עברתי ל100 מגה אני חושב שהוא מזייף - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עברתי ל100 מגה אני חושב שהוא מזייף


GMTK

Recommended Posts

שלום לכולם עברתי ל100 מגה , והוא לא נותן כמו שצריך נותן לי 50 70 באתר של .

ובספייד טסט אני מקבל 20 לא משהוא בכלל.

היה לי לפני 12 מגה שהיתי מקבל חלק והיתי אפילו חורג ל14.

עכשיו ככה ביום חמישי בא אלינו מתקין בשביל לעשות לנו תשתית חדשה תשתית כולה להחליף מודם ולקח לי את 2 המכשירים שהיו לי התיפילינק והמודם עצמו.

למרות שאני צורך יותר חיבורים אני צריך 6 , נעזוב את זה הקליטה שלו על הפנים וממש מעצבנת עם הטיפילינק היתי הולך לשכן והיה קולט לי עכשיו לא קולט לי מהסלון ממש על הפנים אני מבואס מהמכשיר הזה.

וגם אני לא מקבל 100 מגה, ובטלפון ממשיך לקבל חירטוטים בלי סוף ואז היא גם אומרת לי דבר כזה עם זה תקין אז זה יעלה לך כסף אני עושה לה תגידי את סתומה יש לך בעייה בראש מה את מנסה לעשות לי תתרגיל שלכם ולחסוך בכוח אדם הריי אני אומר לך שיש בעייה אז למה את אומרת לי את זה?

ואז היא אומרת לי עם זה מגיע ל60 מגה אז זה בסדר, אני אומר לה תקשיבי אני גר בבית פרטי לא אמור להיות לי תשטיות האלה אני מכיר ובעבר היתי עובד חברה אז אל תימשכי אותי בחפירות ואז היא מתחיל עוד פעם המחשב שלך לא תומך ב100 מגה ואז אני חושב בראש לא תומך ב100 מגה? מה זה 2? שהוא לא תומך ואיך זה הירה לי פעם אחת 100 מגה? ואז הפסיק ולא נותן לי יותר מ50 70 וליפעמים מגיע ל80.

אחרי עצבים שקיבלתי עליה וחירטוטים בלי סוף אתם באמת לא מבינין כמה שטיות יצא לה מהפה ואפילו תשובה לא קיבלתי יבוא אליך טכנאי ביום שני וזה אהה זה הדרך שלה אמרתי לה מה את לא מבינה ויכולה לעזור לי אז את שולחת לי טכנאי? היא אומרת לי אדני מצטערת מאוד זה הדרך שלי לעזור לך אמרתי לה אז איך את בעזרה הטכנית? היא אומרת לי ששמו אותה שמה כי מבינה בחומרה ובאינטרנט אמרתי לה תקשיבי אני לא רואה שאת מבינה משהוא בנתיים אני מנסה לקבל תשובה ולא מקבל.

ושהיתי עובד היתי מעביר את עצמי דרך הפרה פרה למקום פחות עמוס וככה היתי חורג גם מה12.

אז אמרתי לה על הפרה פרה והיא אמרה לי שהיא לא יודעת להישתמש בזה וזה מסובך לה אמרתי לה שיהיה לך יום טוב טכנאי ב3 נכון היא אמרה שכן ואמרתי לה להיתראות.

תשובה לא קיבלתי ולא עזרה דרך הטלפון מאוכזב מההוט בוקס הזה שחבל לכם על הזמן אין קליטה להגיד לך 100 מגה ו60 זה בסדר בשבילם לאיפה הגענו ?

בואו אני יגיד לכם שאני משלם לכם מחיר מלא ויתן רק חצי נישמע מטומטם נכון.

אז אני פונה אליכם אולי אתם תצליחו לעזור לי בלקבל ת100 מגה הקטע פה שאני נימצא בלא מקום עמוס ולא אמורה להיות בעייה.

מה לעשות איזה הגדרות להשים איך פותרים תדבר הזה?

בהורדה הכי הרבה שהצלחתי להגיע מפילפלייר עם קוד 3 מגהביט הורדה העלאה 219 קילוביטס לא הבנתי כימעט כלום אמרו לי שלוהריד קובץ זה יתן לי על 12 מגהבייט ולעלות משהוא 2 מגה.

אני לא רואה את זה.

בבדיקה שעשיתי תדרך "ההמחשת מהירות" קיבלתי 71 וההלעאה 1.7.

פונה אליכם לעזרה כי עם פה זה לא יפתר אז זה לא יתפר לעולם ורק הם ימשיכו לשלוח לי טכנאים שמפסידים שעות ולא יודעים מה לעשות.

איך אני עושה למכשיר הזה עוד קליטה?

איך אפשר לחבר לו עוד ערוצים?

ואיך מקבלים ת100 מגה? או שכבר הגבילו אותי כי אני מוריד ממש הרבה.

חייב תעזרה שלכם אתם מוזמנים לישאול הכול אני יענה על כל דבר שיש בשביל לסדר את זה תודה רבה לכל העוזרים.

גל.

