יוחבא בפינה למטה.

- אי אפשר לעשות משלוח מעל 600 שקל לכתובת שונה מהרשום בחברת האשראי? תודה ולהתראות, אצלכם באתר לא אקנה לעולם. אני למשל גר בשכירות בכתובת זמנית ואין בכוונתי לעדכן כל פעם את חברת האשראי על שינוי כתובת (את התדפיסים אני אוסף אצל ההורים).

- אין אפשרות לאיסוף עצמי במזומן? שוב, תשכחו ממני - גם כשאני יכול להגיע לסניף. אם כבר אני מגיע, אני לא מוכן לשלם (מראש) על משהו שאינו זמין במלאי לאיסוף מיידי.

- הסעיף הבא גרם לי להרים גבה. על פניו, הסעיף הזה נראה כמו פתח לפרסום מוצר באתר במחיר זול אך הגיוני כדי למשוך לקוחות, ואז התכחשות לעסקאות שלקוחות ינסו לבצע במחיר זה:

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי ,כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה

ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

פורסם

Vic תודה על המשוב. לפני שאגע בקצרה בנקודות שהעלית, אציין שלגבי המפרטים המומלצים שלנו, כדאי להמשיך לעקוב, אנחנו עושים כמה שינויים רציניים למדדים אליהם כיוונו את המפרטים ובקרוב יהיה אפשר למצוא גם מפרטים מומלצים לגיימינג וגם למטרות רחבות יותר.

* עמוד להרכבת מפרטים עצמאית יעלה בקרוב, כבר ענינו לעניין הזה.

* הנקודות שלך בקשר לקטגוריות כפולות או ממוקמות במיקום לא אינטואיטיבי נרשמו וילקחו בחשבון, נקודות טובות.

* בטח שאפשר לבצע איסוף עצמי במזומן, בהנחה והמוצר נמצא במלאי בסניף שבחרת באופן מיידי ואם לא, יזמינו עבורך את המוצר ויודיעו לך ב-SMS כשהוא יגיע לסניף כדי לבצע רכישה.

* הנקודות האחרות שנגעו ללוגיסטיקה (משלוח לכתובת שונה, תקנות מודגשות יותר) נרשמו ונלקחו בחשבון.

* הנקודה האחרונה לגבי הציטוט, שים לב לביטוי "שלא על פי תקנון זה", ואל תוציא את המשפט מהקשרו. הניסוח החוקי מטרתו להבטיח שכל לקוח יעקוב אחרי החוקים והתקנות הפשוטים שמובאים בתקנון, והמשפט הזה תקף רק לגבי לקוח שכבר הפר את התקנון (מה שקשה לעשות בלי כוונה תחילה).

ובכל אופן המון תודה על התגובה המושקעת

שי, אייבורי מחשבים

פורסם

כל שיפור מבורך.

שיפור מחירים, מבורך יותר.

ברוך הבא לפורום! :hi:

פורסם

מה באמת קורה באייבורי חוץ מאתר חדש ורישום נציג רשמי של אייבורי בפורום HWZONE?

יש עוד "נקודות רענון" מסויימות בחברה?

פורסם

שי, ברוך הבא לפורום, אני מקווה שתגיב כאן בצורה פעילה בכל הדברים שקשורים לרשת.

האתר מאוד יפה ומושקע. אני מקווה שתהיו כל הזמן עם יד על הדופק ותבצעו עידכונים לכל מה שטעון שיפור.

פורסם

אני רק מקווה שתתייחסו לסוגיה המהותית ביותר, זאת ששמה את אייבורי בתחתית רשימת החנויות האמינות.

הכוונה היא כמובן ל:

א. שידוך ספקים ג'נריים למפרטים שהם אפילו קצת יותר מבסיסיים מאוד.

ב. התייחסות לכרטיסי מסך בינוניים ככרטיסים לגיימרים.

לא פעם ניגשים לכאן אנשים תמימים שקיבלו מפרטים והצעות מחיר מרשתות כמוכם. מעולם לא נתקלתי במפרט טוב.

בואו נשים את הקלפים על השולחן. אתם מרוויחים המון כסף כתוצאה ממחירים נמוכים ופריסת סניפים נרחבת. אבל, למחיר הטוב יש מחיר של

שירות רע. ומה הכוונה בשירות רע? הכוונה היא בחלקים זבל (ספקים ומארזים ג'נריים כאמור) והתאמות מפרטים שלא לצורך.

לכמה אנשים מכרתם מעבד I7 למרות שהשימושים שלהם משרדיים ומקסימום קז'ואל גיימינג?

מבחינתי אייבורי זנחה לחלוטין את המקצועיות, שעל רשת גדולה לדגול בה, ופנתה להיות משחטה של מכירות בכל מחיר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים