עבור לתוכן

Dell UltraSharp 2209WA שתי פסים צהובים בהפעלת המסך

Featured Replies

פורסם

שלום,

איך שאני מדליק את המסך, יש לי 1-2 פסים אנכים בעובי של 1 פיקסל לכל אורך המסך שנעלמים לאחר כמה דקות. זה קורה רק כשאני מדליק את המסך אחרי שהיה בהשהייה למשך כמה שעות (לדוגמה לאחר לילה).

יש לי אחריות על המסך לעוד חודש (סה"כ 3 שנים). הבעיה היא שקניתי את המסך בארץ (מפנדה ז"ל), אבל אני גר בארה"ב. בשירות לקוחות של DELL האמריקאי אמרו שהם לא ממש יכולים לעזור לי כי אין לי קבלה (יש לי, מפנדה, אבל היא בעברית והם לא מקבלים את זה).

האם יבואן DELL בארץ יכול לעזור לי ולהחליף לי את המסך בארה"ב? או שאין סיכוי ולחשוב כבר על מסך חדש? (ד"א איך ה Dell UltraSharp U2412M 24" LED - בעיקר לגלישה באינטרנט וקריאת טקסטים).

תודה.

פורסם

סתם שאלה, איך העברת את המסך?

סתם הכנסת אותו למקום איפה שהמזוודות?

פורסם

אתה לא אמור להזדקק לקבלה מקורית.

אתה צריך את המספר הסידורי של המסך (שמופיע על הכרטיס הנשלף בצד שמאל), וכן את מספר ההזמנה (work order) המקורי (במקור מופיע על הקרטון של המסך, אולי גם על הקבלה).

בלי הwork order יהיה יותר קשה, אך עם מעט לחץ ומול האנשים הנכונים אולי תוכל להסתדר עם המספר הסידורי בלבד.

כמו כן יש אופציה לנסות לתרגם את הקבלה.

נסה לפנות לפורומים של DELL - רוב הנציגים שם אמריקאים, ייתכן שידעו לעזור לך עם הפרוצדורה.

פורסם
  • מחבר

סתם שאלה, איך העברת את המסך?

סתם הכנסת אותו למקום איפה שהמזוודות?

הכנסתי את זה למזוודה, בתוך מעיל שהיה לי והכל הגיע בשלום.

אתה לא אמור להזדקק לקבלה מקורית.

אתה צריך את המספר הסידורי של המסך (שמופיע על הכרטיס הנשלף בצד שמאל), וכן את מספר ההזמנה (work order) המקורי (במקור מופיע על הקרטון של המסך, אולי גם על הקבלה).

בלי הwork order יהיה יותר קשה, אך עם מעט לחץ ומול האנשים הנכונים אולי תוכל להסתדר עם המספר הסידורי בלבד.

כמו כן יש אופציה לנסות לתרגם את הקבלה.

נסה לפנות לפורומים של DELL - רוב הנציגים שם אמריקאים, ייתכן שידעו לעזור לך עם הפרוצדורה.

מצאתי את המספר הסידורי, אבל אין לי את ה WORK ORDER כי לא שמרתי מין הסתם את הקופסה. בקבלה של פנדה לא רשום שום דבר על WORK ORDER.

זה גם לא קבלה, זה אימייל שנראה ככה:

פנדה מחשבים ותקשורת

------------------------------------------------------

הזמנה מספר: 11XXX

חשבונית מפורטת: (היה פה לינק לחשבונית המפורטת, אבל האתר שלהם מת)

תאריך ההזמנה: Thursday 26 February, 2009

מוצרים

------------------------------------------------------

[table][tr][td]כמות[/td][td]מוצר[/td][td]מחיר[/td][td]

[/td][/tr][tr][td]1[/td][td] Dell 22 LCD 2209WA Ultrasharp () [/td][td]   1,750 ש"ח [/td][td]

[/td][/tr][tr][td]

------------------------------------------------------[/td][/tr][/table]

עד עכשיו:   1,515 ש"ח

מע"מ:   235 ש"ח

משלוח:   69 ש"ח via משלוח עם חברת UPS עם שליח עד הבית

סה"כ:   1,819 ש"ח

סה"כ בתשלומים:   0 ש"ח

כל תשלום:   0 ש"ח

מספר תשלומים: 1

כתובת למשלוח

------------------------------------------------------

הפרטים שלי למשלוח

שיטת תשלום

------------------------------------------------------

כרטיס אשראי

פורסם
  • מחבר

זו התשובה שקיבלתי בפורומים שלהם:

The monitor PPID serial number is not attached to any Order or Customer numbers. All the PPID serial number shows is the manufacturer build date. You must get the original Dell Order number from the reseller (ebay, Craigslist, etc.). This does not apply if you bought the monitor from a retail chain store (Walmart, Sams Club, Staples, Cost Co., etc).

יש למישהו מושג מה המספר של DELL בארץ שלא מתחיל ב 1-800? (כל מספר עם קידומת 03,08 וכו')

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

קרתה לי אותה תקלה בדיוק לפי חודש, 2 פסים צהובים לאורך המסך (נשארה שנה אחריות).

יצרתי קשר עם מעבדות דל בארץ, נתתי את הסיריאל ואת הקבלה, צילמתי להם את המסך עם מצלמה ובאו עד לבית להחליף לי.

ממליץ לך ליצור איתם קשר טלפוני, קיבלתי שירות מעולה מהם. לא נשמע לי סביר שמבקשים ממך איזה מספר שהיה על האריזה שנשלחה אליך לפני 3 שנים. ממני לא ביקשו וזה לא הופיע על הקבלה. אני עוד מעט אערוך את ההודעה ואתן לך את המספר שהתקשרתי אליו, ויש לי גם מייל של הבחורה שטיפלה בי.

עריכה: אחי טיפל בזה והוא אומר שבדל ביקשו ממנו מספר ההזמנה. הוא פנה לחנות שממנה קנינו את המסך (שניידר מחשבים) שאחרי משהו כמו יום נתנו לנו את המספר הזמנה.

המספר שלהם: 1809444688, תמיד תוכל להתקשר למישהו בארץ ולבק שיחברו אותך בשיחת ועידה. בכל מקרה התקשרתי אליהם ושאלתי אותם והם אמרו שבמקרה כזה אתה צריך לפנות ליבואן ולנסות לקחת ממנו את מספר ההזמנה. במקרה הזה הנציג אמר שהיבואנים הם: CMS, ו-C-DATA.

מקווה שזה עוזר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים