מתן פרטי חשבון בנק לביטוח לאומי - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתן פרטי חשבון בנק לביטוח לאומי


MasterDK

Recommended Posts

היי,

קיבלתי מכתב מביטוח לאומי שמגיע לי החזר כספי מהם, ועל מנת לקבל אותו הם מבקשים שאמלא טופס שבו אני מציין את חשבון הבנק שלי. אני לא יודע איך זה עובד אבל הבנתי שאין להם שום יכולת למשוך כסף מהחשבון כאשר יהיה בידם את הפרטים שלו נכון? האם בכל זאת זה בטוח לתת להם את הפרטים האלה? אין לי בעיה לנסוע לסניף לקבל מהם צי'ק\מזומן את הכסף שהם חייבים לי.

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דיי בטוח שכדי למשוך כסף הם צריכים הרשאה כלשהי שלך (הוראת קבע, קבלה וכדומה).

כמו כן, לא כ"כ ברורה לי צורת המחשבה שלך. כשתרוויח משכורת, אתה תתעקש לקבל אותה בהמחאה במקום שישלחו אותה לחשבון בנק שלך? מדובר פה על הביטוח הלאומי, לא על חיים ובניו א"א הובלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי סיפור עם ביטוח לאומי שהייתי חייב להם כסף, ובהתעייצות פה בפורום המליצו לי לתת להם רק צ'קים ובשום פנים ואופן לא הוראת קבע\כרטיס אשראי.

מעבודה אני רק מקבל כסף ככה שאם הם ימשכו כסף זה יהיה מאוד מוזר חוץ מזה אני בוטח במקום העבודה שלי.

בביטוח לאומי לעומת זאת אני לא בוטח, לך תדע על מה יחייבו אותי מחר. קיצר זה נטו חוסר אימון ואי רצון להיכנס אחרי זה לטירטורים שלא יגמרו ("לא ידעתי" "לא שמעתי" וכדומה).

אז אתה אומר בשביל למשוך הם צריכים אישור ממני? במה האישור שונה ממתן פרטי החשבון (הכוונה היא איך נראה אישור כזה, האם זה משהוא סטנדרטי או אישור בכתב ממני)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטוח לא מושך כספים גם במצב של חוב, המערכת פשוט לא עובדת ככה. אני בגלל איזה קטע הזוי נכנסתי לחוב כלשהו לביטוח לאומי. הם שלחו המון מכתבים ונתנו לי כמה אפשרויות לשלם את החוב, אך מעולם לא משכו מהחשבון ולא איימו לעשות כך. מה שכן, להכניס לחשבון הם יודעים לעשות כמו גדולים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטוח לאומי זה גוף ממשלתי. הם לא ימשכו כסף מהחשבון בלי הרשאה, אך אם תהיה חייב להם חוב גדול ולא תשלם אחרי מספר התראות, הם פשוט יעקלו לך את החשבון, כך שאתה לא תוכל לעשות בו דבר עד שתסדיר את החוב, וזאת בלי שום קשר לאם נתת להם אי-פעם פרטים או לא.

אז במקרה הזה אין לך מה לדאוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטוח לאומי לא יכול לעשות דבר בלי הרשאה. אם בעתיד תהיה חייב סכום משמעותי לביטוח לאומי, ביטוח לאומי יעקלו את חשבון הבנק או יעקלו את המשכורת אצל המעביד או יקזזו את החוב מכל מיני קצבאות/תאונת עבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...