פגם סדרתי במדפסת 8500 HP - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פגם סדרתי במדפסת 8500 HP


T-p-X

Recommended Posts

שלום לכולם,

לאחרונה, התחילו בעיות במדפסת שלי 8500.(האמת שבחודש הראשון כשקניתי אותה החליפו לי אותה פעמיים כי איכשהו קיבלתי פעמיים "חדשה" מקולקלת)

ללא כל סיבה נראית לעין המדפסת מחליטה שמחסניות הדיו חסרות ואו פגומות.(התחיל בדיו השחור, וכיום כל המחסניות מצהירות על אותה בעיה)

יש לציין שהמחסניות מקוריות מלאות, ולא חסר דיו.

אם אני מנתק את המדפסת מהחשמל ומחזיר לאחר כחצי שעה אז אני יכול להדפיס לרגע קט, אבל זה חוזר שוב לאחר זמן קצר ולא נותן להדפיס יותר.

בחיפוש בפורום של מסתבר שזו בעיה מוכרת וידועה בדגם הנ"ל.

http://h30434.www3.hp.com/t5/Ink-Toner-Cartridge-Printhead/Officejet-Pro-8500-A909g-Ink-Cartridge-damaged-or-missing-NOT/td-p/839499

http://h30434.www3.hp.com/t5/Ink-Toner-Cartridge-Printhead/HP-Officejet-Pro-8500-Message-Ink-Cartridge-Missing/td-p/1259295

http://h30434.www3.hp.com/t5/Printer-All-in-One-Install-Setup/Officejet-Pro-8500-wireless-ink-cartridge-missing-or-damaged/td-p/333418

http://h30434.www3.hp.com/t5/Ink-Toner-Cartridge-Printhead/PRODUCT-NOT-FIT-FOR-PURPOSE-Officejet-Pro-8500-A909g-Ink/td-p/839581

וכמובן שיש עוד הרבה דוגמאות לכך ברשת שהבעיה היא לא נקודתית במוצר ספציפי, אלא בכל הדגם הנ"ל.

בשיחה עם מוקד התמיכה שלהם, הציעו לי לעשות פעולה מסוימת שיכול להיות תפתור את הבעיה ויכול להיות שתהרוס את המדפסת לגמרי. פעולה שנראית לי כרגע חוסר אחריות מבחינתם להציע אותה. :kopfpatsch:

כמו כן, התברר לי שלכאורה האחריות על המוצר שלי נגמרה- שנה אחת, למרות שאני זוכר בבירור מדבקה על האריזה שרשום שיש אחריות ל3 שנים (אמנם היה רשום באנגלית 3YEAR WARRANTY ולא בעברית).

מישהו נתקל בבעיה דומה בפגם יצור סדרתי במוצר כלשהו ויכול להדריך איך כדאי להמשיך לטפל בזה?

או לחילופין, ללכת לזרוק להם שם את המדפסת וללכת לקנות חדשה מחברה אחרת? :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בימנו כל דגמי מתחילים לעשות את הבעיה הזו לכל ראשי הדיו מכל הדגמים אחרי שנה עד שנתים, זו שיטה של לגרום לך להחליף את הדיו, או את המדפסת!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את אותה המדפסת, טפו טפו למרבה המזל אין לי שום בעיה איתה.

בהחלט היתה תקופה מסויימת שמכרו את המדפסת עם 3 שנות אחריות. הם טענו שחשבונית הקנייה מספיקה, אבל אני התקשרתי ובלבלתי להם את השכל עד ששלחו לי תעודת אחריות בה רשום 3 שנים, ועדכנו באתר שלהם ל-3 שנים את האחריות. 3 שנות האחריות היו הסיבה היחידה שהסכמתי לקנות עוד אחרי שה-6500 שבקה חיים לאחר שנה וחודשיים.

נסה אולי לאתר את החשבונית ופנה לחנות ממנה רכשת אולי יוכלו לעזור לך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתי יודע שכך המצב אכן גם אני הייתי מנג'ס להם לקבל תעודה מעודכנת עם 3 שנות אחריות, אבל משום מה סמכתי על ועל שירות הלקוחות שלהם. :kopfpatsch:

האם ידוע לך עם מי עליי לדבר בכדי לקבל תעודת אחריות כמו שלך?

האם התעודת אחריות שלך היא מסמך גלובלי או מסמך פרטני עם הפרטים של המדפסת שלך בלבד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...