עבור לתוכן

K.S.P בהר חוצבים בירושלים

Featured Replies

פורסם

אתם שומעים?

לפני חודשיים קניתי מקלדת בלוטוס של מיקרוסופט בחנות קספ בהר חוצבים בירושלים

המקלדת הפסיקה לעבוד לפני שבוע

הלכתי ביום חמישי לחנות לממש אחריות

אז המוכר אומר לי, תשמע, אין עכשיו טכנאי תבוא ביום ראשון

אמרתי לו, אתה הרי לא הולך לתקן את זה לא צריך טכנאי לראות שזה לא מתחבר

אבל הוא התעקש שהוא לא יודע אם בכלל יש במחשב בלוטוס שהוא יוכל לבדוק

אמרתי לו, אם אתה לא יודע פשוט תשלח לחברה

הוא אומר ל,י לא, הם מבקשים שטכנאי יבדוק שבאמת יש בעיה (לא נראה לי אבל לא חשוב)

אמרתי לו, תקח את זה עכשיו וכשהטכנאי יבוא תתן לו

אז הוא חוכך בדעתו על תירוץ חדש

אה... והוא מצא תשמע, זה מגיע עם עוד חלק אתה צריך להביא גם אותו

אמרתי לא שהחלק הזה הוא כמו מכשיר נוסף ואין קשר בין הבעיות

אז הוא אומר לי כן... אבל הם לא מתקנים הם מחליפים לגמרי

אמרתי לו אם הם יחליפו אני יביא לך את החלק

אז הוא מתעקש מתעצבן ואומר מה אתה לא מבין יש כאן שלושה בעיות

א. אין טכנאי (באמת בעיה שלי)

ב. חסר חלק (החלק לא קשור לבעיה)

ג. ואין מי שיבדוק

מישהו בבקשה יכול להסביר לי למה האדון מ k.s.p כל כך רצה שאני יחזור שוב פעם ביום ראשון.

פורסם

מישהו בבקשה יכול להסביר לי למה האדון מ k.s.p כל כך רצה שאני יחזור שוב פעם ביום ראשון.

כן, יש לכך שתי סיבות:

א. ביום ראשון יגיע הטכנאי שיבדוק את התקלה.

ב. ייתכן שביום ראשון לא תשכח להביא את החלק החסר.

פורסם
  • מחבר

זה נראה שלא הבנת מה בדיוק הבעיה להשאיר ושהוא יבדוק את זה ביום ראשון

אני אשם שאין להם טכנאי ביום רגיל אני מבין שקורים תקלות ואנשים חסרים אבל בגלל זה אתם צריכים להתגמש

במשרד התעסוקה יש פחות בירוקרטיה אין את כל החיים להוציא על אחריות למקלדת

פעם הבאה זה כבר הפסד של שעתיים עבודה זה כבר שווה יותר מהמקלדת הזו

אני לא יודע למה זאת התשובה שלך

או שאתה מוכר ממורמר או שאתה חושב שאני סתם מתלונן

תסתכל על המציאות שוב פעם

לא אני לא צריך להביא את החלק המתוקן רק בשביל שהטכנאי יבדוק את החלק הלא מתוקן

אפשר לחשוב כאילו מעבדת קספ זה איזה מערכת מסובכת

מה שבטוח זה שהם איבדו קליינט

לא אבל באמת תחשוב על זה שוב

קספ נמצאת באזורי תעשיה זה לא שאני הולך למרכז העיר תוך כדי שאני קונה ביום יום

אני מקווה שתבין כי מחר זה אתה ומחרתיים זה אחיך

פורסם

אני דיי בטוח שאתה יכול לבוא גם לתלפיות אם זה יותר נוח לך.

אין כל כך היגיון במה שאתה אומר :nixweiss:

בשביל לספק לך מוצר תקין הם צריכים לשלוח את המוצר הלא תקין (על כל חלקיו) חזרה לחברה בשביל שיזכו אותם ואז הם יביאו לך אחד תקין. זה אומר שבכל מקרה אתה צריך לסוע לשם שוב עם החלק התקין ושוב בשביל לאסוף את המוצר החדש.

במצב הזה הם גם צריכים להאמין לך שאתה לא מבזבז להם את הזמן ושבאמת יש לך את החלק החסר ושאתה תבוא אליהם במיוחד בשביל להביא להם אותו (הם לא יסדירו שום דבר שקשור ל RMA לפני שהם יודעים ב 100% שיש להם את המוצר כולו להחזיר ליצרן).

אם אין מי שיבדוק את המוצר באותו רגע וגם חסר חלק אז באמת הרבה יותר הגיוני שתחזור ביום שיש מי שיבדוק את המוצר או לפחות תחזור עם המוצר כולו ולא עם חלקים.

נ.ב.

אני חושב שבאתר שלהם כתוב מתי המעבדה פתוחה, אם המעבדה לא פתוחה המוצר יבדק רק כאשר היא תפתח שוב. לרוב המעבדה נסגרת לפני החנות ונפתחת אחרי החנות.

פורסם

זה נראה שלא הבנת מה בדיוק הבעיה להשאיר ושהוא יבדוק את זה ביום ראשון

אני דווקא הבנתי, כנראה שאתה זה שלא הבין כאן משהו:

לא אני לא צריך להביא את החלק המתוקן רק בשביל שהטכנאי יבדוק את החלק הלא מתוקן

בזמן הרכישה חתמת על הצד האחורי של החשבונית, שאתה מאשר כי קראת והבנת את תנאי הרכישה והאחריות המפורטים בחשבונית וכי הינם מקובלים ומוסכמים אליך.

מה שבטוח זה שהם איבדו קליינט

אין לי שום אינטרס להגן על KSP כי בעצמי אכלתי מספיק חרא בכמה מהסניפים שלהם, אבל במקרה שלך... אם הייתי חנות מחשבים - לא הייתי רוצה קליינט כמוך והייתי שולח אותך למתחרה שלי.

פורסם
  • מחבר

וואו לא האמנתי שאפשר להיות כל כך פטתיים

מה עוזר לי תלפיות?? זה במרכז העיר??

הרעיו הוא שאתה עושה מה שאפשר בשביל לא להחזיר לקוח בלי שעשית כלום

ואני שוב חוזר על משהו שזה נראה שאף אחד לא הבין

הדבר היחיד שהיה נראה זה, שהמוכר לא רצה להתעסק עם התיקון כי היה לא עוד קליינטים

בדרך להשגת המטרה הומצאו כל מיני תירוצים (אחרי התאמצות מיוחדת)

אולי בגלל שהמוכר שם מתנשא וולגרי

אולי בגלל הרבה סיבות אחרות

העיקרון שאתם לא מבינים ואין לי ספק שאתה מוכר או משהו שנפגע אישית אחרת אין שום סיבה לא להבין

מוצר תקין ולא מקולקל זה מינימום

אם מוצר התקלקל שלא שאשמת הלקוח זה מחדל

והלקוח לא צריך לסבול כל מיני בירוקרטיות בעקבות כך

אתם חייבים לספק מוצר תקין

אם אין טכנאי בעקבות מחדל שלכם תמצאו את הפתרון אל תחזירו אותי שוב אל קצה העיר (עד 19:00)

אם נתקעתם זה אחריות שלכם אני לא צריך לחזור שוב בגלל זה

אגב מידיעה מיקרוסופט כמו לוג'יטק לא מבקשים לבדוק בעצמם את המוצר אלא נותנים לחנות להחליף ואחרי זה לשלוח

אם אתה לא מוכר אני ממש מודאג מתפיסת השירות ללקוח שלך המצב פה בישראל ממש קשה

פורסם

oranet אתה אחד מהגולשים היותר "מנומסים" שנתחתו ב hwzone בזמן האחרון, עברתי על כמה וכמה עצים שפתחת ולא היה אחד בו לא נבחת על מישהו שניסה לעזור לך

אני מציע שתרגע ומהר אם אתה רוצה להמשיך לגלוש כאן, KSP לא נודעים ברמת שירות גבוהה והגישה שלך בטח לא עוזרת.

פורסם

אני לא מכיר מוצרי מיקרוסופט שמגיעים עם מתאם בלוטוס.

בכל מקרה אם הגיע המתאם הזה (ואני מסופק..) עליך להביא את המתאם יחד עם המוצר וזה די ברור.

פורסם

אם הבנתי נכון זה היה עכבר + מקלדת ומתאם. הוא הביא את המתאם והמקלדת/המתאם והעכבר.

שוב, זה לא קשור לעבודה שפעם עבדנו בה או שאנחנו עובדים בה עכשיו.

אתה זה שצריך להבין שיש הבדל בין מוכר לעובד מעבדה, מוכר לא יבדוק לך את המוצר כי זה לא העבודה שלו. עכשיו בכל מקרה אתה צריך לבוא לחנות שוב בשביל להביא את החלק החסר אז תחזור ביום אחר ותביא את כל המוצר ולא רק חלקים :screwy:

חוץ מזה מניסיון שלי ב 90% אם מוכר מנסה לעזור למישהו הוא אוכל חרא מזה. עבדתי במנטה (החנויות של דלק) לפני אחד מימי הזיכון, בימים האלה חובה לסגור את החנות. סגרתי את החנות ונשארתי עוד טיפה לסדר ולנקות בשביל שהכל יהיה מוכן כשנפתח שוב ומישהו הגיע והיה צריך עזרה. ניסיתי לעזור לו וראיתי שמה שהוא רוצה לא ניתן לעשות יותר, הוא לא היה מוכן לעזוב את החנות והתחיל לאיים עלי ועל אחד מהמתדלקים, עד שלא הצבעתי על המצלמות והוצאתי את הנייד לצלצל למשטרה הוא לא הלך :screwy: בפעם אחרת בה עוד מישהו שלא יכולתי לעזור לו (היה צריך את המנהל תחנה ולא מוכר) והוא התחיל לזרוק עלי דברים ואיים להתלונן לרשת שאני לא עושה את העבודה שלי :P

בקיצור אתה לא שונה מהאנשים האלה, הגעת לחנות עם חצי ממה שאתה צריך בשביל שיסדרו לך את הבעיה, בשעה שאין מי שיכול לעזור לך והתחלת להתנהג כמו ישראלי מצוי. כשזה לא עבד נכנסת לאתר הראשון שראית וכתבת ביקורת שלילית על החנות...

פורסם
  • מחבר

שינצקי יקירי דבריך נטולי קצוץ אמת

אני מוכן לעבור איתך תרד תרד

אם אי פעם התנהגתי בצורה שתיארת

זה ממש הוצאת שם רע

אני מציע שתיקח אחריות תבדוק עוד פעם ותחזור עם התנצלות ראויהאני באמת עצוב על המקרה שקרה לך

אבל זה ממש לא סיבה ליצור מזה השקפת עולם

אם היינו יוצרים מכל דפיקה שהיינו מקבלים בחיים השקפת עולם

היינו זורקים את כל המשפחה והחברים

בכל אופן כאן מדובר על מקלדת שמחולקת שהחלק של האותיות מגיע בחתיכה אחת

והחלק השני של המספרים בחתיכה אחרת ואין בינהם שום קשר כי זה עובד וזה לא

ושוב הדבר ברור שלא ניתן כאן שרות הוגן

אם מישהו התרגל להתנהגות המחפירה של KSP זה בעיה שלו אין סיבה שהלקוחות יסכמו לזה בשתיקה

אני אדם פשוט שהתוודע למקרה ללא דעות קדומות

ואין מישהו בעולם שיכול לומר אני מוכר בזול אבל השירות שלי דפוק

השירות הזה הוא לא משהו שהוא נותן בחסד

פורסם

והחלק השני של המספרים בחתיכה אחרת ואין בינהם שום קשר כי זה עובד וזה לא

ושוב הדבר ברור שלא ניתן כאן שרות הוגן

כשאתה בא לחנות להחליף מוצר אתה אמור להביא אותו עם כל החלקים שלו, האם הבאת את החלק החסר? האם זה הוגן שלא הבאת אותו?

פורסם
  • מחבר

אני לא באתי להחליף את החלק רציתי שיבדקו אותו

רק לא רציתי לחזור שוב שיבדקו ואז לחזור שוב להחליף

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים