שאלות לגבי שימושיות תכונותיו של X-560 של סיסוניק - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות לגבי שימושיות תכונותיו של X-560 של סיסוניק


dafluff

Recommended Posts

שלום לכולם,

אז ככה, סתם קראתי לי על הספק הנ"ל והשתעשתי במחשבה לקנות אותו במערכת עתידית (היעילות זה נחמד אבל פונקציית השקט שלו נחמדה יותר) אבל עלו לי מספר שאלות...

קודם כל כתוב שעד 20% מעומס המערכת המאוורר לא פועל אבל זכור לי שקראתי (נראה לי באתר של סיסוניק) שזה מסוייג גם לגבי הטמפרטורה שלו ולא רק עומס ובנוסף האם מערכת גיימינג סבירה כיום (בהתעלם מהרעש שעושה הכרטיס מסך) במצב IDLE לוקחת פחות מ 110W?

והאם הטמפ' בקיץ הישראלי לא יהפכו את האופציה הזאת ללא רלוונטית?

והשאלה האחרונה היא האם בהפרש של 50 שקלים לא עדיף פשוט לקחת את ה-660 רק כדי שיהיה טווח גדול יותר ל-20%?

*מערכת גיימינג סבירה היא לצורך העניין I5-2500K ו-560TI

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי הוא 90% מהזמן עובד בלי המאוורר, כתוצאה גם לא הצטבר לי אבק על הפילטר שיושב מתחת לספק כח. תכלס אני בכלל לא מבין מי צריך את ה- 460W שבא ללא מאוורר כי אפילו שהמאוורר עובד לא שומעים אותו.

אתה יכול להריץ עם ה- X-560 גם GTX580 אבל בשביל עוד 50 שקל ברור שעדיף ה- 660W. איפה אתה קונה ?

שאני קניתי את ה- X-560 זה היה בקיץ בהפרש של לפחות 100 שקל מה- 660 אחרת הייתי לוקח את ה- 660 גם.

ספקי כח מעולים הסיסוניק האלה, חזקים בטירוף (מבחינת הספק) ובנויים כמו טנק. רשמתי את זה באחד האשכולות האחרים שלי, אבל אני ארשום גם פה... סיסוניק לא מתפשרים על איכות הרכיבים שהם שמים בסדרת X ומצד שני רושמים פחות W ממה שהספק באמת מסוגל להוציא. בביקורת של Hardware Secrets נטען שאפשר להוציא מה- X-560 עד 730W בטמפרטורה גבוהה (ברור שאפשר לקחת את זה בערבון מוגבל אבל עדיין). כלומר זה לא באמת ספק כח של 560W, אלא של יותר. ההבדל בינו לבין ה- X-660 זה שתכלס מ- X-660 הם מספקים לך תמיכה "רשמית" ב- SLI\CF כי יש לו 4 שקעי PCIE במקום 2 ב- X-560.

"החסרון" היחיד של הספקי כח האלה זה הכבלים שסיסוניק מצרפים. הם כבלים ממש ארוכים ולא נוח לעבוד איתם אם אתה אוהב מארז מסודר עם כבלים מוסתרים מאחורי הפנל של הלוח אם. תסתכל באשכול השני שלי פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...