ביומיים, שלושה האחרונים המעבד עובד כמעט ב-100% מאמץ , מה גורם לכך ? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביומיים, שלושה האחרונים המעבד עובד כמעט ב-100% מאמץ , מה גורם לכך ?


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי עם הבעיה שהופיע אצלי :

לפני יומיים , שלוש המעבד שלי (2500K) כל הזמן במאמץ גבוה וכמעט מגיע ל-100% , וזה בלי שאני מפעיל במערכת הפעלה משהו כבד , כל מה שמופעל זה גם היה לפני התופעה הזאת ואני לא יודע איך להסביר אותה ולטפל בה .

כיבוי וריסט למחשב לא עוזרים , כי אחרי שהמחשב מופעל ונכנס למערכת ההפעלה זה שוב מתחיל .

ניסיתי להיכנס לטאסק מנג'ר אבל יש שם כל כך הרבה תהליכים שעובדים שאני פשוט הולך לאיבוד ואין לי מושג איזה מהתהליכים הרבים האלו הוא שגורם למאמץ המעבד .

אני רק יכול להגיד שלאחרונה (גם כן לפני 2-4 ימים) התקנתי במחשב תוכנת אנטיוירוס NOD32 גירסא 5 , אבל גם לפני זה הוא היה מותקן אצלי , פשוט הסרתי אותו והתקנתי , אחרי שהורדתי מאתר התמיכה הישראלי . אני לא יודע אם זה האנטיוירוס גורם לזה , באמת אין לי מושג :s05:

בבקשה תעזרו לי לפתור את הבעיה הזאת , אולי תכוונו אותי מה אני צריך לעשות , אולי יש דרך אחרת ויותר פשוטה ויעילה חוץ מטאסק מנג'ר לבדוק מה גורם למאמץ המעבד .

תודה מראש לכל העוזרים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל ב Task Manager אתה יכול למיין את התהליכים לפי עומס מעבד (תלחץ על העמודה שרשום עליה CPU)

זה יכול לתת לך אינדיקציה לגבי מה מעיק על המעבד.

דבר שני - מבחינה לוגית, אם לפני יומיים שלושה התקנת אנטי-וירוס חדש ומאז המחשב עובד לאט, "התער של אוקאם" קובע שככל הנראה האנטי וירוס מעיק על המחשב (וזה יכול לקרות, גם ב NOD32 שנחשבת לקלה).

תנסה להסיר את האנטי וירוס (תנתק את המחשב מהרשת לפני כן).

בברכה,

חגי חדד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות .

אני אנסה להסיר את האנטיוירוס ולעבוד קצת בלעדיו ולראות מה יקרה , הקטע הוא , שאם זה האנטיוירוס אז זה יהיה מאוד מוזר כי אני השתמשתי בכל השנים האלו רק באנטיוירוס הזה :s05:

טוב , מאז שפתחתי את הנושא הזה עבר זמן מה , בזמן הזה עקבתי אחרי התופעה הזאת אצלי עם המעבד , והיא כל הזמן קיימת וזה דיי מעצבן .

אני בדקתי בטאסק מנג'ר את התהליכים לפי מיון ה-CPU שמעמיסים על המעבד ומצאתי שם משהו שנקרא System Idle Process , שהתהליך הזה פועל כל הזמן ורק הוא לוקח לפעמים עד 75 , במספר , אני לא יודע אם זה האחוזים או משהו אחר אבל בהשוואה לשאר התהליך המספר הזה פשוט עצום , בתאור של התהליך הזה רשום הדבר הבא - Percentage of Time the Processor is Idle , ואין לי מושג מה זה בכלל אומר , מישהו מכם אולי יודע מה זה ויוכל להגיד לי ?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...