תקיעות במחשב אחרי שחזר מתיקון - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקיעות במחשב אחרי שחזר מתיקון


eranshani2

Recommended Posts

אז נתחיל...

  • מחשב הינו נייח בקצב של 32 ביט.
  • בעיות שקורות הם :
    • 1. כל פעם שיורדים עם הגלגלת למטה אז בקצה העליון של המסך יש מין קפיצות כאלה.במשחקים אחרי כמה דקות המשחק מתחיל להיות עם תקיעות שהולכות וגוברות (סגרתי את כל היישומים האחרים שפועלים כולל דפדפנים והורדות...)

    [*]ממתי התקלה קיימת? מהיום D:

    [*]הסיבוך מתחיל במה שהיה בזמן האחרון : במשך כמה חודשם המחשב נתקע והיה פעמים שלא היה עולה בכלל (לא היו שומעים את צליל ההפעלה) הייתי מחכה שבוע ואז הוא היה עולה אבל שוב אחרי כמה זמן הוא היה מפסיק לעבוד ולא עולה ... קיצר לקחתי אותו 3 פעמים ל KSP ... פעם ראשונה אמרו שניקו תמחשב וחיברו את המגעים טוב יותר - המחשב הגיע הביתה וקרס .. חח פעם שנייה אמרו שאין שום בעיה בכלל לפעמים יש בעיות במחשב והוא פותר אותם בעצמו .. פעם שלישית הם עשו כמה בדיקות עד שפתאום המחשב קרס אצלם (סופסוף הם רואים שיש בעיה ...) קיצר לקחו את זה למעבדה יותר מרכזית והכל והתגלה שזה בעיה בלוח אם.. החליפו ת'לוח אם באתי היום לקחת אותו .. חיברתי אותו אצלי בבית הפעלתי תמחשב .. המחשב עולה אבל עובד תקוע כזה ויש תקיעות כמו שאמרתי קודם בפירוט הבעיה ...

    * יש הבדל בבעיות שהיה לפני שהחליפו ת'לוח אם לעכשיו.. קודם הוא היה נתקע ולא עולה בכלל והיום יש תקיעות קטנות כאלה ... עדכנתי כרטיס מסך ( HD 5670 ATI)

    המחשב מריץ לדוגמא PRO 12 מעבר לRECOMMEND (באתר של CAN YOU RUN IT ) ככה שזה לא שהמחשב לא מסוגל להריץ... )

    אהה ולפני שהחליפו ת'לוח אם עד שהמחשב היה נתקע שום דבר מהבעיות שיש היום לא היו.. יענו המשחקים היו עובדים חלק והדפדפנים היו עובדים כמו שצריך ..)

    מקווה שזה לא בעיה גדולה מדי .. תודה לעוזרים (מקווה שיהיו הרבה D: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם החליפו את הלוח אם לפחות ככה נראה לי .. רשמתי למעלה שהבעיה שהיתה לי לפני שהם החליפו את הלוח אם.

לפני שהחליפו את הלוח אם: אחרי כמה דקות שאני נמצא במשחק או סתם תוך כדי גלישה פתאום המחשב היה מתכבה לגמרי ולא עולה .

עכשיו: המחשב לא מתכבה תוך כדי משחק וגם לא תוך כדי גלישה ככה שהבעיה שהיתה נפתרה. מה שכן צצה בעיה חדשה שהיא מן תקיעות מעצבנות תוך כדי מהלך משחק וגם משהו לא מובן שקורה בחלק העליון של המסך כל פעם שאני מזיז תגלגלת קדימה ואחורה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...