עבור לתוכן

Jagged Alliance: Back in Action

Featured Replies

פורסם

אתה שכיר חרב שהושכר לבצע מהפיכה במשטר דיקטטורי קטן כלשהוא.

המטרה שלך היא להשתלט על נקודות עניין, ולשחרר את האוכלוסיה מהשליט האכזר וצבאו.

לא כל האנשים במפה משרתים את הדיקטטור.

יש אזרחים תמימים, בעלי עסקים ותפקידים, ומנהיגים מקומיים.

רק אחרי שאתה משחרר איזור אתה יכול לדבר, לעשות משימות, לגייס, ולסחור עם אותם בעלי עניין.

10nx :xyxthumbs:

  • תגובות 37
  • צפיות 8.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מסתבר שזרקתי 5 יהלומים שמצאתי (בחבילה אחת) למחסן בבסיס כי חשבתי שזה חלק ממשימה, שנמכרים ב45K דולר סך הכל.

SPOILER:

את היהלומים מצאתי מאחורי צריף עץ גדול (צריך לסובב את המצלמה) במפה של הWATER STATION.

בעיקרון אפשר ללכת לשם כבר בתחילת המשחק ולקחת אותם בלי להילחם באף אחד באותה מפה.

היהלומים הם חלק מחבילה שטייס אחד החביא (יודעים לפי השם שלהם), והוא נותן משימה להשיג אותם.

הקטע המוזר זה שהיהלומים בכלל אמורים להיות ליד חווה משמאל לעיר CAMBRIA בתוך המסוק שלו שהתרסק.

עוד לא הגעתי למסוק ולא סיימתי את המשימה, אז אני לא יודע מה הסיפור של היהלומים האחרים ואם יש להם קשר (או אם יש בהם צורך) לאותה משימה.

בכל מקרה זה חתיכת סכום ופותח שלל אפשרויות גיוס בשלב מוקדם של המשחק.

ואם אני כבר בנושא הגיוס, נראה שSPIDER מצטרפת אם לוקחים את STATIC, ויכול להיות (לא בדקתי) שאפשר לקחת את שניהם ישר על ההתחלה.

זאת פתיחה לא רעה, עם MEDIC וMECHANIC מהטובים שיש, לSPIDER יש נתוני צליפה בינונים מינוס, אבל היא LVL 1 ובקלות אפשר להעלות אותה לרמה סבירה, לSTATIC יש נתוני צליפה בינוני פלוס ואותו אפשר להביא ליכולת די טובה תוך כמה משימות.

עשיתי טעות בהתחלה ומכרתי כמה נשקים בלי לתקן.

מסתבר שמאוד משתלם לתקן נשקים.

הMECHANIC גם מקבל על התיקון XP, והערך של הנשקים המתוקנים במכירה גבוה הרבה יותר מהעלות של ערכות התיקון (שאפשר להזמין מהחנות האינטרנטית כמה שרוצים).

לא משנה מה הנזק של הנשק, תמיד משתלם לתקן אותו לפני מכירה.

פורסם
  • מחבר

היהלומים שמצאת הם של quest אחר (וזה מגיע ממקור רשמי באתר הרשמי) אבל אפשר למכור אותם כהלוואה בלי ריבית ללא הגבלת זמן(המלצות הגולשים).

בכל מקרה אתה יכול לדחוף את הmechanic של grunty ל50 ואז הוא יכול לפעמים לתקן נשק באדום. עדיין רצוי לשמור גם weapons cleaning kit כי שימוש בtool kit לא תמיד מצליח ואני לא חושב שמצב הנשק משפיע בזה כלכך.

בקשר לstatic+ spider כבר חשבתי על זה ואפשר לקחת את vicki במקום static כי גם אותה spider אוהבת עדיין הם שלושתם חבורה של סנובים שלא מסכימים להצתרף בהתחלה.

אחת הקומבינציות ששמעתי שהן מוצלחות זה fox +nails שהם אוהבים אחד את השני וnails הוא גם mechanic סביר וגם explosive סביר. fox היא medic/stealth . בטקטיקה הזאת אתה מקבל בעיקר נשקים לטווח קרוב אבל זה לא נורא. אתה יכול לרוץ למישהו לרסס אותו אבל זה עובד בעיקר באיזורים אורבנים באיזור פתוח אם תעשה את זה תקבל כמה צרורות . אפשר אולי להשתמש בshotgun לsuppression כי כל פגיעה מפריעה לנפגע לכוון.

