פורסם 2012 במרץ 1213 שנים הסיבה היחידה שאנו לא רואים כאן יותר מיני \ סופר מיני ידני, או רכבי דיזל קטנים ידניים לצורך העניין (שאינם מוניות בעברם), היא שהשוק מוצף לחלוטין ב1.6 בנזין אוטומט מליסינג.
פורסם 2012 במרץ 1213 שנים משהו לא מובן לי.כשהדיזל היה 2 שח.למה לא קנו יותר מכוניות דיזל?היה מס מיוחד על מכוניות דיזלהביטוח היה כמעט פי 2 במחירוהטסט היה עולה פי אחד וחצי ממכונית רגילה
פורסם 2012 במרץ 1213 שנים מסע השמצה נגד הדיזל? עיוות במיסוי. בגלל העיוות רק מי שנהג קילומטרז גבוהה מאוד (נהגי מוניות, רכבי הסעות וכדומה) רכש רכב דיזל. נתניהו תיקן את העיוות. מצד אחד הוא השווה את המס על הדיזל לבנזין, מצד שני השווה את מחיר אגרת רישוי דיזל לבנזין. לאחר התיקון של נתינהו רכב דיזל היה משתלם כבר מהקילומטר הראשון כי רכב דיזל נוסע יותר קילומטר על כל ליטר. רפורמת "מס ירוק" יצרה עיוות חדש בגלל שיטת חישוב המזהמים. למזלנו יצרניות רכב משקיעות משאבים אדירים בפיתוח מנועי דיזל ובשנים האחרונות מגיעים לארץ רכבי דיזל שנמצאים בדרגת זיהום 3/4 למרות נוסחת זיהום אוויר הישראלית וכתוצאה מכך דיזל חוזר להיות משתלם. רנו פלואנס דיזל לדוגמה כיכבה בביקורת של קארספורום ועולה כמו משפחתית 1.6 בנזין.
פורסם 2012 במרץ 1213 שנים נקווה שזה ימישך ככה.אגב, איך הוא עושה יותר קילומטר לליטר?הרי בסופו של דבר כל דלק מופק מנפט.
פורסם 2012 במרץ 1213 שנים נקווה שזה ימישך ככה.אגב, איך הוא עושה יותר קילומטר לליטר?הרי בסופו של דבר כל דלק מופק מנפט. מספר סיבות: א. מנועי דיזל יותר יעילים ממנועי בנזין בגלל צורת הפעולה שלהם ויותר אמינים.ב. דיזל יותר דחוס מבנזין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.