לא מוצא דרייבר לכרטיס מסך - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מוצא דרייבר לכרטיס מסך


azaz

Recommended Posts

יופי - סוף סוף מתקדמים לאנשהו (אחרי שאמרתי לך בדיוק את אותו הדבר בדיון האחר שפתחת באותה בעיה ובחרת פשוט להתעלם). מה שכתבת עכשיו הוא הדגם של כרטיס המסך (המובנה, במקרה שלך), ואפשר להוריד לו דרייברים.

אם מערכת ההפעלה שלך 64 ביט:

http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&ProdId=3231&DwnldID=20842&ProductFamily=Graphics&ProductLine=Laptop+graphics+controllers&ProductProduct=Intel%C2%AE+HD+Graphics〈=eng

ואם 32:

http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&ProdId=3231&DwnldID=20840&ProductFamily=Graphics&ProductLine=Laptop+graphics+controllers&ProductProduct=Intel%C2%AE+HD+Graphics〈=eng

פשוט תוריד ותריץ.

אגב, בדיון השני ציינת שהבעיה מציקה לך כי בלי כרטיס מסך מתפקד כראוי שום משחק לא יעבוד כמו שצריך. צר לי לבשר לך, אבל גם בתפקוד מלא של כרטיס המסך משחקים לא באמת יעבדו על המחשב הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק משחקים ישנים (יותר מ5 שנים) או כאלה שתוכננו במיוחד לעבוד גם על מחשבים חלשים (כמו WOW, על הגדרות נמוכות) יסתדרו עם המחשב הזה.

וכן, זה אמור לפתור את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07

תודה רבה...אלף תודות אחי זה פתר לי תבעיה.

גם המשחק שלא עבד לי עכשיו פועל גם השומר מסך כמובן הכל עובד מושלם באמת איכות מדהימה של תמונה וצבעים.

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה... רק מה, אני מציע לך להסיק את המסקנות הנדרשות לגבי הטכנאי שהתקין לך את מערכת ההפעלה (אמרת משהו כזה בדיון השני, לא?) ושכח את דרייבר התצוגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...