אתמול כבשתי את החווה ויש שם בונוס יפה אם אתה אוהב רובים. שיחקתי בהתחלה בגירסה 1.05 ולא יכלתי לרפא את spider שהתפגרה לי אז עשיתי load ואני חושב שחיכיתי ש 1.06 יצא ב11 בלילה ואז סימתי שם.

אגב הroadblock השני ממש עצבני אני כנראה לא הייתי סבלני מספיק שם כי די דפקו לי את הצורה. זה אולי בגלל שהתקדמתי הרבה בדרגות. כל האנשים שם לבשו שריון מה שהקשה על להרוג אותם. רק לBuns יש לי נשק חודר שריון טוב וזה רק אקדח (fn57 *. אגב שמעתי שלרובי צלפים כבדים יכול להיות זמן aim ממש ארוך ולא בהכרח שהם יהרגו מישהו ביריה אחת.

אני מכיר עוד מישהו שמשחק במשחק שבחר אנשים לפי הקול הכי פחות מעצבן אז הוא בחר את malice , red ו MD ולא היה לו מישהו שמתקרב לmechanic ואז הוא השיג את היהלומים ולקח את steroid (הוא זול אבל עדיין עצבן אותו). הוא אמר שהוא דוקר המון אנשים עם malice וזה לוקח פחות זמן מלירות בהם. אפשר פשוט להתגנב אל מישהו ולדקור אותו במקום להתחיל קרב יריות אבל כדאי לעשות את זה בשקט ;) .

פורסם

אני מסתובב עם שני AK47 אחד G41 שמצאתי (יותר טוב מAK47) והFN FALS + שני X12 SCOPES שקניתי. (קניה טובה מאוד)

הכדורים של כולם הם AP.

ברגע שהשגתי טווח טוב ודיוק עם RIFLES הכל התחיל להסתדר.

מדי פעם המלאי בחנות מתחלף ונתקלתי בlight machinegun עם טווח ונזק טוב יותר מFN FALS (ואותו דיוק) שעולה 11-12K.

לא היה לי כסף באותו רגע להזמין אותו ועד שנזכרתי המלאי התחלף והוא נעלם.

וסוף סוף הבנתי מה התפקיד של IRA (חוץ מMULE וDELIVERY), התפקיד שלה לבזבז תחמושת ולוודא שאף אחד לא יצליך להתקרב בלי לחטוף כדורים טועים. :lol:

פורסם

ביינתיים אחרי שסיימתי פעמיים את המשימה בדמו המינוס הכי משמעותי שמצאתי במשחק הוא הAI המחפיר של האויבים.

המכניקת משחק מזכירה לי יותר מדי את ה"ניצול" של הAI בקומנדוס 2 למי שזוכר - יושבים על זיג עם כל הכח ולוחצים shift+x. משחררים יריה אחת וכל האויבים באזור מגיעים אחד אחד עד לטווח אש שלך ואתה מוריד אותם בנוחיות מהזיג.

מיקמתי צלף וקלע מאחורי מסתור ועוד שני חבר'ה עם נשקים לטווח קצר מאחורי זיג. צלפתי בחייל אחד וכל החבר'ה שהיו לידו הגיעו לשטח השמדה שלי...

ידוע אם יש תמיכה במודים למשחק הזה? ראיתי שלJA2 היו כמה מודים מאוד מושקעים...

פורסם
  • מחבר

הAI באמת לא גאון.

ידוע אם יש תמיכה במודים למשחק הזה? ראיתי שלJA2 היו כמה מודים מאוד מושקעים...

אפשר לשנות נשקים וmercs יש כמה מודים בפורום הרשמי של המשחק אבל הם בעיקר קוסמטים ושינויים stats . הרבה דברים במשחק בתוך קבצי טקסט שאפשר לשנות בקלות. בקשר לJA2 היה להם יחסית קל לעשות mods כי יש להם את הsource code . הם קימפלו את המשחק לandroid לא מזמן אבל קצת קשה לשחק (לא מצאתי הגדרות אופטימאליות). הם גם עשו אינטגרציה של XML לתוך המנוע כדי להקל קצת על מודים.

אני רוצה כרגע לבדוק אם אני יכול לשים את המוד 1.13 על הטלפון אבל עדיין ממש קשה לשחק על טלפון אבל לא בלתי אפשרי. יש כמה פקודות מקלדת שימושיות שצריך למצוא להן פתרון.

---------------

מצאתי סרטון נחמד בyoutube (מישהו שלח לינק לערוץ שלו בפורום הרשמי) אבל יש בו קצת ספוילרים של התחלת המשחק. איך להשתמש בshotgun :

פורסם

חחח וואוו.. איזה AI abuse...

