HD 6870, שווה להוסיף עוד אחד ל-Crossfire? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HD 6870, שווה להוסיף עוד אחד ל-Crossfire?


NotAvailable

Recommended Posts

שלום לכולם, אני חדש כאן בפורום.

קניתי את המחשב שלי בסוף דצמבר (לפני שנה) והכנתי אותו מראש למערך Crossfire עתידי, בזמן הקרוב, אבל עכשיו אחרי שקראתי ולמדתי יותר אני לא בטוח בכלל. אני אשמח לתשובות/דעות/התייחסות לדברים הבאים:

1. צוואר בקבוק עם המעבד - אני מאוד מרוצה מהמעבד שלי עד עכשיו: מריץ את כל המשחקים על מקס', ועומד בכל דבר אחר שאני עושה יפה מאוד (שזה לא כבד מדי, שימוש יומיומי כזה). בכל מקרה, אמרו לי שיכול להיות שיהיה לי צוואר בקבוק עם מערך של שני HD 6870. קראתי ושאלתי במקומות שונים, לא קיבלתי תשובה חד משמעית אם יהיה או לא יהיה. אני כנראה ארכוש עם הכרטיס Hyper 212 Plus ואעשה OC ל-3.6 או 3.8 GHZ, אבל זה עדיין מטריד קצת כי שמעתי שזה יכול להוות בעיה עם מערכים.

2. Micro-Stuttering מן הסתם, ובעיות נוספות - שמעתי על הבעיה הזאת, שקורית בכל מערך אבל ב-CrossFire בעיקר, וזה הכי מרתיע אותי מהקנייה. אני לא רוצה לבזבז יותר מ-700 ש"ח על כרטיס מסך נוסף שבסוף אני אעדיף לשחק עם כרטיס אחד בגלל ירידות FPS והבהובים.

קראתי את הביקורת/סיקור על HD 6850 ב-CF שעשו כאן באתר, ראיתי מה שהיה כתוב על Micro-Stuttering (שזה לא צריך להפריע). קראתי גם הרבה reviews באתרים שונים שממליצים בחום על המערך הנ"ל, אבל לא ראיתי שום דבר על scaling למעט GURU3D שאמרו שהיה scaling טוב. יש גם ערוץ ב- של איזה מישהו שקוראים לו GameTester22 או משהו כזה. יש לו חומרה דומה לשלי, הוא מעלה הרבה גיימפליי ונראה שמשחקים רצים לו אחלה. מצד שני, ראיתי בפורומים באינטרנט (בעיקר ב-Tom's Hardware) הרבה אנשים שמתלוננים על בעיות עם מערך של HD 6870. בשני ט'רדים גם אנשים קראו להם "EPIC FAIL".

3. זיכרון - אם אני אוסיף עוד כרטיס ה-VRAM לא יוכפל כמובן. אני מפחד שזה גם יהווה צוואר בקבוק, כי אני יודע שמשחקים כמו BF3 ו-Crysis 2 מסוגלים (וצריכים) לנצל יותר מ-1GB בשביל לעבוד על ההגדרות המקסימליות, כולל AA וכל זה... אני לא רוצה שמחסור בזיכרון יביא לעוד בעיות מלבד ה-Micro-Stuttering...

4. כדאי בכלל? - אני לא "הארדקור גיימר", ולא עורך בשום סוג שהוא. המשחק הכי כבד שלי הוא Crysis 2, אני שוקל לקנות BF3 (יש לי כבר ל-PS3 אחרת הייתי קונה מזמן) וחוץ מזה אין משחקים מסויימים בתכנון, אבל אין לדעת. לא יודע אם הכסף שווה את תוספת הביצועים, גם בהנחה שלא יהיו בעיות...

המערכת שלי:

AMD Phenom II 955

GA-890GPA-UD3H

G.Skill ECO 4GB F3-12800CL7D-4GBECO @1333 CL7 (כנראה אוסיף עוד קיט ל-8GB)

SAPPHIRE HD 6870 דגם רפרנס

Corsair HX 850W

ZALMAN Z7 Plus

LG E2260T 1080p

אני לא יודע מה לעשות, חיכיתי הרבה שהמחיר ירד ועכשיו התאכזבתי...

מה אתם אומרים?

תודה רבה! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מרוצה מהביצועים של הכרטיס עכשיו? אני לא ממליץ לך לקנות עוד אחד אלא אם אתה ממש סובל מהביצועים של הכרטיס. בכל אופן אולי הדור הבא של NVIDIA/AMD יהיה משהו שהיה יותר משתלם בשבילך. אני ממליץ לחכות קצת, לראות את הכרטיסים שיצאו ורק אז לחשוב עם באמת עדיף להוסיף עוד כרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי תודה, פשש אתם עונים מהר!

אני מרוצה (אפילו מאוד) אבל בגלל שיש לי דגם רפרנס אני לא יודע כמה זמן אני אוכל להשיג אותו, ואני רוצה לצמצם את הבעיות כמה שאפשר, ודגמים שונים זה לא נראה הכי חכם לעשות...

אני גם לא מתכוון לקנות את הכרטיס מחר, אני אחכה בכל מקרה לדור החדש כי הוא כנראה יביא גם ירידת מחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...