מה עדיף לקנות ipod או psp - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה עדיף לקנות ipod או psp


Zeev86

Recommended Posts

לאח שלי בקרוב יש יום הולדת ואני רוצה לקנות לו אחד מאלה. בן תשע. האם מוקדם מדי לקנות כזה מכשיר לילד בגילו, אם לא, מה לדעתכם עדיף עדיף יותר לקנות (מבחינת משחקים) - או psp?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין פה בכלל ספק של השוואה- אייפוד טאץ'!

הייתי בסוגיה הזו לפני מס' שנים והאייפוד נותן הרבה יותר היצע לצד אפליקציות בלתי מוגבלות, נגן מוזיקה נהדר, גודל פונקציונלי קטן וטוב שכוס ילד יכול להכניס לכיס.

הסיבה היחידה ל-PSP היא אם הוא שכזה ורוצה ממשק קונסולה יותר "אמיתי" מאשר ממשק מגע שפחות צולח במשחקים מסוימים.

כך בערבון כי ה-PSP מאוד ישן אפילו בגרסאותיו החדשות יותר וכבד יותר, הטאץ' כלי נהדר ומאוד אינטואטיבי ואחיך נראה לי יותר יהנה ממנו.

החסרון שלאנשים אחרים הוא יתרון הוא האייטונז שאני לא אוהב כי אני אוהב D&D (גרור וזרוק) שיותר פשוט בשבילי ולא כובל אותי לתוכנה המעצבנת...

אל תשכח להוסיף לאייפוד קייס טוב שיגן על האייפוד כי חבל שהוא יפול לאחיך תוך 5 דקות מהיד וילך המסך. מגן מסך גם מומלץ!

*הערה: תסביר לו שכשהוא שם את האייפוד בכיס שהמסך יהיה תמיד לכיוון הגוף וככה אם הוא יקבל מכה באזור הכיס המסך לא יספוג את המכה וישבר ויש את הגב הקשיח של המכשיר שלא יקרה לו שום דבר. זה טיפ מאחד שראה קצת מסכים מנופצים בחיים שלו.. ::)

(אינדיקוטה) נקודה אחרונה: את האייפוד יהיה לך יותר קל למצוא ביד"ש במידה ואתה מתכנן על כך בפורומים של אתר "אייפונס" לעומת PSP שהוא דינוזאור מת שאם תמצא חצי גוסס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VITA, זה למעשה דור חדש וחזק יותר של ה-PSP שאני אישית עם כל היופי של ההתקדמות לא רואה לו מקום בעולם הטכנולוגי כיום לצד שוק הסמארטפונים הגדל ומתחזק שצובר אחריו את יצרניות המשחקים. בסופו של דבר רוב הקהל שמשחק משחקים בדרכים לא ישחק משחקים עתיריי גרפיקה, אלא משחקים פשוטים בסגנון ארקייד שכאלה.

אומנם אני לא אוהב D-PAD וירטואלי כי זה ממש לא נוח, אבל עולם הקונסלות הניידות מת לצד האייפון ומכשיריי האנדרואיד.

במידה דומה ויפה ניתן לראות את הסוני אריקסון עם הכפתוריי שלא צלח יותר מדי. העולם אוהב את מבנה הקנדי-בר שהוכיח עצמו כעמיד וטוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...