משחקים מומלצים ל-iOS - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משחקים מומלצים ל-iOS


shay1098

Recommended Posts

Infinity Blade II

מחיר: 6.99$

תיאור: זהו משחק פעולה-תפקידים בעל גרפיקה עוצרת נשימה (במשחק זה נעשה שימוש במנוע ה-Unreal), בו אתם מגלמים משפחה של לוחמים אשר יוצאים למסע לחסל את השד המרושע שמנסה להשתלט על העולם.אספו שלל, נצחו את אוייבכם בקרבות חרבות אל המוות ועלו ברמות.

המשחק זכה באינספור פרסים ומומלץ בהחלט.

infinityblade2t.jpg


Jetpack Joyride

מחיר: חינם

תיאור: במשחק זה תגלמו את ברי- איש עסקים כושל שמגלה מעבדה ובה מפותחת חליפת סילון סודית. ברי לא חושב פעמיים, פורץ למעבדה וגונב את החליפה. כאן המשחק מתחיל. במהלך המשחק הריצה, בעזרת חליפת הסילון עליכם יהיה להתחמק ממכשולים שונים (ע"י תזוזה מעלה ומטה- לחצו כדי להתרומם, עזבו כדי לנחות) ואיסוף מטבעות אשר עימם תוכלו לקנות עזרים בהמשך. ברי מפסיק להתקדם כאשר נפגע מהמכשולים וכך המשחק נגמר.

מבית היוצר של Fruit Ninja.

jetpackjoyride.jpg


World of Goo

מחיר: 4.99$

תיאור: במשחק זה (שאחד מיוצריו הוא ישראלי דרך אגב) אתם נמצאים בעולם סוריאליסטי ועליכם לבנות מבנים מ- Goo Balls ולהגיע עימם אל המשאבה בסוף השלב, שתשאב את הכדורים ותעביר אותם ל-'תאגיד עולם הגוּ'. המשחק מדמה את חוקי הפיזיקה ועולם האמיתי ומצריך חשיבה מקורית בכל שלב על מנת לעבור את השלבים. ישנם סוגים שונים של כדורי גוּ ואתם תצטרכו לחשוב היטב איך לשלב ביניהם על מנת לעבור את השלב.

worldofgoo.jpg


Tiny Tower

מחיר: חינם

תיאור: במשחק זה אתם מגלמים את מנהלי הבניין (או ה', תלויי מה אתם מעדיפים) ועליכם לבנות ולשדרג את הבניין שלכם, תוך כדי ריבויי האוכלוסין. נסו להרוויח כסף ולבנות סוגים שונים של קומות עסקים/מגורים, התאימו את מראה הבניין והקומות עצמן, בנו עסקים, שכרו אנשים שיעבדו בעסק, ודאגו לניהול הסחורה.

tinytower.jpg


קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...