ניראה כאילו המפתחים משתמשים בAI של pacman... לא משנה מה הAI פשוט רץ לשחקן ומנסה לירות בלי לחשוב ובלי טקטיקה.

פורסם

תחשוב על זה ככה, הם צבא של בבונים במדינה פיצפונת קקיונית, באיזור נחשל בעולם.

הAI לא טיפש, החיילים עצמם טיפשים. :lol:

(ועדיין יכולים להיות מסוכנים)

פורסם
  • מחבר

צריכה להיות הכרזה על עדכון השבוע וזה ממקור רשמי. יש למודרטור בפורום הרשמי כבר לוח זמנים לשני עדכונים(הוא קצת יותר ממודרטור) עם תוספת תוכן בחינם ( או כמו שהוא רמז: להם זה עולה יותר).

בכל מקרה הלכו לי פייפן כל השמירות כשעשיתי להם "פינוי בינוי " ( העברתי אותם למקום אחר ואז החזרתי אותם ). המשחק לא הכיר אותם. גם ככה רציתי להתחיל מהתחלה והפעם התחלתי עם raven ואז הבאתי לה את wolf שיבדר אותה. לא נשאר לי הרבה כסף אז הבאתי גם את fox ששמחה לבוא (היא אוהבת את wolf ) והיא די סבירה. גם לקחתי את barry וspider ועכשיו אני צריך לחשוב על עוד משהו כדי להכין צוותים. קניתי לRaven PSO-1 שהורג לא רע אולי נשדרג ל barret אבל שמעתי שהקצב ירי שלו זה משהו כמו פעם ב7 שניות.

מה שאני באמת צריך זה קצת מוקשים ורימונים כדי לטפל בקרציות האילו שלא מפסיקות לבוא לנסות לכבוש מחדש את cambria ומביאים נשק עשוי זכוכית שנשבר ברגע שהם מתים :pissed: . נמאס לי אגב לתת לfox תת מקלע קניתי לה p90 וזה היה בזבוז כסף. אחר כך קניתי לה AKM (יורה 7.62 יש לי הרבה תחמושת כזאת) והיא התחילה להיות הרבה יותר אפקטיבית. ל wolf נתתי Saiga שמצאתי והוא יורה איתה ממש מהר (גמר את הכדורים פעם).

מה שעצבן אותי זה שאני לא יודע אם mp53 זה תת מקלע או רובה סער כי בweapons.txt שמפיצים אין שום ציון לזה. אז בחרתי את הAKM כדי שיהיה מישהו שמבזבז את התחמושת הזאת. חבל אגב שאין תת מקלע שיורה 357 אני יודע שזה לא ראליסטי אבל אין לי הרבה מה לעשות איתם. עדיין אפשר להשתמש ב desert eagle עם משתיק קול והוא תותח מקרוב אבל אני נותן אותו למליציה. ה38 גם תחמושת בלתי שימושית. יש מלא SMG שיורים 45 שהוא די סביר וה9mm לא כזה משהו כי הוא בקושי חודר את הבגדים.

אגב המשחק בירידה בsteam כנראה שיהיה מבצע בקרוב ;) .

פורסם

לי כבר יש שני קבוצות, אחת יחידת עילית למבצעי תקיפה, והשניה להגנה כיבוש מחדש ולוגיסטיקה.

ביחידת העילית אני מכניס רק את הטובים ביותר.

כרגע יש לי שם את MAGIC, GUS, וSCOPE(למרות שהיא לא הבחירה הכי טובה, אבל צריך גם בלונדינית ביחידה, והמבטא הבריטי חסר תחליף).

ובדיוק הצטרף אליהם המומחה הרוסי שהמאפיה המקומית השאילה לי, שיש לו סך הכל נתונים טובים מאוד ומומחיות בSMG ששימושי להסתערות בתוך מבנים (בדומה לSHOTGUN).

בשונה משני המקומיים הקודמים שמצטרפים ללא תשלום (IRA והפסיכי עם הגרזן (אל תשאלו...)) המאפיונר הרוסי ברמה של MERC איכותי.

פורסם

מדהים שאי אפשר למצוא כמעט שום מידע על המשחק ברשת.

אני לא יודע אם ה-VSS נחשב SMG או AR. אני גם לא הבנתי האם יש חיסרון ל-x4\x12 Scope ביחס לכוונות ההולוגרפיות \ נקודה אדומה.

אני גם לא מבין למה IRA כזאת מחורבנת ונראית כאילו היא בדיכאון קליני, המורל שלה תמיד low.

