פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים היי,ב26.1.12 הגעתי לסניף ראשל"צ מהסיבה שהנגן שלי, סנדיסק קליפ+, לא רוצה לעבוד.הבאתי אותו לנציג במעבדה והוא ניסה לשחק איתו ואמר שהוא לא יודע מה הבעיה ושולח למעבדה. מאז עבר מעל 3 שבועות ולא קיבלתי תשובה. שבועיים וחצי לאחר המקרה שלחתי להם מייל עם שאלה לגבי כמה זמן זה לוקח אז שאלו אותי מה מספר החשבונית ולאחר מכן לא הגיבו בכלל.א. מישהו יודע כמה זמן זה אמור להיות כששולחים משהו למעבדה?ב. אני יודע שKSP ושירות לא הולכים יד ביד, אבל מכתב מאיים אולי יעזור (כזה של לפני תביעה)?תודה מראש,Zinger777.
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים הבעיה היא שאתה לא מפעיל מספיק משקל עליהם.גם בלי לאיים ולהיות לא נחמד אפשר להפעיל לחץ.שירגישו קצת לחץ ממך, שזה ישב להם על הראש.
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים מחבר זה KSP... אני לא חושב שלחץ על הראש ממש משנה להם יותר מדיי.מה אתה מציע? לשלוח להם עוד מיילים? להציף אותם?
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים כנראה שנוח להם למשוך זמן, ובגלל שאתה לא "מזכיר" להם הם מרשים לעצמם למרוח אותך.אולי היבואן הוא זה שמורח אותם, ובגלל שאתה לא לוחץ עליהם הם לא מפעילים לחץ על היבואן.הם לא קמים בבוקר ואומרים, היום בתוך כל הלחץ אני אתקשר לעשרות יבואנים וילחץ עליהם שוב באותו עניין שלחצתי אתמול בשביל הלקוח שלא התקשר כבר שבועות.אין ספק שמישהו מעקב בדרך, השאלה למה העיקוב.מה שבטוח, אם אתה לא תלחץ קצת זה יזוז יותר לאט ואולי בכלל לא.
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים תבדוק של מי האחריות, בד"כ אצלהם זה בנדא וזה אומר..הרבה זמן טיפול ויחליפו לך לחדש.
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים פשוט נפלת על הסניף הכי עמוס שלהם! אני קונה גם בסניף הזה ותמיד לוקח להם נצח כל דבר. מצד שני בסניף הזה תמיד יש הכל במלאי ומיכל דבר (הם הרישונים עם מעבדי SB-E וכרטיסי HD7XXX). אל לתנסה לתפוס אותם בטלפון או לשלוח מייל, הם לא מתייחסים לזה בכלל. פשוט לך לשם ושאל מה קורה! רואה שמורחים אותך, תרים את הקול אם צריך ותגיד שזה לא מקובל מה שהולך פה.
פורסם 2012 בפברואר 1913 שנים מחבר תבדוק של מי האחריות, בד"כ אצלהם זה בנדא וזה אומר..הרבה זמן טיפול ויחליפו לך לחדש.איך בודקים את זה?
פורסם 2012 בפברואר 2013 שנים זה יודע שהם מושכים זמן בבדיקה חבר שלי קנה צורב LG והיתה לו תקלה אז הוא הלך אליהם ובדקו והם שלחו למעבדה ומשכו אותו חודש עד שהביאו לו צורב חדש
פורסם 2012 בפברואר 2013 שנים החוק נותן להם 30 ימי עסקים לטפל במוצר תקול אז לאיים עליהם בתביעה עדיין אתה לא יכול,אחרי 30 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וחגים) הם חייבים להחליף לך לחדש אם לא יכלו לתקן. ומוצרים של סאנדיסק בדרך כלל מחליפים לחדש ולא מתקנים.
פורסם 2012 בפברואר 2013 שנים מחבר אתמול שלחתי להם מייל וכתבתי להם בפייסבוק שוב ולא קיבלתי התייחסות עד עכשיו.אני אתקשר אליהם מאוחר יותר ואבקש את המנהל בתקווה שיש אחד כזה.החוק מתיר 30 ימי עסקים? זה המון זמן, לצערי. זה אומר שהם יכולים למרוח אותי עד ה8.3 וזה ברוטו חודש וחצי..
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים מחבר אחרי שלא ענו לי לפייסבוק ולא למיילים באתי לשם היום ודיברתי עם המוכר. הוא עשה כמה טלפונים ובסוף הביאו לי אחד חדש. תודה שעדכנתם אותי, KSP. השירות שלכם מלבב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.