[utorrent] מי שעם 50MB מצליח להוריד 6.2 ? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[utorrent] מי שעם 50MB מצליח להוריד 6.2 ?


X7-007

Recommended Posts

המקסימום שהצלחתי להוריד עם שני ספקים דרך הראוטר זה רק 5.6, לא יודע איזה הגדרות אם זה המגבלה של האפלוד בזמן ההורדה.

מישהו מצליח לקבל את המקס שזה 6.250 בתור החבילה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

overhead זה רוחב הפס שנצרך מעצם השימוש בפרוטוקול התקשורת.

לצורך העניין בטורנט אם אתה מחובר ל50 'נקודות' (peers) וצריך להתעדכן מול כולם כל הזמן למי יש אילו חתיכות מהקובץ וממי אפשר להוריד וכיוצ"ב, כל זה לוקח רוחב פס, שאתה לא יכול להשתמש בו להורדה עצמה.

בהורדה ישירה (http) יש גם overhead אבל הוא נמוך משמעותית כי 1.אתה מחובר רק לנקודה אחת ולא לכמה עשרות, 2.אתה מקבל את הקובץ באופן 'רציף' מהתחלה לסוף, ולא חתיכות בסדר אקראי (ועוד כמה סיבות שקשורות במבנה הפרוטוקול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ממש לא. במקרה שבחרת להגביל את מהירות התעבורה (העלאה או הורדה), האפשרות הנ"ל גורמת שההגבלה תכלול גם את הoverhead.

במקרה שבחרת לא להגביל, הoverhead עדיין ימנע ממך לנצל את כל רוחב הפס להורדה כי הוא תופס רוחב פס, ככה זה ואין מה לעשות. אין שום אפשרות פלא שתגרום לoverhead להיעלם פתאום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו כמובן, בכל אופן תבטל אתזה.

ה Overhead של האפלוד נורא גבוה, קרוב ל 200+ והעלאה שלי היא בקושי 10 כרגע, מה אפשר לעשות בשביל להוריד את זה ? כי זה בטוח מה שגורם להורדה במהירות.

EDIT : טוב הבנתי מאיפה הבעייה, גם שכולם ידעו, UTORRENT כרגע בגירסה 3.0 + עשה ככה שההגבלה של האפלוד יהיה הגבלה גלובלית לשימוש באפלוד עצמו גם להורדה, כלומר במילים פשוטות אם תשימו אפלוד של 10, תהיו מוגבלים למהירות הורדה ששימוש בפס רוחב של המספר הזה בהעלאה. לפי מה שקראתי יש צורך לכוון את זה באמת נכון כדי שזה יגביל את מהירות העלאה למספר הזה וכן לשים 70% אם כן מפעילים את אחת מהאפשרויות או 90% אם לא, ככה שלא יעבור מעל או מתחת. די מסובך להגדיר אבל אפשרי לבדוק, בנתיים מוריד 5.5-5.6 יציב, סוף סוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...