פורסם

ביקורת מאוד מושקעת =]

כל הכבוד!

אני צריך לבדוק את הדמו כדי לתת את החוות דעת שלי...!

פורסם
  • מחבר

מדהים שאי אפשר למצוא כמעט שום מידע על המשחק ברשת.

הביקורות היום צוננות עדיין משחק כיפי למרות המגרעות ויש גם המון mods כבר אחרי היציאה תבדוק בפורום הרשמי (אני אוסיף אם חסר)

אני לא יודע אם ה-VSS נחשב SMG או AR. אני גם לא הבנתי האם יש חיסרון ל-x4\x12 Scope ביחס לכוונות ההולוגרפיות \ נקודה אדומה.

VSS הוא SMG לפי הקובץ weapons.txt שהצליחו להוציא מהקבצים המקודדים (crypt) . הבעיה עם 9mm היא שהקליע לא כלכך חודר שיריון.עדיף להשתמש ב p90 כSMG אם אתה רוצה אחד ואם אתה יורה מרחוק עם צלפים לא תמיד שומעים אותם גם ככה. החסרון של הכוונות הוא aim time שהוא פקטור חשוב במשחק אני עדיין לא בטוח עד כמה כל אחת משפיעה כי אני בעיקר משחק ולא חוקר. יש רובה אחד שלא בקטגוריה שהוא MP53 אני לא בדיוק הבנתי מה הוא בתיאור רשום SMG אבל בקובץ הוא לא משויך לסוג נשק כלשהו.

אני גם לא מבין למה IRA כזאת מחורבנת ונראית כאילו היא בדיכאון קליני, המורל שלה תמיד low.

הדבר היחיד שעוזר לה זה לשים אותה squad עם בנות או אם אנשים שהיא אוהבת כמו המורדים האחרים. היא לא כזאת שימושית אבל למרות הmarksmanship העלוב שלה היא מצליחה לפגוע באנשים מדי פעם אולי בגלל הdexterity שלה. שמעתי שהשימוש העיקרי שלה זה לעשות interrupt אז אפשר לתת לה caw או shotgun אחר שתתחיל לרסס את האויבים. אם פוגעים בדמות היא צריכה לכוון מחדש מה שמונע ממנה לירות. יש היגיון בלירות 2 על 1.

פורסם

יש פתרון די פשוט לכדורי לא חודרי שריון, ירי באוטומט. למרות שלסקוואד שלי נשקים מאוד מתקדמים, את Fox השארתי עם MP5SD (ויש לה כגיבוי P90), כי הוא מושתק וביחד עם Buns עם אקדח FN ומשתיק, הן מהוות את יחידת ההסתננות. ביחד עם Igor עם PSG ו-x12 לצליפה מרחוק, Grunty עם מקלע של HK, את Nails השארתי עם ה-Shotgun ו-Ira המחורבנת משתמשת ב-FAL.

ה-MP5SD אולי לא עושה כמעט נזק בברסט הראשון אבל הוא מונע מהאוייב לכוון ובברסט השני או השלישי זה כבר יגמור אותו, 5 כדורים של 25 נזק הורסים את השריון די מהר.

בדקתי את עניין הכוונות כל הכוונות נותנות בונוס לזמן כיוון במידה שווה. גם Holo וגם x12 הציגו אותו מידת שיפור (בדיוק) בזמן בכיוון. אולי זה גם פונקציה של הטווח, ובמקרה הייתי בטווח חפיפה, לא בדקתי לעומק.

ה-HK53 הוא נשק מוזר גם במציאות, HK מתארת אותו כ-SMG למרות שהוא גירסה מקוצרת של ה-HK33 שהוא AR.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

יש patch notes בפורום הרשמי על העדכון הבא אבל הם עדיין לא סופיים והם גם בתהליך בדיקה (הוא יצא בעתיד אני מנחש שבועיים+)

General Bugfixes

- Fixed some enemy using wrong combination of pants and shoe meshes

- Fixed Sightcones not being cleared properly when leaving a level

- Fixed Sightcones displayed in wrong direction when moving in command mode

- Shader bug fixed that caused incorrectly colored objects

- Fixed bug where tank had impact on performance

- Fixed smoke grenade (blocking sight and its visual effect duration were slightly different)

- Fixed bug where recruitable PCs like Ira became not recruitable after leaving the map

