פורסם 2012 בינואר 1813 שנים הציעו לי את זה במוסך שלי, מעניין אותי אם מישהו ניסה ואיך התוצאות מבחינת מהירות צריכת דלק וכו.
פורסם 2012 בינואר 1913 שנים איזה דגם של 175 סמ"ק? המובי אומנם רק 125 סמ"ק אבל מדובר בקטנוע אמין, חסכוני ופייטר לא קטן בכלל.הוא קל מאד, ולכן זריז מאד. מגרד 110 קמ"ש ומאפשר שיוט רגוע 80 קמ"ששמספיקים בתוך העיר מעל ומעבר. נכון, הוא לא מפואר או מאובזר יתר על המידה,אבל אם אתה לא מתכנן הרבה נסיעות בנעירוניות אתה יכול בשקט להישאר איתו.* גם ב175 סמ"ק עקב עליה דרסטית במשקל העצמי שלו,לא בטוח שיהיה לך כל כך נוח לשייט איתו בכבישים בנעירוניים.אני חוזר, זה קטנוע מעולה. חבל לוותר עליו.
פורסם 2012 בינואר 1913 שנים קדח בוכנה = לא חוקי ואם אני לא טועה אפילו פליליבגדול מגדילים לך את הנפח על ידי קדיחה והגדלת נפח - לא חוקי כי אתה עושה שינוי במנוע - ואם עולים עליך זה יכול להסתיים לא בטוב.המלצתי - המנע.
פורסם 2012 בינואר 1913 שנים גבריאל- סקרנות של אחד שלומד מכונות, איזה קדח בדיוק עושים למנוע וכיצד מגדילים את הנפח? הרי חרירים במנוע יביאו לדליפה של תערובת דלק-אוויר ולדחיסה גרועה יותר.מה גם שאיך שזה נשמע מדובר בהליך חובבני במיוחד שיכול להוביל להתפוצצות/התלקחות המנוע.אשמח לשמוע פרטים על ההליך. במידה וזה לא חוקי לדון על כך בדפיי הפורום שלח הודעה פרטית.
פורסם 2012 בינואר 2013 שנים גבריאל- סקרנות של אחד שלומד מכונות, איזה קדח בדיוק עושים למנוע וכיצד מגדילים את הנפח? הרי חרירים במנוע יביאו לדליפה של תערובת דלק-אוויר ולדחיסה גרועה יותר. מה גם שאיך שזה נשמע מדובר בהליך חובבני במיוחד שיכול להוביל להתפוצצות/התלקחות המנוע. אשמח לשמוע פרטים על ההליך. במידה וזה לא חוקי לדון על כך בדפיי הפורום שלח הודעה פרטית. בכיף - לא נראה לי שלא חוקי לדבר על כך בפורום כי אין מדובר כאן על עניין פירטי אלא על עניין טכני מכני נטו ראה וידאו - וגם כתבה שנכתבה לא מזמן על הנושא שיפורים http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=451 ----- הגדלת נפח: קיט הכולל צילינדר בעל נפח גדול יותר מהמקור ובוכנה תואמת. יתרונות: No Replacement for Displacement… מנוע בנפח גדול יוציא יותר כוח ממנוע דומה קטן יותר. חסרונות: דורש בד"כ גם החלפת או שיפור רכיבי הזנת הדלק וההצתה. לא בדיוק חוקי... עלויות: לדוגמה: קיט 180 סמ"ק לימאהה Xmax125 הכולל צילינדר, בוכנה ומחשב מנוע יעלה כ-5000 ש'ח כולל עבודה. ---- בגדול מה שעושים זה שמגדילים את הקוטר הפנימי של הצילינדר ע"מ שבוכנה גדולה יותר תוכל להכנס - ובכך מגדילים (הלכה למעשה) את נפח המנוע. זה לא דומה לאוברקלוקינג במחשבים כי כאן אתה עושה ממש שינוי במנוע (בניגוד להעלאת מתחים קירור וכו) לכן הדבר אינו חוקי לפחות משני טעמים: 1. אסור לך לעשות שינויים במנוע\מרכב הרכב - מותר לעשות שינוויים קוסמטיים אבל שינויים כאלו הם בהחלט אסורים. 2. נפח המנוע המוצהר משמש לצורך רישוי \ ביטוח וכיוב - אתה בעצם מקבל נפח גבוהה יותר ממה שהרישוי עליו אתה חתום\משלם. HEBREWMAN - אני שב וממליץ כי תמנע מן העניין - לא רק שזה לא חוקי - אלא כמו שבוודאי מובן לך שינוי כזה הוא לחלוטין "דמו בראשו" ויכול להיות מאוד שתהרוס את המנוע לגמרי. בנימה אישית - כמי שרכב יותר מ-15 שנה על דו גלגליים למיניהם (אופנועים, גדלנועים וקטנועים) - הכלי הזה מספיק פגיע AS IS - וכל השתוללות איתו רק יכולה להגמר באסון. אני גם לא רואה מה הוספה של עוד 4-6 כ"ס יכולה לעשות טוב. קטנוע בגדול הוא כלי עירוני - אתה לא צריך יותר מ-12 עד 20 כ"ס (וגם זה בלחץ עם אתה מרכיב כמעט כל הזמן). להשתגע ולהשתול אפשר - אבל בבקשה לא בכביש. סע בזהירות, גבריאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.