פינג גבוה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פינג גבוה


YOGEV2211

Recommended Posts

שלום יש לי עשרים מגה כבר הרבה זמן עם הראוטר נטגיר שמחובר לפרייבט בוקס עם או בלי הפרייבט בוקס הראוטר נותן לי פינג של 37 פלוס לספק או לתשתית שאני עושה בטרסינג אני מקבל בהופ השני 39 והתוצאות זהות בספיד טסט ובבדיקת פינגים איך אפשר להוריד את הפינג חוץ מלהחליף ראוטר החלפתי פעם אחת לדלינק והפינג חזר להיות עשר בערך איך אפשר לסדר את זה עם הנטגיר גם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מספיק אינפורמציה . אני מנחש שאתה בבזק עם VDSL ולרוב הנתב netgear ממש לא מומלץ . באמת שמעתי שהפינג שהוא מקבל גבוה יחסית אבל לא ידעתי שזה כזה גרוע. לרוב כולם אומרים לקחת 6740u של dlink או לא לקחת כלום אבל קשה להשיג אותו. אולי להפוך את הנתב לbridge (מודם בגדול) יכול לעזור אבל אני אישית עוד לא עשיתי את זה (לא ראיתי צורך מיוחד).

40 מילי זה גרוע לקפיצה ראשונה. עם ADSL2 שזה עד 15 מגה קיבלתי לא יותר מ20 מילי לכל אתר בארץ והיום עם הdlink אני מקבל מקסימום 12 אבל לרוב 8-10 . לפי כל סטנדרט המצב שלך גרוע. אולי יש לך רעשים בקו. פעם היו לי בעיות רעשים עד ששאלתי את כמה יעלה לי להתנתק והם שלחו לי טכנאי שהצליח לפתור את הבעיה לתמיד (חידוש קופסת חיבורים בבניין).

לפי דעתי תתקשר לבזק ותתלונן . קפיצה ראשונה של 40 מילי זה בעיתי אלא אם כן אתה בעיר מרוחקת שלא מחוברת עם סיבים אם משהו (אני לא בטוח שזה נכון) אבל לרוב זה בעיה של רעש. לפעמים יש בעיות חד פעמיות בתשתית אבל זה קורה רק אחת לכמה שנים ולרוב זה יותר קיצוני מ40 מילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני על VSDL יש מתחת לבית שלי ממש פחות משלושים מטר חדרתקשורת ענקי של שאני גם מחובר עליו כנראה הוא ממש צמוד אלי והגדרתי אותו על מודם את הנטגיר ועדיין הפינג כל כך גבוה ..

לפני ששדרגתי לעשרים היה לי חמש עשרה עם הראוטר הישן פרייבט בוקס ולגיבוי דלינק 2760 תקן N ראוטרים מצויינים שאיתם אפילו ההיתי מקבל בהופ הראשון 15 ככה שהנטגיר דופק את כל הפינג מה אפשר לעשות זה כבר ארבע חודש אחרי השידרוג אי אפשר למצוא את הדליניקים בשום סטור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך כנראה להגדיר את הnetgear כמודם בלבד ואז לתת לנתב החיצוני לחייג דרכו. הnetgear בעיתי תנסה להחליף לdlink. אני לא בטוח שהdlink כזה טוב אבל אם הבנתי נכון הוא עדיף על הnetgear .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה קשר האם זה במצב גשר או לא.

מה שאתה צריך לעשות זה להחליף לDLINK.

הNETGEAR מעלה את הפינג למצב של הרבה יותר.

עשיתי אפילו השוואה בחיבור של ADSL2+

עם SIEMENS SL2141 היה לי 14MS לספק, ועם הNETGEAR הוא היה 21.

ככה שגם בVDSL וגם בADSL2+ הוא מעלה את הפינג מעל ומעבר.

בכל אופן תתקשר לכלל חנויות סטור ותחפש איפה יש DLINK, כי עם הDLINK זה לא קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...