מצטער על החפירה והנוסח הלא מובן קצת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי קליטת הוייפי, זה ידוע ..אני חיברתי ראוטר אחר שמשמש לאלחוטי בלבד

ה HOTBOX גרוע ביותר, קליטה פשוט עלובה

לגבי המהירות, בשעות העומס אני מקבל גם בסביבות ה 70-80 ובשעות לא עמוסות כמו עכשיו אני מקבל 102

נסה לבדוק מהירות עם והוט

בזק - http://speedtest.bezeq.co.il/index.html

הוט - http://speed.hot.net.il

לגבי SpeedTest, חלק מהשרתים בישראל לא תומכים במהירויות האלה, נסה להשתמש בשרת בנתניה או בחיפה

ולפנטיום 2 אין שום קשר ל 100 מגה

יכול באמת להיות שהכרטיס שלך לא תומך ב 100 מגה (סיכוי קטן, אבל עדיין קיים) שזה הכוונה של הנציגת שירות

בדוק את זה ע"י קליק ימני על מתאם הרשת שלך ובחירה של "מצב"

תיראה מה רשום במהירות

אגב, אתה בהוטנט ?

עריכה:

לא הצלחתי לקבל 102

1826290766.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אחי אני בהוטנט הכול דרך .

ומוזר שאני מקבל ככה אני גר בפרדסיה ולא אמור להיות עומס איך מסדרים את זה מבחינת הגדרות יכול להיות שהמתקין לא עשה את זה כמו שצריך כי הוא מהיר ללכת.

ואמר שהוא עמוס בעבודה.

מעניין אותי לדעת עם אני יתן לך זה יעזור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי הערכתי מדובר בבעיה שמקורה ב-CMTS.

יש לוודא את הנתון הזה מול מחלקת הנדסה של , מתי הם מתכוונים לשדרג וכו'... וקח את זה לתשומת לבך האם אתה מעוניין להמתין או לא.

לעיתים מדובר בהמתנה של חודש חודשיים ואף יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמינו לי שאני לא יודע איך אתם מקבלים 100 מגה ואני לא מקבל למעלה מ70.

שמתי פה תמונה של ההגדרות של ההוט בוקס אולי תעלו על משהוא שאני לא.

ולא הבנתי בדיוק איך בודקים תעוצמה שלו?

של האלחוטי.

אבל יש לי מחשב נייח שמחובר אליו מעניין שהוא לא תופס עליו 100.

צריך ליפתור את זה.

מה זה CMTS? ואני ואחי אמרנו דבר כזה זה לא מיסתדר בשבוע הזה אנחנו סוגרים להם תוויזה וניגמר הסיפור שלהם.

נילך לYES ולאינטרנט נילך לבזק.

כאילו עם הדבר הזה לא יפתר ומחר בא הטכנאי ואני הולך להאיר אותו פה עד שהוא יסדר את זה וכמובן אני יודע שהוא לא יצליח לסדר את זה.

אז אני פונה אליכם לעזרה.

ולא תאמינו בא לי בן אדם בן 46, אז שעוד היה לי את ה12 מגה והיה לי תקלות הבן אדם לא מבין כלום באינטרנט ומה שכן הוא דיבר עם העזרה הטכנית של שהסבירה לו מה לעשות בטלפון. איך נותנים לבן אדם כזה כבר ללכת לבתים קודם כל שילמדו אותו בחברה מה עושים לילמוד על כל המוצרים ואז ללכת לבתים.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי כמו שציינתי מדובר בהגדרות של הCMTS, אם אתה לא יודע מזה להלן קישור

http://he.wikipedia.org/wiki/CMTS

אתה צריך לבקש מנציג התמיכה של , שיעביר פניה למחלקת הנדסה לבדוק את הציוד שלהם.

עדיין חלקים גדולים בארץ לא ניתן להתחבר אליהם במהירות האופטימלית (100 מגה וזה עקב הציוד).

לגבי חסימת אמצעי תשלום, אני לא יודע עד כמה זה חכם כי זה הפרת חוזה לפי מה שזכור לי.

אבל מנגד בחבילה הזאת אין לך התחייבות, תבדוק את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על הקישור טוב לילמוד דבר חדש.

מה הכוונה של להגיש בקשה בנוגע לציוד שלהם?

אני מתאר לעצמי מדבר עם נציגת שירות ואומר לה...: שמעי הציוד שלכם לא טוב ובגלל זה אני לא מקבל 100 מגה .

ואז היא כזה בראש שלה מאיפה נפל עליי הדביל הזה אומר שהציוד של לא טוב.

אין לי חוזה איתם ואני לא מחוייב להם לכלום ניגמר ההיתחייבות אליהם ממזמן נתנו תלושים לחג.

וכבר אנחנו אצלהם יותר משנתים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדובר בתקלה בציוד אלא בתאימות למהירות שלך. הציוד שלהם לא יאפשר לך ככל הנראה לגלוש במהירות הזאת.

תבקש נציג תמיכה, ותגיד לו שלפי הבדיקות שלך ככל הנראה מדובר בתקלה בCMTS (רוב הנציגים יודעים טוב מאוד מה זה אומר).

ותבקש שיבצעו ניטור על הקו, ובדיקה מעמיקה של מחלקת הנדסה, לרוב הם ינסו להשתיק אותך על ידי ניטור שלהם ויראו שהקו תקין.

תספר להם שאתה רוצה בדיקה מקיפה של מחלקת הנדסה על החיבור וכן לדעת מתי הם יטפלו בציוד הזה.

אם לא תדרוש דברים לא תקבל כלום !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שאתה לא מחויב זה דבר אחד, למעשה היום יש חוק נגד חברות התקשורת שנאסר עליהם לחייב לקוחות לתקופה מסוימת

ביטול התשלום בויזה לא יביא לניתוקך מחברת אלא תביעה

הכוונה היא שבמידה ואתה רוצה להתנתק תעשה את זה דרך או דרך האתר נתק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...