למה הכל צריך להיות כל כך מסובך בPS3 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה הכל צריך להיות כל כך מסובך בPS3


Zeev86

Recommended Posts

אז רציתי לגבות שמירות בPS3 לפני שאני עושה לו פורמאט (לפי המלצות כאן בפורום). חשבתי שזה יהיה קל כמו בXBOX360. כמה טעיתי...

מסתבר, כדי לגבות משהו במכשיר הזה, צריך לגבות את כל המידע. וכדי לגבות 60 ג'יגה אני צריך לפרמט דיסק NTFS עם מלא מידע מהמחשב לFAT32 רק בגלל שהמכשירים המטומטמים האלה לא קוראים פורמאט אחר חוץ מFAT.

רוצה חיים כלים? תשלם לPS PLUS. הייתי בשמחה משלם רק כדי לא לעבור את הסיוט של גיבויי המידע. אבל מסתבר, שגם כשהמכשיר נמכר בארץ באופן רשמי, רבע מתוכן הPSN לא זמין בישראל (PLUS, משחקים שלא זמינים כאן ונמצאים בחנויות PSN אחרות, וכמובן שירותי מוסיקה וטלוויזיה).

בXBOX360 אני מכניס דיסק אונקי פשוט ומגבה profile profile של כל משחק שבא לי.עוד מהנפלאות של PS3.

רציתי להזרים סרט לטלוויזיה שמנה שבסלון.

(בחדר יש לי עם HDMI). בטלוויזיה הישנה יש רק כניסת rca (מקווה שככה רושמים את זה - כבל לבן צהוב אדום).חיברתי את הPS3 לטלוויזיה עם כבל rca. לא קולט. התעסקתי עם זה כרבע שעה. שום דבר. הלכתי לאינטרנט, ומחיפוש קצר התברר שהגאונים מsony לא עשו search אוטומטי לכבלים השונים.בXBOX360, שוב, זה לא היה קורה.

אז נכון, בPS3 יש מלא אקסקלוסיביים מעולים. אבל מבחינת האיכות, המכשיר של מייקרוסופט, לדעתי, לוקח בגדול. וכנראה דור קונסולות הבא, אני אבחר במכשיר של מייקרוסופט.

לא פתחתי את האשכול הזה כדי לפתוח במלחמת PS3 נגד XBOX360. רק כדי להוציא את התסכול שלי מהמכשיר של . זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...