- Fixed bug where AI coud become unalterted again after saving & loading

Modding

- Added additional Weapon and Ammo IDs

- Sight distances tweaked and made more easy to modify

- Noise values tweaked and made more easy to modify

Achievements

- Fixed bug where "She's dead, Enrico" achievement would not unlock correctly

- Collect achievements are not anymore received when game has been modified

Visuals and Graphics Options added

- Launcher does not anymore check for vertex shader texture fetch, prohibiting older cards to start the game although they feature SM 3.0

- Added Distance based culling for small objects

- Added "Very High" terrain quality option in ingame menu

- Added View Distance as option in ingame menu (determines distance fog position)

Gameplay Fixes and Changes

- Civilians and potential militia recruits do not trigger mines anymore

- Children will try to maintain a minimum distance from player characters to ensure they do not clog doors or passages when following the player around the map

- Noise perception influenced by objects that cover the origin of the sound

- Enemy sight cones in 2D display in addition to 3D cones to make more clear what an enemy can see and to make lag of 3d cone calculation on slower machines more bearable

- Durability of clothing or items worn is only reduced when they actually prevented damage

- Armor is reduced only by 10% for each time it can fully prevent its protection value (e.g. if armor can potentially prevent 30 damage and only prevents 15 damage since it is hit in an already existing weak spot its durability is only reduced by 5%)

- Stamina is not reduced anymore when the whole map belongs to the player (all enemies are killed)

- Bobby Ray‘s Inventory only restocks after 3 days

- Bobby Ray’s express delivery now takes 24 hours, standard delivery takes 48 hours

- Laserpointer attachments reduce time to aim

- Targeting has several points of origin to become more flexible, further reduced chance of a small objects preventing a shot

- Picking improved, should be easier to select body zones when targeting

- Militia is always on the map even if the map still belongs to the enemy and can be recruited directly after liberating a map

- Reloading always reduces the smallest stack of ammo in the inventory to ensure that inventory space is cleared more quickly

- World Map: Travel speed is reduced when stamina is low

- World Map: Squads are forced to rest when stamina is close to 0 stamina to prevent squads reaching their target location with 0 stamina

- Explosives Skill also influences time for grenades to detonate after being thrown (e.g. a merc with higher explosive skill will “cook” grenades longer before throwing them so they explode more closely to their impact on the ground)

UI

- SHIFT+ LEFT CLICK on target orders merc to repeat the attack until the target is dead

- Merc names are displayed on mouse over

- Time to shoot is displayed as a countdown on each merc when attacking to make it more transparent that a merc is actually trying to shoot and how long it will take the merc to fire his shot

- Closing the inventory when a merc has been selected who is currently selectable in game will not reset selection to previous merc

- Added „Loot All“ Button in loot UI

- Added “Select Whole Squad” Button to Squad name

- Minimap: Left Click jumps camera to cursor position

- Minimap: Right Click orders selected merc(s) to move to cursor position

- Worldmap: Added „Enter Map“ Button to Squad UI to allow “fast travel” via the world map to be more flexible (e.g. player can also enter a map outside a combat zone)

- Worldmap: Clicking enemy squad displays level of squad members to allow the player to make a more educated guess on wheter or not he should intercept the squad or leave the defense to militia

- Worldmap: Squad UI displays slowdown or resting via status icon

Sound

- Sound played after last enemy on

הsector inventory לא ברשימה אבל אבל Michael רמז שאולי הוא יתווסף . יש כמה דברים נחמדים כמו laser pointer , שיפור השימוש ברימונים ע"י אנשים שיש להם explosives גבוהה ולא משתמשים בstamina כשנמצאים בסקטור שנמצאים בסקטור בלי אויבים. הם גם משפרים את היכולת לכוון על מטרות כשיש חפצים קטנים בדרך וגם השיריון יחזיק קצת יותר זמן בגלל שפגיעה שלא נעצרת גורמת ל5% נזק לשיריון בזמן שאחת שנעצרת גורמת ל 10% נזק.

הם לא תומכים בmods באופן רשמי אבל הם עושים את זה בקריצה. הם הוסיפו המון דברים לעזור לmodders וגם פתחו פורום לmods בפורום הרשמי לפני כשבועיים שלושה . לא היתה להם הרבה ברירה בקשר לפורום ה modding כי האלטרנטיבה היתה שהפורום הכללי יהפוך לפורום הmodding הלא רשמי שזאת היתה אלטרנטיבה יותר גרועה בשבילם אז הם השכילו להקשיב לקהילה. בכלל החברה מצויינת מבחינת תמיכה ו Michael שאחראי על הפורום (בין יתר הדברים שהוא אחרי עליהם) פשוט תותח .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים