פורסם 2012 באפריל 2613 שנים מחבר יאללה חברה אחרי שבוע עבודה מפרך יש לנו הצצה לשלב חדש: צריך לבנות מעגן ולהגן על מכונה לייצור כדורים: בקרוב תוכלו לשחק בו.
פורסם 2012 באפריל 2813 שנים נראה נחמד תמשיך לעבוד על ההמשך וגם אף שישנם משחקים ותעשייה מובנת משחקי אינדי יש את מקומם המכובד
פורסם 2012 באפריל 2813 שנים מחבר שבוע טוב לכולם.העלתי את השלב החדש וניתן לשחק בו כאן:http://www.kongregate.com/games/sa7ina/iron-ball-cannon-demo תגידו מה דעתכם.
פורסם 2012 באפריל 2813 שנים יאלה... אנשים רעים.. מה קורה? תתעוררו? אדם טורח, עובד קשה ומבקש קצת אינפוט. קשה מדי? אני יצא לי לשחק רק בקצרה, אז אני אגיב בקיצור עד כמה שניתן. נא להתייחס להערות שלי בצורה חלקית בלבד. אני מתנצל מראש אם כתבתי דברים לא מוצדקים עקב אי היכרות מספקת. המשחק יותר קשה ממה שהוא נראה כשאתה משחק, וצריך לפתח בשבילו מיומנות, שזה דבר טוב. המוזיקה קצבית ומשתלבת היטב, ואני רואה את עצמי אולי נדבק בחיידק המשחק. אני אציין, ששיחקתי בעיקר בשלב של הספינות ובשלב שהדלתות נעות לקראתי. שניהם נראו נחמדים מספיק בעיניי. העשן שמיתמר אחרי טיבוע ספינה והסתיר ה VIEW, קצת הפריע לי בעין (אולי יש לקצר את משך הזמן). כל הספינות מתנקזות לאותה נקודה, לכן באופן עקרוני אפשר לחכות עד שיתקרבו, על מנת להשמיד את כולם ביתר קלות. תנועת הספינות נראתה קצת איטית בעיניי, ומרחקם רב מידי. הזום ראיתי שהוא נע רק באופן מעגלי. לא מצאתי את האפשרות להגדילו או להנמיכו בהתאם ( יתכן שזה קיים, לא מצאתי בכל אופן ). הייתי מנסה לשלב הומור במשחק, ומחליף את הספינות במטרות אחרות יותר מושכות. אני לא מת על הרעיון של אופן התנועה של המרגמה במסילות.אני גם לא חושב, שאתה נותן מספיק מוטיבציה לשחקן לרצות להפגיז את המטרות אותם הוא מפגיז.המשחק עצמו יש לו סיכוי להיות מונוטוני ולחזור על עצמו דיי מהר, אך כפי שאמרתי לא שיחקתי מספיק. נסה להחזיק באחורי ראשך את הדברים שהפכו את אנגרי בירדס להצלחה מסחררת.אני אנסה למצוא זמן לשחק קצת יותר (שיחקתי באזור ה-10 דקות), ולתת עצות מדוייקות יותר, שישקפו יותר טוב את חווית המשחק האמיתית. מצפה בצפייה רבה לראות את המשך המשחק. בהצלחה.
פורסם 2012 באפריל 2813 שנים תוסף קטנטן של שתי שניות. למה זה כזה מפריע לך? אפילו לא עשה ריסט לדפדפן ממה שאני זוכר.
פורסם 2012 באפריל 2813 שנים לא שיחקתי במשחק, רק ראיתי חלק מהסרטונים.אני חושב שאתה צריך לעבוד על הגרפיקה.. היא צריכה סגנון אחיד ולהיות ברמה גבוהה יותר. לדוגמא: אם הגרפיקה ציורית, אז תעשה אותה ציורית לגמרי.חלק גדול מאוד מההצלחה של משחק זה הגרפיקה. קח לדוגמא את ANGRY BIRDS, משחק מונוטוני ומטופש שנמאס אחרי 2 דקות, אבל הגרפיקה וה"סיפור" הופכים אותו להצלחה.יש משחקים יוצאי דופן כמו minecraft אבל להם יש יתרונות אחרים כמו חדשנות.
פורסם 2012 באפריל 3013 שנים מחבר תשחק תראה שהכל השתנה...בחלק מהסרטונים הישנים יותר אתה רואה את גרסת האנדרואיד OGL ES1.1 אני עובד עכשיו על מערכת נשק חדשה לגמרי, תוכלו לראות דוגמה פה: מתוכננת מערכת נשק מתוחכמת ומגוונת. אגב אתם יכולים לתרום לפרוייקט רק ע"י שתכנסו ותשחקו. ואם אתם יכולים להרשם כמשתמשים ולדרג את המשחק (רצוי 5 כוכבים:-) הרי זה משובח! http://www.kongregate.com/games/sa7ina/iron-ball-cannon-demo
פורסם 2012 במאי 413 שנים מחבר המערכת נשק החדשה מוכנה: הוספתי מכונה לייצור אנרגיה. תחמושת חדשה. GUI חדש. מי שמצליח לעבור את שלב 11 מקבל לייק: http://www.kongregate.com/games/sa7ina/iron-ball-cannon-demo
פורסם 2012 במאי 413 שנים תוסף קטנטן של שתי שניות. למה זה כזה מפריע לך? אפילו לא עשה ריסט לדפדפן ממה שאני זוכר.אני אגיד לך, לא אוהב להתקין דברים על המחשב שאני לא צריך. חוץ מזה - אם למישהו יש הגבלות במקום העבודה (אין לו משתמש בעל הרשאות Admin) התוסף הזה יכול למנוע ממנו מלשחק במשחק.נראה לי שזו נקודה חשובה שמפתח של משחקי אינטרנט צריך לקחת בחשבון.
פורסם 2012 במאי 413 שנים זה לא אמור להיות משחק אינטרנט. זה משחק למכשירים ניידים, לפחות ככה מובן לי מההודעה הפותחת.השימוש במנוע unity מאפשר שימוש גם בתוסף לדפדפן כדי לשחק, וזו הדרך שבה הוא בחר להציג את הדמו, בשביל שיהיה יותר קל למי שרוצה לנסות. או ככה לפחות אני הבנתי את זה.
פורסם 2012 במאי 413 שנים מחבר זה לא אמור להיות משחק אינטרנט. זה משחק למכשירים ניידים, לפחות ככה מובן לי מההודעה הפותחת.השימוש במנוע unity מאפשר שימוש גם בתוסף לדפדפן כדי לשחק, וזו הדרך שבה הוא בחר להציג את הדמו, בשביל שיהיה יותר קל למי שרוצה לנסות. או ככה לפחות אני הבנתי את זה.אתה צודק...למרות שתהיה גם גרסת דפדפן ואולי גם מחשב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.